Zależało od rocznika. W starszych wersjach kontrolka sygnalizująca włączenie grzania miała kształt cienkiego i długiego paska, a w nowszych był włącznik taki sam jak EU. Czyli technicznie to samo a różnica tylko wizualna.
Święta mineły a ja miałem chwile czasu żeby pogrzebać przy aucie. Uciołem odbój, zostawiłem jakieś 1,5 cm. No auto siadło ale jeszcze mi mało ponieważ plan na ten sezon jest taki aby Vento zgarniało nagrody za glebe Po za tym w poniedziałek wybrałem się z kolegami na małą sesję zdjęciową. Spokojnie tył też zejdzie jak kupie opony w chwili obecnej muszę kupić jakieś auto bo Ventylem nie mogę z pod domu wyjechać, bez zawieszenia się
Co do et to nie mam pojęcia musiał bym sprawdzić. Gwint z przodu jest skręcony na sam dół z tyłu będę glebił jak opony kupie. Oponki z przodu to 165/40 r16 na tył lecą 195/40 r16. A rejestracje tylko tak założyłem na try tytkach bo w sobote na spocie byłem i żeby psiarnia się nie czepiała
Wyrzuć helpery musowo, do tego ja mam odboje zrobione z wałka poliuretanowego, 100% spełnia swoje zadanianie, ale jest mega sztywno (w sumie beton to dobre porownanie )
http://allegro.pl/walek-p...6054281190.html
Co do średnicy to niestety nie pamiętam, musiałbym zmierzyć u siebie.
Witam No więc tak, przy aucie nic się nie zmieniło po za tym że w końcu je porządnie wysprzątałem i założyłem kondensator do tuby który leżał w bagażniku od pół roku Weekend spędziłem na spotach charytatywnych. W sobotę spot odbył się bez niespodzianek lecz w niedziele w końcu mnie policja dorwała Dowodzik poszedł od razu tak że teraz w czwartek zjeżdżam na weekend za granicy i działamy żeby go odzyskać
Lampy też a dokładnie za brak długich. Lista jest dość długa postoje w kierunkach, brak rejestracji z przodu, nie orginalne tablica z tyłu itd. Teraz mam motywację żeby dobrowadzic auto do lepszego stanu i tak żeby koledzy z policji nie mieli oco się dowalic
Weekend był bardzo pracowity. Mianowicie naprawiłem podświetlenie tylniej rejestracji i zrobione uchwyty na rejestracje z przodu. Wpadły oponki na tył 195/45/16 myślałem że lepiej to siądzie... A tak że po roku czasu leżenia w garażu w końcu zamontowałem słoneczniki od jetty
Po ponad dwóch latach znalazłem czas żeby wrócić na forum. Vento dalej posiadam i ma się dobrze
Na początku roku rozebralem auto w środku i wziąłem się do roboty. Podsufitka i wszystkie górne plastiki poszły do obklejenia w czarny materiał i naprawione całe podświetlenie środka. Przyszło składanie więc wpadły niebieskie recaro podgrzewane, a przede wszystkim tylna kanapa z podłokietnikiem.
Poza tym wpadły spryski na przód. Soczewka bi-xenon plus gładki klosz, nowa tylna blenda, nowy ori usa zderzak przód, tylne lampy pomalowane na czerwono, keskiny przemalowane na inny kolor, nowe opony przód 165/45 tył 195/40 i wiele innych rzeczy o których zapomniałem
Z tego co zauwazylem u siebie w warsztacie zima jest duzo mniejszy problem ze skroplinami ze sprezonego powietrza wiec z tym raczej nie bedziecie miec az tak duzego problemu. Gorzej ze zlaczkami, wezami i ogolnie polaczeniami bo wiadomo jak zimno działa na elastyczność.
Co do mojego venta to auto i tak całą zimę stoi w garażu. Problem będzie jak będę chciał coś podzialać i przyjdzie mi nim wyjechać. Wtedy muszę uruchomić Air bo z tyłu błotniki zawiesił się na rancie felgi..
No znam troche ból, ja ogólnie na dzien dzisiejszy mam problem taki że zdarzy sie że któraś poducha opadnie na glebe , lub nie równo się pompuje , drugi kompresor jak jest za zimno sie nie oddzywa ogólnie air faktycznie nie na zime , a jak opadnie to niestety jedynie dźwig ;/ Zazdroszcze garażu Bardzo ładne masz te felgi, fajnie pasują do venta . Mógłbyś sie pochwalić ile za te recaro dałeś? bo aktualnie szukam takich z podgrzewaniem
Coś o tym wiem... jechałem na zlot i zaraz przed zlotem padł mi oring. Auto z tyłu cały czas opadalo do zera. Całą droge z powrotem kompresor bił powietrze. Odziwo dojechalem bez zatarcia kompresora dlatego moge polecic kompresory z firmy viair
Co do recaro dałem za nie 1200zł. Dużo ludzi powie że dużo ale ja szukałem w jak najlepszym stanie, żeby były grzane i żeby tylna kanapa była z podłokietnikiem. Z tego co wiem mało jest takich i rzadko wiedziałem takie kanapy. Tak że ja jestem zadowolony A resztę niech ocenią znawcy
Vento zimuje w garażu więc postanowiłem odświeżyć lampy i złożyć je tak jak się należy.
Narazie jedna prawie gotowa zostało klosz wkleić. Wszystko pomalowane na nowo, i wyczyszczone z starego kleju którego było widać.
Drugą dopiero będę robił ponieważ soczewka była złożona na zamienniku i nie bardzo to chciało pasować Poza tym chciałem mieć złożone to na oryginalnej lampie. W sobotę będę walczył dalej bo lampę już kupiłem.
Tak z ciekawości, czym to malowałeś? U mnie leżą ori lampy nóweczki i sie zastanawiam tez nad pomalowaniem środka lamp i sie zastanawiam czym zeby to jednak przy temperaturze nie odpadło.
Udało się dostać całą wiązke otwierania klapy z wersji USA i gałkę zmiany biegów XX Jahre.
Błotniki robią się nie wzór USA A zderzaki i listwy są już u lakiernika. Wszystko idzie w kolor auta.
Przednie lampy poskładane zrobione silniczki włącznik świateł wymieniony na ori żeby to wszystko funkcjonowało. Zostało je ustawić na boki ale z tym będę się bawił jak auto będzie poskładane
Naj bardziej co mnie cieszy to to że mamy swapa do Venta. 2.8 vr6 z passata b3. Już niedługo zaczynamy zabawę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum