Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento by Tomaszex
Autor Wiadomość
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-02-27, 20:51   

Jak na razie wszystkie udoskonalenia zeszły na drugi plan za sprawą hamulców. No i tu kolejna niespodzianka zauwazona podczas podnoszenia samochodu :mur:



Czy powinieniem sie tym martwić, czy mogę udawać że tego nie widziałem i jeździc spokojnie ? :D W vento załozone sa spręzyny obnizajace ale ile to nie mam pojecia jutro je zmierze i bd wiedział :)

I drugie pytanie co sadzicie o blaszkach do zacisków pod klocki hamulcowe, czy jest sens je zakładać?
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-02-27, 21:56   

Mysle ze się nie powinieneś martwic bo to sa efekty zakładania sprężyn obnizajacych do ori amorow, tymbardziej ze auto jest na podnośniku i amor wyszedł na maxa, ale tak jak pisze ori amor i sprezyna obnizajaca to zlo moim zdaniem, już epszy na pewno o stokroć kit ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-02-27, 22:49   

Cytat:
I drugie pytanie co sadzicie o blaszkach do zacisków pod klocki hamulcowe, czy jest sens je zakładać?


Wróżąc z kart warto :P Przód na serii bez podkładek strasznie hałasuje, tył to samo :D

Jak zakłada się krótsze sprężyny to trzeba też skrócić amorki :D Odcinamy, gwintujemy i składamy :D Dobra żartuję bo jeszcze tak zrobisz :P
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-02-28, 09:16   

muchomorek165 napisał/a:
Jak zakłada się krótsze sprężyny to trzeba też skrócić amorki :D Odcinamy, gwintujemy i składamy :D Dobra żartuję bo jeszcze tak zrobisz :P


Dobrze że napisałes że zartujesz :D :D :D Ja w tych gwintach, spręzynach obnizających, kitach itp niewiem prawie nic wiec wiesz :diabełek:

To chociaż tyle że to w niczym nie przeszkadza, tylko zdziwiło mnie że z jednej strony zrobiło sie tak a z drugiej spreżyna się trzyma normalnie :O
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-02-28, 12:40   

Też jakiś czas temu miałem jak u Ciebie, sprężyna pękła w dwóch miejscach a z drugiej strony w jednym miejscu, zaczęło stukać i jedna strona siedziała trochę niżej.
Wolałem od razu to wymienić i jeździć bez strachu :)
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
 
 
dratek 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 464
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2014-02-28, 13:22   

No u mnie też jedna strona z tyłu jakoś bardziej leży. Może zmienię koła w sobotę (z nadzieją, że śnieg nie zaskoczy. Chociaż w sumie nie. Mam 2 zimowe na alusach to się na przód da :D ) to zobaczę jak u mnie sytuacja wygląda bo ostatnio zapomniałem jak byłem w kanale :boks:
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-02, 14:31   

Niestety spotkał mnie kolejny wiekszy wydatek czyli regeneracja tylnich hamulców, komplikacje zaczęły się juz przy zakupie tarcz, bo na drugi dzień po ich kupnie gdy juz miałem je zakładać na tarczach RACER była dziurka srednicy 2mm a środek tarczy wyglądał jakby był wytaczany śrubokrętem... :strzela:

Zmieniłem je na polskie MIKODY których stan był o niebo lepszy :)


Kasy wystarczyło na jeden zestaw naprawczy hamulca ale z drugiej strony i tak wszystko rozebrałem, przeczyściłem i nasmarowałem, przy okazji trchę zakonserwowałem wahacz :)


Vento juz wczoraj byłoby gotowe do jazdy gdyby nie to że jeden odpowietrznik jest zatkany a drugi wogóle nie chce puścić.. :mur:

Wczoraj kombinowałem żeby mimo to jakoś odpowietrzyć ale marnie wyszło bo dalej wszystko zapowietrzone więc samochód jeszcze sobie poczeka, tylko najgorzej będzie jak ten drugi odpowietrznik się urwie :młotek:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-05, 16:36   

No nareszcie hamulce zrobione i teraz docieranie :) Mam nadzieję że chciaż na razie nie będzie żadnych problemów.

Przy okazji delikatna zmiana znaczek GT na błotniku:


i przy okazji jak tu jestem :diabełek: Poszukuję własnie takiego znaczka (pochodzi on z paska B3) takze gdyby ktos takowy miał i chciał to walic jak w dym do mnie :D
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-03-05, 22:21   

A Ty bocznych kierunków nie masz? :D
 
 
piotr nowok 
Vento to ja!
jetta III


Silnik: 1.8 gt
Pomógł: 9 razy
Wiek: 38
Dołączył: 10 Gru 2008
Posty: 5600
Skąd: ruda sl
Wysłany: 2014-03-05, 22:46   

ja mam 2 szt jak co ;)
_________________

 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-06, 17:00   

kowal323 napisał/a:
A Ty bocznych kierunków nie masz? :D


Mam, tzn te emblematy sa montowane w miejscu kierunkowskazów ;)

piotr nowok poszło PW ;)
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-03-06, 18:03   

No własnie chodzi mi, że zamiast kierunków masz te emblematy. I tak można jeździć? ;o
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-03-06, 18:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-06, 20:04   

Jetty tak mają, no niby to wersje amerykańskie ale np Passaty B3 z których własnie pochodzi taki emblemat nie maja kierunków w błotnikach tylko takie właśnie emblematy :)

Więc chyba można :D
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2014-03-06, 20:52   

kowal323, gdy nie posiadasz hak do ciągnięcia przyczepki boczne migacze że tak powiem nie są wymagane
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 32
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-03-06, 20:55   

Widziałeś takie? :diabełek:
_________________
Vento OEM+
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-03-06, 20:55   

Przemek, Dobrze wiedzieć, dzięki za info :)
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-06, 22:11   

Ooo a to ja mam haczka :D

pawel66600 widziałem widziałem przewaznie na Golfach MK2 takie są, to oznacza Wolfsburg Edition czy cos takiego? :P
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 32
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-03-06, 22:16   

Tomaszex napisał/a:
pawel66600 widziałem widziałem przewaznie na Golfach MK2 takie są, to oznacza Wolfsburg Edition czy cos takiego?


Nie prawda, w Golfach II są wogóle inne.
Te są od passata B3 z wersji Wolfsburg Edition a więc i pasują do Vento, ja kupiłem nowe w ASO.
_________________
Vento OEM+
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-06, 22:26   

Aaa to mnie zmyliło bo gość pod szkoła w MK2 miał taki ja wrzuciłes tylko czarny :)

Juz przejrzałem MK2 mają okragłe :P A tak wogóle to czym się różni GT od Wolfsburg Edition?
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-11, 20:36   

Pany potrzebna mi wasza opinia mianowicie co do wyceny mojego Vento, mysle własnie nad sprzedaża tylko mam maławe doswaidczenie w sprzedazy samochodów( tak jak i w kupnie) także moge sobie tylko gdybać.

Silnik 1,9 TDI 1Z '94r przebieg 350tyś

Do zrobienia :
-pompa sprzęgła
-nastawnik (regeneracja)
-poprawki blacharsko lakiernicze (nie za bogate progi i troszke rdza wychodzi na karoserie w kilku miejscach)
-ewentualnie podsufitka

Wymieniono/Zrobiono:
-wszystkie filtry
-rozrząd
-hamulce przód i tył
-łozyska tył

Wyposażenie:
-centralny zamek
-elektryczny szyber
-fotele półkubełkowe
-dwa schowki
-hak
-halogeny
-obrysówki
-radio pioneer 4x50W z USB i AUX
-skrzynia z głosnikiem JBL (o ile pamietam 1400W 300RMS)
-wzmacniacz Novex 1600W
-radio CB z anteną
-czerwone spreżyny obnizające




















Myslałem żeby wziąśc conajmniej 3500, jak myslicie jest to realne? :P
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
Ostatnio zmieniony przez Tomaszex 2014-03-11, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-03-11, 20:46   

Pierw powiedz czemu chcesz Ventyla sprzedać :młotek:

Aktualnie za 2500 - 3000 można dostać Venciaka w spoko stanie więc w Twoim przypadku na więcej bym nie liczył :)
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-03-11, 21:09, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-03-11, 21:05   

Moim skromnym zdaniem nie dostaniesz tyle, 2500-3000 chyba ze znajdzie się jakiś napaleniec ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
hrubek18 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 24 razy
Wiek: 33
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 1611
Skąd: Hrubieszów (LHR)
Wysłany: 2014-03-11, 23:17   

myśle że koło 2500 możesz wziąść ostatnio sprzedawał kolega venciaka tylko silnik 2.0 B+G i brak 5 biegu kwestia regulacji i małe poprawki blacharskie i dostał 2000
_________________
Było Vento 1.9 TDI http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=9604
Jest Astra G 1.7 DTI http://www.astra-g.pl/vie...hp?f=69&t=39344
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-12, 18:59   

kowal323 napisał/a:
Pierw powiedz czemu chcesz Ventyla sprzedać :młotek:


Ponieważ moim marzeniem zawsze było mieć golfa 2, miał byc moim pierwszym samochodem, jednak z powodu min. wąskiego obszaru poszukiwań, i niewielkich funduszy kupiłem vento.

Byłem oglądać parę egzemplarzy ale od pierwszych kilometrów jazdy do głowy nasuwało się jedno słowo : REMONT, a za te same pieniadze kupiłem vento które sie jeszcze trzyma :diabełek:

vwjanekvento no własnie, chyba że znajde napaleńca, zresztą na podkarpaciu jak popatrzec na ogłoszenia (tez zalezy kiedy) to vento nie sa takie tanie, myslałem że 3tys to bedzie minimum a tu takie jaja :P
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-15, 21:51   

No i nareszcie uporałem się z hamulcami (mam nadzieję że całkowicie :P )

Wszystkiemu były winne te oto malutkie blaszki



które zrobiły to



najpierw w prawym a później lewym kole :mur: Niewiem, moze trafiłem na jakieś trefne albo po prostu DELPHI produkuje tandetę :dół:

W każdym bądz razie juz jest git, byłem na rolkach diagnostycznych i pomiar wykazał że hamulce są bardzo dobre zarówno z tyłu jak i z przodu :faja:


Przy okazji zmierzyłem sprężynę tylnią i wyszło mi 26,5cm, tylko nie mogę znaleźdź na necie jaką długość ma seryjna spręzyna w stanie wolnym :mur: Orientuje się ktos może ile ? :co?:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-03-15, 22:09   

Jakim cudem ona weszla miedzy klocek a tarcze? :(
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2014-03-16, 09:44   

Tomaszex napisał/a:
Orientuje się ktos może ile ? :co?:

To jest przedział 34-37 cm, ale nie mówię tego według katalogu, a własnych obserwacji gdyż przerobiłem 3 komplety, ten co teraz mam jest według mnie najlepszy, ma żółte oznaczenia i jak dobrze pamiętam ma 36.5cm w jak to nazwałeś stanie wolnym.
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-16, 14:46   

vwjanekvento napisał/a:
Jakim cudem ona weszla miedzy klocek a tarcze? :(


Załozyłem je dokładnie tak jak na tym zdjęciu (foto poglądowe)


Chyba że ja mam coś nie tak :hmmm:

Paweł J. napisał/a:
To jest przedział 34-37 cm, ale nie mówię tego według katalogu, a własnych obserwacji gdyż przerobiłem 3 komplety, ten co teraz mam jest według mnie najlepszy, ma żółte oznaczenia i jak dobrze pamiętam ma 36.5cm w jak to nazwałeś stanie wolnym.


Dzięki ;) Nie pamietam jak fachowo nazywa sie ten stan :diabełek:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
Ostatnio zmieniony przez Tomaszex 2014-03-16, 14:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-18, 21:36   

Ostatnio zabrałem się trochę za audio no i jako że jestem zielony w tych sprawach zastanowiła mnie kolejna rzecz :D

Mianowicie mam wzmacniacz 2 kanałowy no i z tego co wiem do głośników oraz tuby służą te wejścia:


wiec w takim razie do czego służy to płaskie? :P
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2014-03-19, 00:20   

Tomaszex napisał/a:
Mianowicie mam wzmacniacz 2 kanałowy no i z tego co wiem do głośników oraz tuby służą te wejścia:

Ja też jestem laikiem ale napisze tak: Na pierwszym zdjęciu masz wyjścia do głośników/subwoofera ,a na drugim wejścia low kabel ciągniesz z radia przez RCA ,a high od głośników jeśli nie masz w radiu RCA.
Poczytaj sobie to może coś Ci pomoże
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic865200.html
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-20, 19:50   

Dzięki wielkie, juz wiem o co chodzi ;)

Dzisiaj przypadkiem znalazłem syrene alarmu, a myslałem że jej nie posiadam a ona była ukryta w podszybiu :D


Była odpięta więc ją podpiąłem i wszystko hula :D

Podczas całej operacji zauwazyłem wtyczkę która nie jest podpieta



Mam również drugą tajemniczą wtyczkę znajdującą sie koło alternatora


Ma ktos pojęcie do czego mogą służyć?
Czyżby jakies pozostałości po MFA ?

Jeszcze chciałem dodać że w podszybiu po lewej stronie samochodu mam wystające śruby które wydaje mi się że służą do mocowania tzw. puszki którą widziałem na zdjeciach, jednak nie wiem do czego ona słuzy :hmmm:

Byłbym bardzo wdzięczny gdyby mi to ktos wyjaśnił :OK:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2014-03-20, 23:39   

Pierwsza wtyczka w podszybiu jest chyba do podgrzewanych spryskiwaczy ale nie mam pewności ,może ktoś się jeszcze się wypowie. Jak masz kontrolkę to możesz włączyć podgrzewanie tylnej szyby i sprawdź czy dochodzi wtedy do niej prąd jeśli tak to na pewno spryski ;)
Druga wtyczka nie wiem od czego :bezradny:
Tomaszex napisał/a:
Jeszcze chciałem dodać że w podszybiu po lewej stronie samochodu mam wystające śruby które wydaje mi się że służą do mocowania tzw. puszki którą widziałem na zdjeciach, jednak nie wiem do czego ona słuzy

Jak masz na myśli stronę pasażera to będzie puszka od filtra kabinowego
https://www.google.pl/sea...iw=1366&bih=664
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 32
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-03-21, 00:13   

czarnysauber napisał/a:
Pierwsza wtyczka w podszybiu jest chyba do podgrzewanych spryskiwaczy ale nie mam pewności ,może ktoś się jeszcze się wypowie. Jak masz kontrolkę to możesz włączyć podgrzewanie tylnej szyby i sprawdź czy dochodzi wtedy do niej prąd jeśli tak to na pewno spryski


To jest na 100% od podgrzewanych spryskiwaczy, ale podgrzewanie nie jest zintegrowane z podgrzewaniem tylnej szyby.
Po włączeniu zapłonu dochodzi + i masa a podgrzewaniem steruje termistor, w zależności od temperatury otoczenia grzeje albo nie grzeje.
_________________
Vento OEM+
Ostatnio zmieniony przez pawel66600 2014-03-21, 00:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2014-03-21, 08:40   

Cytat:
To jest na 100% od podgrzewanych spryskiwaczy, ale podgrzewanie nie jest zintegrowane z podgrzewaniem tylnej szyby.
Po włączeniu zapłonu dochodzi + i masa a podgrzewaniem steruje termistor, w zależności od temperatury otoczenia grzeje albo nie grzeje.

Dzięki pawel66600, zawsze się człowiek czegoś nowego nauczy ;) (fajną masz liczbę postów teraz ) :D
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-21, 19:27   

Dzięki za odpowiedzi, kiedyś przy czasie sprawdzę czy jest tam wogóle prąd :diabełek:

czarnysauber napisał/a:
Jak masz na myśli stronę pasażera to będzie puszka od filtra kabinowego


Chodzi mi o drugą strone, ta od kierowcy :P Jak tu na zdjęciu

http://imageshack.us/a/img31/8586/wp000359.jpg

Niewiem czy śruby mocowania tej puchy były automatycznie montowane w kazdym samochodzie, czy w zależności od wyposażenia :co?:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
Ostatnio zmieniony przez Tomaszex 2014-03-21, 19:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 14