Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Xenon HID-opinie
Autor Wiadomość
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
  Wysłany: 2013-10-16, 22:24   Xenon HID-opinie

Planuje na kolejny sezon włożyć do ori lamp soczewki H1, a do tego założyć hid xenon z przetwornicami slim.
Chciałbym uzyskać informację na temat pracy przetwornic po kilku miesiącach używania.
Czy podłączyć przetwornice przez przekaźnik?
Oraz ogólne informacje, na co zwrócić uwagę podczas użytkowania/montażu.
_________________
Vento OEM+
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-10-27, 00:22   

Przetwornice to pikuś, ale jak znajdziesz żarniki np. 4300k, które trzymają nominalną barwę dłużej niż 2 tygodnie to daj znać - biorę od razu 5 kompletów :) Z chęcią bym zakupił żarnik Philipsa czy Osram, ale robią tylko D1S itp. :( Reszta to jedna wielka chińszczyzna, której żaden przekaźnik nie pomoże ;)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-10-27, 05:56   

powiem tak miałem hid-y co do wytrzymałości nie mam zastrzerzeń ale co do jakości świecenia to porażka, nie trafia światło w ogniskową odbłyśnika czy jakoś tak :P poprostu są krzywe i cięzko lampy ustawić, a jak założyłem sobie teraz OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED i świecą cudnie nie było problemu z ustawieniem itd. Jak xenon to tylko oryginalny którego za h7 raczej nie znajdziemy...
_________________

 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-10-27, 11:39   

Coś takiego znalazłem: http://www.youtube.com/watch?v=vhaTJ3XQ--I
Nie ma to jak made in china :)
_________________
Zielony borowik...
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2013-10-31, 23:55   

O kurde, faktycznie nie ciekawa sprawa. To teraz już sam nie wiem co o tym myśleć, jedni jeżdżą i jeżdżą a tu takie cyrki.
_________________
Vento OEM+
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-01, 13:33   

Moje zdanie jest takie - na pewno jest dużo więcej światła niż przy zwykłej żarówce, ale jakość zestawu pod każdym innym względem pozostawia wiele do życzenia :)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-11-01, 13:40   

jeździsz na HID-ach?? jaki masz zestaw??
_________________

 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-01, 23:10   

Ja mam HIDy na H7, bizenon na soczewie. Kupiłem jakiś zestaw 4300k na alledrogo z przetwornicami - po pół roku żarniki zaczęły żyć własnym życiem i jakoś dziwnie świeciły. Wsadziłem jakieś stare żarniki, które walały mi się po garażu (kiedyś wymieniałem znajomemu, bo mu barwa 6000k nie pasowała), też chińszczyzna, ale bez porównania do tego co miałem. Dopiero po tej zmianie zasmakowałem co to dobry zenon. Jedyna wada to właśnie ta barwa - na mokrym ch.. widać, a przy kontroli pierwsze do odstrzału. I od tamtej pory cały czas szukam takiej dobrej chińszczyzny tylko, że o barwie 4300k, niestety bezskutecznie. Kiedyś udało mi się takie kupić, ale są w drugiej rodzinnej furmance, jeżdżą już 2 rok, barwa cały czas prawdziwe 4300k, święcą masakrycznie dobrze, poza tym przy tej barwie nikt się nie czepia, bo wygląda to jak zwykła żarówka. Generalnie niebo a ziemia porównując je chociażby do tych moich aktualnych, nie mówiąc już o tych pierwszych żarnikach. Także obecna chińszczyzna to już nie to samo co kiedyś :( Może im mniej ryżu dają, dlatego taki spadek na jakości :rotfl:
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-11-02, 20:11   

TT600 napisał/a:
po pół roku żarniki zaczęły żyć własnym życiem i jakoś dziwnie świeciły
TT600 napisał/a:
Jedyna wada to właśnie ta barwa - na mokrym ch.. widać

A może po prostu się zużyła? Było tak, jak na tym filmiku? http://www.youtube.com/wa...5P9jE4Q&index=5
_________________
Zielony borowik...
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-03, 14:20   

sebastian, zgadza się, zużyły się, jednak po pół roku świecenia to ostra przesada, nieprawdaż? :) Odnośnie barwy, chodziło mi o te żarniki co mam obecnie, czyli 6000k - nie są one wypalone, ale niebieska barwa światła powoduje, że na mokrym asfalcie nic nie widać. Najlepsze światło to światło białe lub lekko żółte, czyli odpowiednio 4300k/5000k, takie też żarniki są montowane oryginalnie. Czasem widać lekką niebieską poświatę, jednak snop światła jest bialutki.
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-11-03, 18:23   

Tez ostatnio myslalem żeby dac se xenon, tylko jestem zielony co do takich rzeczy ale ostatnio dużo czytam ;)

Mam pytanko czy mogę do tych lampek zalozyc zarnik h7?
Zakladam ze będą potrzebne jeszcze przetwornice do tego.
Noi co ze swiatlami długimi? Mijania mam na brzegach a długie w srodku czy jak przelacze z mijania ( po zmianie na zarnik ) czy mi to zgasnie i zaświeca normalnie długie na zwykłych zarowkach h7 i odwrotnie? ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2013-11-03, 23:50   

vwjanekvento napisał/a:
Mam pytanko czy mogę do tych lampek zalozyc zarnik h7?

