Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento by Tomaszex
Autor Wiadomość
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-23, 15:32   

Dzisiaj zrobiłem fotke i dokładnie chodzi o to :


druga śruba jest umiejcowiona ok 20-25cm w kierunku osi samochodu

Jak dla mnie wyglada na ori, jednak przekopałem pół internetu :diabełek: i nigdzie nie znalazłem co by tam mogło być :mur:

Ale trafiłem na wątek że jakaś pucha była przy 1,9 AHU jednak nie mam pewności :D
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
czarnysauber 
Vento to ja!


Silnik: 1,8
Pomógł: 61 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 3720
Skąd: LZA
Wysłany: 2014-03-23, 20:17   

Nie wiem co to jest :bezradny: samochodu też nie mam pod ręką więc nawet nie mam jak sprawdzić ,czy u mnie coś jest. ;)
_________________
Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-03-23, 21:10   

Wtyczka na ostatnim foto jest od klaksonu tak mi sie wydaje ta kolo alternatora na 3 piny ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-23, 23:20   

czarnysauber dzieki za chęci :D Właśnie ciekawi mnie czy wszystkie vento to miały, czy tylko któres wersje bo mnie to ciekawi :diabełek:

vwjanekvento napisał/a:
Wtyczka na ostatnim foto jest od klaksonu tak mi sie wydaje ta kolo alternatora na 3 piny ;)


No własnie klakson mam podpiety ale 2 pinową i chyba ona była dokładana, bo o ile dobrze wiem vento miały dwutonowy klakson a ja mam zwykły, wiec pewnie klos zamiast wymienic klakson dołożył wtyczkę :D
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-03-23, 23:31   

Racja vento ma klakson 2 tonowy i na 2 wtyczki 3 pinowe ;) Wiem bo ostatnio zmieniałem przednia wiazke ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-03-23, 23:57   

Czyli jeszcze jakiejś brakuje :D jutro wezmęmiernik i zobaczę czy ta wogóle "żyje" :diabełek:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-09, 20:37   

W końcu się zmogłem i wziałem sie za uszczelnienie króćca który od jakiegos czasu ciekł. Oczywiscie przy dokrecaniu urwałem śrube ale cała sytuacja zakończyła się pomyslnie ;)


No i ważniejsza sprawa dowiedziałem się jak wygladało moje vento jak trafiło do poprzednika i aż serce boli jak patrze co zrobił z tym samochodem w półtora roku..

Ventyl najparwdopodobniej tak wyglądał zaraz po zakupie:




Co chwilę patrze na te zdjęcia i nie mogę się napatrzeć :oklaski:

Jednak z tego co wywnioskowałem z dat wychodzi na to że za niedługi czas zniknęły soczewki


Błotnik który był obklejony stickerbombem i piekne felgi zastapiło takie coś:


Dowiedziałem sie jeszcze że błotniki były malowane w zimie na polu...
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-04-10, 08:51   

Tak zepsuć auto :młotek: :młotek: Pasowała mu ta soczewka :] Dobrze, że aktualnie jest we właściwych rękach.
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-13, 19:19   

kowal323 napisał/a:
Dobrze, że aktualnie jest we właściwych rękach.


dzieki miło słyszec :)

No i nareszcie rzecz ktora najbardziej mnie cieszy czyli podlączony predkościomierz :hejka:



nastawnik do czyszczenia wiec nie był tyle czasu podłaczony, a wystarczyło podłaczyc wszystko z powrotem i zrobic nozyczkami "ciach" jeden kabelek i wszystko hula :rotfl:

i najwyższy czas na zmianę kapci na letnie, wyszło ze troche balony no ale trudno :P


sezon letni więc ostatnio znajomi opowiadali ile to mają cm do asfaltu wiec i ja dzisiaj zmierzyłem poziom swojej "gleby" i w porównaniu do nich to mam terenówkę z 8,5cm do wahacza :diabełek:

_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-04-13, 19:33   

Przy 110 - 3000 obr. ?
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-04-13, 19:43   

108 - 2850 co w tym dziwnego ? Ale terenowka pogadaj z BooMem :P
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-04-13, 20:04   

U Ciebie w TD może nic, ale Ja w TDI przy równo 100 mam 2100 obr.
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-04-13, 20:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-14, 07:42   

kowal323 napisał/a:
U Ciebie w TD może nic, ale Ja w TDI przy równo 100 mam 2100 obr.


Kowal ale to jest 4 bieg :D Wiem że jak juz wrzucam zdjecie licznika to powinien byc zamkniety ale miałem niewiele paliwa takze jest ile jest :diabełek:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-04-14, 08:50   

Tomaszex napisał/a:
kowal323 napisał/a:
U Ciebie w TD może nic, ale Ja w TDI przy równo 100 mam 2100 obr.


Kowal ale to jest 4 bieg :D Wiem że jak juz wrzucam zdjecie licznika to powinien byc zamkniety ale miałem niewiele paliwa takze jest ile jest :diabełek:


A no to ok :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-04-14, 16:38   

Tomaszex, możesz powiedzieć co zrobiłeś z tym licznikiem i nastawnikiem? Bo kumpel ma to samo i nie wie co z tym zrobić.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-14, 19:52   

tom cio napisał/a:
Tomaszex, możesz powiedzieć co zrobiłeś z tym licznikiem i nastawnikiem? Bo kumpel ma to samo i nie wie co z tym zrobić.


Oczywiscie, jest to bardzo proste a gdybym wiedział o tym wczesniej to juz daaawno bym to zrobił :P


Sygnał z czujnika ze skrzyni idzie do zegarów a dopiero potem do ecu. Wiec trzeba uciąć przewód idący w wiązce do ecu, ma on kolor niebiesko biały
(nie mylic z biało niebieski ! bo taki tez tam jest!)

Z tego co wiem jest to pin 43. Ja uciąłem przewód przy kielichu żeby w przyszłosci nie trzeba było zdzierac podszybia w celu podłaczenia ustrojstwa.

Negatywnych skutków nie odczułem żadnym a zrobiłem 40km
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-14, 22:05   

Tomaszex, w normalnym działaniu negatywnych skutków nie odczujesz poprostu będzie wtedy problem gdy będziesz chciał założyć tempomat :)
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-15, 19:17   

No tak racja z tempomatem może byc problem
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-16, 15:23   

no i sie zaczęło... Czy to normalne żeby 1Z w cyklu miejskim spalał 7,5-8L przy ekonomicznej jeździe? :strzela:

Sprawa wyglada tak:

w piatek zatankowałem 3,3L i po 3 dniach i 41,5km wskazówka wróciła na swoje miejsce :mur:
Zaraz po tym zalałem 7,5L zrobiłem dokładnie 102km i dzisiaj wskazówka znów leży....

Cały czas staram się utrzymywać 2tyś. Efektów ubocznych brak, jeździ tak jak zawsze, nie kopci, jak się depnie to przed 2 tyś troszkę mół czuć dośc jak turbo się odpali

Dzisiaj zaslepiłem podcisnienie EGR różnicy żadnej, jak bd pogoda spróbuje go przeczyscić jak i przepływomierz i sparwdzę przewody do IC

Ma ktos pomysły co jeszcze sprawdzić? Czy zabrudzony nastawnik moze powodować takie skoki spalania? Dodam jeszcze jedną rzecz, ostatnio zauwazyłem że turbo zamiast gwizdac jakby swiszczy/szumi, moze to miec wpływ na spalanie bez utraty mocy? :co?:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
Ostatnio zmieniony przez Tomaszex 2014-04-16, 15:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-04-16, 15:31   

Sprawdź szczelność dolotu od turbo. Hmmm a to ostatnio z kablekami ciales nie może czasem sprawiać problem ? Podlacz pod Vag i sprawdź błędy.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-04-16, 16:16   

Dokladnie sprawdz na Vagu, zrob logi dynamiczne wraz z kolumna spalania litrow na godzine wtedy zobaczysz ile dokladnie pali i co go boli
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-16, 18:34   

A no tak ucinany był przewód idący z licznika do ecu, ale problem zaczął sie wczesniej

-w piątek tankowałem i zrobiłem 8km
-w sobotę zrobiłem 20km
-odciąłem przewód i zrobiłem 13,5km i stan z przed tankowania wiec wydaje mi się ze to nie tu tkwi problem.

Dzisiaj był podłączona pod KTS i wykazał zero błędów, na świętach może będzie podpięty pod VAGa i zobaczymy
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-04-16, 19:44   

Tylko pamiętaj że ta wskazówka też nie jest idealnie dokładna i może się jej pomylić.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-16, 20:08   

Wiem że nie jest dokładna nie raz się o tym przekonałem :D Ale teraz juz ją rozczaiłem i wiem kiedy mam prawie pusty zbiornik
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-17, 10:58   

Pany a może mieć coś znaczenie uszczelka pod wtyczka przepływomiesza? Bo dzisiaj zauważyłem kiedyś ktoś mi odpinał wtyczke i później przy zakładaniu naszła ale nie klikło i wyszło że uszczelka jest tam upchana a nie na wtyczce. Mogło to mieć wpływ na przepływomierz i jego wskazania?
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-04-17, 12:35   

Tomaszex mogło to mieć wpływ popraw uszczelke i zobacz czy będzie różnica.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-24, 11:01   

A wiec problem ogromnego spalania minął, mam nadzieję że bez powrotnie :P

Najprawdopodobniej przyczyną była wtyczka przepływki kolega ją odpiął i włozył z powrotem ale nie zaskoczyła na swoje miejsce bo spadła z niej uszczelka :mur:
Na dzień dzisiejszy spalanie w cyklu miejskim 6,6L czyli zadowalające :oklaski:

Odpinałem też EGR ale nie było różnicy w pracy silnika więc chyba jest zaślepiony


Dzisiaj nareszcie sie doczekałem pomiaru ciśnienia w cylindrach i o to wyniki:

I cylinder 29,5

II cylinder 30

III cylinder 29,5

IV cylinder 21 (próba olejowa 40)

Z pierwszych trzech jestem dumny tylko szkoda że na IV najprawdopodobniej pierścienie do wymiany :buuu:

Tak myslałem że z IV coś się kroi bo ciężko świeca sie wykrecała :beczy:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
Ostatnio zmieniony przez Tomaszex 2014-04-24, 11:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-04-26, 13:29   

Dokładnie na ostatnich 238 km spalanie wyszło 6,3 L/100km czyli książkowo, oby tak dalej :oklaski:

No i małe odświerzenie frontu, wpadła dokładka VR6 z Retova (PP+CM) i bra i tak to sie teraz prezentuje :faja:



i wyczekiwane naklejki forumowe które wreszcie zaszczyciły i moje vento :D

przy okazji wypolerowałem tez troszkę końcówkę ale oczywiście są tam slady poprzedniego właściciela.. ..tym razem w postaci mocnych rys i wszystko było zamalowane.. Ale nie ma co płakać niedługo będzie lustro :D




_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-05-07, 20:25   

Miałem tylko ściągnąc zderzak, wypolerowac wydech i załozyc z powrotem, jednak tyle rudej się tam nie spodziewałem :młotek:



Moze zdjecie tego nie oddaje i jest jeszcze przed oczyszczeniem z błota ale trochę tego było, dobrze ze chociaz druga strona jest lepsza..

Jedyne co na razie mogłem zrobic to oczyścić to wszystko z rdzy i zakonserwowanie co oczywiscie zrobiłem :)

oczywisciu przy odkręcaniu haka pourywały się śruby i jestem w :dupa: może WD cos pomoże jak narazie go nie posiadam po sam go przejechałem..

Wyczyszczony IC, założony Alternator 120A, podspawana podłużnica, kable w komorze silnika poizolowane jak na razie gitara ;) Pomału rozglądam się jeszcze za nakładkami na progi bo bardzo poprawiłyby wygląd 'mało" fachowo reperowanych progów..

Teraz jeszcze tylko ładne ramki na tablice i bd wypas, chociaz podoba mi się jak nie ma tablicy w zderzaku :D
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-05-07, 21:55   

Noo panie, widzę prowadzisz Ventyla do wyglądu z filmików ? :D Bra, niedługo soczewka wpadnie, dobre koło i będzie kosa :D Z czasem też będę musiał zajrzeć u siebie pod tylni zderzak :)
 
 
Paweł_R 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 291
Skąd: Kowale Oleckie
Wysłany: 2014-05-07, 22:40   

O żesz! nieźle tam pod zderzakiem się działo.

Cytat:
Pomału rozglądam się jeszcze za nakładkami na progi


Tylko szukaj takich, co szły w oryginale, bo inne to kiepsko wyglądają. Wszystko fajnie, ale po co ta bra? Jakoś tak średnio wygląda :P Ale może ja się nie znam :D
 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-05-08, 11:34   

No bo z brą jest jak z grubymi kobietami - nie kazdy lubi :D
Nie no heheszki sobie robię. Kwestia gustu.

Ale dobrze, że działasz we właściwym kierunku :D
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
Ostatnio zmieniony przez Hitchhiker 2014-05-08, 11:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
dratek 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 464
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2014-05-08, 20:32   

Tez będę musiał zdjąć zderzak bo znowu mam basen w bagażniku także chyba będę mial więcej roboty. Wywal ta tabliczkę z imieniem bo beka jest :D
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-05-09, 17:59   

kowal323 napisał/a:
Noo panie, widzę prowadzisz Ventyla do wyglądu z filmików ? :D
Szczerze to nie taki był cel ale trafiła się okazja z bra a widziałem że ładnie na nim siedzi to załozyłem :D Co do soczewek to nad tym nie myslałem, napewno bd smoke i diodowe postoje, no ale koło by się przydało jak najbardziej :mniam:


Paweł_R napisał/a:
Tylko szukaj takich, co szły w oryginale, bo inne to kiepsko wyglądają. Wszystko fajnie, ale po co ta bra? Jakoś tak średnio wygląda :P Ale może ja się nie znam :D
Wiem własnie tylko ciężko znaleźdz w "mądrej" cenie, ktoś na forum przerabiał z opla omegi tylko zapomniałem jak to wygladało i nie mogę znaleźdz, ale raczej wolałbym ori :P


Co do bry to tak jak napisał Hitchhiker kto co lubi :P Tak samo z tabliczką, ale żeby beka to chyba aż nie :diabełek:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-05-09, 19:22   

Mi się wydaje, że to Luqua przerabiał ale ręki nie dam uciąć. A po co nakładki? Żeby miał gdzie syf się zbierać i gnić potem?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,25 sekundy. Zapytań do SQL: 13