Musisz założyć żarnik H7
vwjanekvento napisał/a:
Zakladam ze będą potrzebne jeszcze przetwornice do tego.

Oczywista sprawa
vwjanekvento napisał/a:
Noi co ze swiatlami długimi? Mijania mam na brzegach a długie w srodku czy jak przelacze z mijania ( po zmianie na zarnik ) czy mi to zgasnie i zaświeca normalnie długie na zwykłych zarowkach h7 i odwrotnie?

Masz dwie soczewki, jak masz zworkę w skrzynce bezpieczników to po włączeniu długich świecą się i mijania i długie, po montażu ksenonu będzie tak samo, z tym że ksenon będzie tylko na mijania, na każdy palnik jest jedna przetwornica, wg mnie nie ma sensu montowania ksenonu na długie, ponieważ żarnik się jakiś czas "odpala" i takie włączanie i wyłączanie żarnika szybko go zabiję :)

TT600 napisał/a:
Także obecna chińszczyzna to już nie to samo co kiedyś

Rozmawiałem z wujkiem o ksenonach, powiedział że kilka lat temu, jak wchodziły HIDy kupił sobie zestaw z przetwornicami SLIM, te HIDy jeździły w dwóch samochodach i nie było z nimi żadnego problemu, mówił że by zamontował sobie je w obecnym samochodzie ale nie ma soczewek w lampach. Więc coś w tym jest że dawne HIDy sa lepsze od nowych :)
_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2013-11-03, 23:57, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-11-04, 08:09   

W in pro jest tak zrobione właśnie że jak zapalasz długie to krótkie gasną, a to też w sumie byłoby szkodliwe dla żarnika.
Ostatnio zmieniony przez tom cio 2013-11-04, 08:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2013-11-04, 10:45   

tom cio napisał/a:
W in pro jest tak zrobione właśnie że jak zapalasz długie to krótkie gasną, a to też w sumie byłoby szkodliwe dla żarnika.


Vento ma instalację na H4 więc normalna sprawa że będą gasnąć krótkie po włączeniu długich, natomiast zmieniając lampy na dwukomorowe, dwu soczewkowe, można włożyć zworkę w skrzynkę bezpieczników(oryginalnie w golfie III w lampach h1 h1) i wtedy świecą po włączeniu długich i długie i krótkie. :D

_________________
Vento OEM+
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-11-04, 15:29   

O tej zworce to nie wiedzialem :P ale panowie ja nie widze problemu, po pierwsze xenon bylby użytkowany tylko w sezonie, a po drugie długich swiatel praktycznie nie używam, i nie musze ich uzywac ;) A i nawet w razie policji czy spaleniu sie jednego zarnika zawsze można zalozyc normalne zarowki i dalej smigac bez problemu ;) Także nie widze przeciwskazan do tego żeby sprawić sobie zarniki i przetwornice ;) Pytanie sa jakies na allegro godne polecenia przetwornice?
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Ostatnio zmieniony przez vwjanekvento 2013-11-04, 15:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2013-11-04, 15:52   

Moje zdanie do twoich lamp jest takie, ksenon na mijania żarówki na długie, i zworka do skrzynki bezpieczników i będzie malina :) nawet jak wsadzisz teraz zworkę to na żarówkach zobaczysz różnice na długich, co 4 żarówki to nie dwie :P :)
_________________
Vento OEM+
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-11-04, 15:56   

O widzisz pawel66600, ile to się można tu nauczyć :D A czy dla instalacji w aucie takie 4 żarówki na raz to nie za duże obciążenie? Bo kiedyś w jakimś aucie spotkałem się ze zwarciem w kablach bo za duży prąd na nich był po zmianie w instalacji na 4 żarówki właśnie.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 33
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2013-11-04, 16:54   

tom cio napisał/a:
A czy dla instalacji w aucie takie 4 żarówki na raz to nie za duże obciążenie?

Oryginalnie tak było stosowane w Golfie III z lampami H1 H1 dwukomorwymi, że po włączeniu długich świeciły też krótkie, więc jest to bezpieczne, w końcu tak fabryka wymyśliła :)

TT600,

Masz przetwornice cyfrowe?

Pytanie jeszcze takie, ktoś montował soczewki bihalogenowe h7 ze Skody Roomster do oryginalnych lamp?
_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2013-11-04, 16:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-11-04, 17:50   

Wiem jak to swieci na 4 zarowki wystarczy ze manetke przytrzymam od długich, ale to jest na tych pajacow co na halogenach jezdza kiedy nie trzeba :diabełek: ale dobry pomysl z ta zworka bo wtedy mijania by nie gasly i tym samym zarniki by tak po dupie nie dostawaly, ma ktoś namiary na dobre przetwornice? bo zarniki h7 to po 15zl widzialem ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
Ostatnio zmieniony przez vwjanekvento 2013-11-04, 17:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2013-11-04, 20:36   

pawel66600, ja takowe soczewki do serii lamp wrzuciłem ale jeszcze nie wiem jak świecą bo blacharz sobie konkretnie w &*($&&+_ leci, a czemu pytasz?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-11-04, 21:03   

Kolega Aeternus wydaje mi się ze montowal takowe soczewki, tylko ze ciężko je dostać, patrzałem ostatnio to masakra ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-11-04, 21:26   

Panowie, tak się przyglądam tej całej dyskusji i mam mieszane odczucia co do logiki zakładania xenonów przez was... ich montaż to nie tylko same lampy, ale również układ samopoziomowania, czyszczenia itp. Nie wiem, może się nie znam, albo czegoś nie kumam, ale czy takie "druciarstwo", jak bym to nazwał - ma to sens? Patrząc nie z poziomu osoby mającej to, tylko z perspektywy auta jadącego z przeciwka?
_________________
Zielony borowik...
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-11-04, 22:09   

sebastian ale przecież ja mam soczewki w lampach z homologacja jak zaloze zarniki i przetwornice to normalnie sam będę regulowal lampy silniczkiem, wydaje mi się ze to będzie lepsze niż wkładanie soczewki w ori lampe, jak zaloze zapraszam na nocnego spota i zobaczymy czy Cie raza ok? ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-11-05, 18:01   

vwjanekvento napisał/a:
jak zaloze zapraszam na nocnego spota i zobaczymy czy Cie raza ok? ;)
A wiesz, że bardzo chętnie :)
_________________
Zielony borowik...
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-20, 20:28   

vwjanekvento napisał/a:
ale panowie ja nie widze problemu, po pierwsze xenon bylby użytkowany tylko w sezonie,

Hah, dobre - wyciągać xenon na zimę, wtedy gdy przydaje się jak najwięcej światła :oklaski:
pawel66600 napisał/a:
TT600, Masz przetwornice cyfrowe?

Mam zwykłe przetwornice, ale w ten weekend jadę do gościa z Wrocka i kupuję kompletny zestaw H7 z przetwornicami slim. Jak będzie dobry (a podobno ma być) to zrobię reklamę ;) Gość ma też żarniki z metalową podstawą, taką jak przy zwykłych żarówkach. Obadam wszystko na żywo, potestuję i zdam relację.
Odnośnie instalacji w aucie - cokolwiek robicie starajcie się jak najrzadziej włączać i od razu wyłączać żarniki, bo to je zabija i przetwornice też dostają. W nowych furmankach często jest zabezpieczenie, że xenon jeśli zostanie wyłączony zaraz po włączeniu to i tak jeszcze chwilę będzie świecił, aż do ustabilizowania, nawet po opuszczeniu samochodu z kluczykiem (nie mylić z coming/leaving home itp) ;)
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-11-20, 20:34   

TT600 po 1 swiatla teraz i tak mam pod dostatkiem na tych soczewkach, plus dobre zarowki siedza osrama, także nie narzekam na brak swialta :P a po 2 xenon ma być tylko na sezon, po 3 co roku w lutym mam przegląd , po 4 nie mam zamiaru w mrozie przy niebieskich grzebać w lampach ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-20, 20:53   

vwjanekvento napisał/a:
TT600 po 1 swiatla teraz i tak mam pod dostatkiem na tych soczewkach, plus dobre zarowki siedza osrama, także nie narzekam na brak swialta :P

Nie wątpię, aczkolwiek jakbyś zasmakował w dobrym xenie to byś szybko zdanie zmienił :diabełek: Najlepszą opcją jest wrzucenie ori soczewek z jakiejś świeżej furmanki, żeby były na D1S lub coś w tym stylu, do tego oczko na kloszu lub gładki klosz i jest naprawdę wypas - nawet przy kontroli nie ma problemów, bo to nie zajeżdża chińszczyzną z kilometra jak HIDy i nie świeci w kosmos w poszukiwaniu ufo :afro:
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-11-21, 16:16   

vwjanekvento napisał/a:
po 3 co roku w lutym mam przegląd , po 4 nie mam zamiaru w mrozie przy niebieskich grzebać w lampach ;)
Nie, no ręce opadają... Kuźwa, zacznijmy jeździć na 200W żarówkach, no bo lepsza widoczność, a raz do roku się założy na zwykłe i z powrotem założy, a jak misie coś wywęszą, to się ponownie założy. Myślałem, że tu poważni ludzie są...

[ Komentarz dodany przez: muchomorek165: 2013-11-21, 16:55 ]
Są poważni ludzie. A każdy ma prawo robić co chce. Choć świecenie po oczach innym nie jest do końca rozsądne.
_________________
Zielony borowik...
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2013-11-21, 16:43   

Nie wiem o co ci chodzi kolego sebastian, moje auto wiec robie co mi się podoba prawda? Jeśli dostane mandat to ja go dostane a nie ty, wiec nie wiem czemu probojesz stwierdzić ze większość ludzi na forum jest niepowazna, będę przekladal lampy 100razy do roku i nic ci do tego, przejmujesz się tak bardzo jakbys chciał otworzyć instytucje charytatywna i placic forumowiczom mandaty :młotek:
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-11-21, 16:47   

vwjanekvento napisał/a:
przejmujesz się tak bardzo jakbys chciał otworzyć instytucje charytatywna i placic forumowiczom mandaty
Nie, tylko dziwi mnie takie jakieś dziwne podejście do sprawy, ale no masz rację, przecież to nie moje małpy, nie mój cyrk :)
Dla mnie to bez sensu i w ogóle nie logiczne, ale jak kto woli :wahania:
_________________
Zielony borowik...
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2013-11-21, 18:47   

TT600 napisał/a:
nawet przy kontroli nie ma problemów

Nie zupełnie, możesz mieć wszystko na tip-top, ale to i tak na nic jeśli misiak zapyta o homologację wybitą na lampie....polecam kodek drogowy a szczególnie art 70
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2013-11-21, 18:49   

Akurat tak się ciekawie złożyło, że w Jeździe polskiej był owy temat poruszony, więc nagrałem. Sorry za jakość, ziemniakiem nagrywałem, nic innego pod ręką póki co nie miałem, ale coś tam pewnie słychać ;)
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
_________________
Zielony borowik...
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-21, 19:17   

Paweł J. napisał/a:
Nie zupełnie, możesz mieć wszystko na tip-top, ale to i tak na nic jeśli misiak zapyta o homologację wybitą na lampie....polecam kodek drogowy a szczególnie art 70

Heh, prawnie nigdy nie będzie OK, ale prawdziwy zenon nie zwraca tak na siebie uwagi jak HID, choćby ze względu na barwę i poświatę, także zawsze łatwiej uniknąć problemu.
Darujmy sobie temat legalności - generalnie sporo modów na forum (jak nie większość) jest wbrew przepisom :]
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
TT600 
Zapalony Ventkarz
Fake Cupra



Silnik: ASZ+
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 386
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-11-23, 21:31   

Zakupiłem cały nowy zestaw zenona i jestem pozytywnie zaskoczony - prawdziwa barwa 4300k, patrząc na soczewkę wygląda jak zwykła mocna żarówka halogenowa, czyli wszystko jak chciałem :D Jakość wykonania dużo lepsza, nawet głupie przewody są grube i elastyczne, nie to co wcześniej. Odnośnie świecenia - jest dobrze, ale mam folię na kloszu, więc na pewno świecą jeszcze lepiej w normalnej lampie. Miesięczna gwarancja "rozruchowa" na żarniki i chyba roczna na przetwornice. Także jakby co to polecam, zakupiłem tutaj :right: http://kaboauto.pl/bswiat...czesci-c-3.html
_________________
Było Vento
Jest Oszukana Cupra
 
 
Mateush 
Zapalony Ventkarz
GÓRAL]



Silnik: 1.9 TDI 1Z +
Pomógł: 4 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 459
Skąd: Żdżary RDE
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2013-11-24, 08:20   

a powiedz TT600, jak z obsadą żarowki jest ona metalowa?? bo mam teraz 5000k takie plastikowe i jakoś za dobrze nie siedzą ale w miarę swiecą. A dla użytkownikow lamp IN-PRO, ABM mała ciekawostka można przerobić sobie przeslony z typowych halogenowych na typowo jak w lampie ksenonowej. Wystatczy odrobina blachy, i trochę samozaparcia i można zrobic coś takiego: Dla porównania nasz Halogen: http://www.imagebam.com/image/d326e6178089664
A tu lampa z przeslonami ksenonowymi: http://pawelad.w.tkb.pl/pliki/lampy20.jpg
_________________

Ostatnio zmieniony przez Mateush 2013-11-24, 08:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 14