Benzyniak ma dojście ciepłego powietrza z tyłu filtra i chyba mniejszą średnicę dolotu powietrza zza błotnika.
Co do samego venta to dużo lepiej mu teraz z tymi blendami, trza było nie kombinować
Dopiero teraz na czarnych blendach widze jaki błąd zrobiłem malując je na czerwono, no ale chciałem być "inny" bo wszyscy maluja na czarno
Co do tulejek to wyszła moze piszczy z mniejszą częstotliwością ale pisk jest troszkę ostrzejszy.. Więc albo juz wymęczony pręt albo napinacz, ale trudno narazie musze tak jeździć a jak się wkurze to założe od TD wraz z całym mocowaniem altka i bd spokój i zapewne taniej
Hmm moze pokombinuje i spróbuję tą klapkę troszkę uchylic i zobacze czy bd jakaś róznica, bo jak nie to bez sensu narazie wymieniać obudowe
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Ach te pamiętne czasy gdzie te zapachy "choinki" chyba niemieckie prawdziwe pachniały i pachniały a teraz w wiekszości samochodów wisi takich z 4 Ten ma pachnieć 60 dni zobaczymy
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Masz sporo autorskich przeróbek Jabyś tak rozebrał to auto to byś pewnie więcej "smaczków" odkrył
Szmaczki to można odkryć w autach kupionych od przemytników Wujas miał kiedyś Passata B2 to jak już po jakimś czasie posiadania odkręcał kierunki to fajki jeszcze wyciągał tylko opakowanie to już było takie hen hen wyblaknięte.. To są kurde szmaczki Ludzie ładują i zapominają chyba gdzie ładowali
Haha narazie nic nie rozbieram az się boję co móglbym jeszcze znaleźdz teraz powoli musze polowac na błotniki w kolorze, a tak apropo to błotniki z golfa i vento to jedno i to samo
Kowal u mnie przeszukałem i nic nie znalazłem z tych rzeczy zreszta vento trochę słabo się na przemytnika nadaje jak go przyrównac do passata
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Tak jak kolega dratek pisze, ale poświęć trochę czasu na dokładne spasowanie bo moja ventka miała robioną blache z przodu przez poprzedniego właściciela i widać że po taniości było robione bo wszystko kiepsko spasowane :/ Oczywiście z daleka to wszystko elegancko wygląda ale z bliska kaszana :/ Więc warto się przyłożyć
Wiem wiem a nie lubię jak cos nie lezy tak jak trzeba A teraz mam chińskie błotniki miekkie jak tektura Dobrze ze z golfa tez pasuja to bedzie łatwiej szukac
Drugim priorytetem bedzie olej, tylko cały czas mysle czy półsyntetyk czy mineral, dokładniej spojrzałem i vento przez ok 5tyś km wciągło 1litr oleju.. Żebym potem nie zbankrutował na dolewkach
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-23, 22:12
Tomaszex napisał/a:
Drugim priorytetem bedzie olej, tylko cały czas mysle czy półsyntetyk czy mineral, dokładniej spojrzałem i vento przez ok 5tyś km wciągło 1litr oleju.. Żebym potem nie zbankrutował na dolewkach
Jeżeli chcesz polecieć profesjonalnie to polecam: http://www.zmienolej.pl/. Nie tylko sprzedają ale też kompleksowo doradzają, choć pewnie tanio niekoniecznie będzie.
to nie prawda ze jeden pies! sa bardzo ale to bardzo podobne ale nie pasuja blotniki od golfa do venta kupuj uzywki w dobrym stanie z venta lub regeneruj swoje bo jak kupisz od golfa bedziesz mial puzniej wiecej problemow niz to warte, a sa minimalnie inaczej wytloczone niby to samo a jednak nie, aha i kupuj tylko ori zadnych zamiennikow
Jeżeli chcesz polecieć profesjonalnie to polecam: http://www.zmienolej.pl/. Nie tylko sprzedają ale też kompleksowo doradzają, choć pewnie tanio niekoniecznie będzie.
O dzieki wielkie własnie o to chodziło, przekopałem całe ich forum, opinie o olejach Fuchs i wychodzi na to że są to bardzo dobre oleje duzo ludzi je poleca, rozmawiałem z konsultantem który dobrał olej FUCHS 10W40 TITAN SYN MC oraz płukankę i wyszukałem w necie że komuś tam zmniejszył pobór oleju ale to będziemy widziec, mi tylko zalezy żeby pobór się nie zwiekszył Jesli chodzi o cenę to wydaje mi się że nie jest drogo, tylko że jeszcze nie wiem jak tam jest z wysyłką
Co do błotników ja sam nie mam pojecia czy takie same czy nie ostatnio tak troche przygladnalem sie błotnikowi z golfa u kolegi kształt przy lampie i ogólnie patrząc niby to samo, ale na przetłoczenie nie zwróciłem uwagi także jeszcze dokładnie się przygladnę
hotdriver sam mam u siebie zamienniki i otwory wogóle nie pasują i miękkie to jak tektura... jak się trochę z kasą podratuje to poszukam na szrocie w tym samym kolorze
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Różnią się chyba tylko mocowaniem bo jak kiedyś szukałem tutoriala montażu liftów maski to poradniki były inne dla golfa i dla vento, ale kształt i wygląd zewnętrzny jest taki sam, z resztą jak ktoś robił vento front to błotników nie wymieniał
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-07-24, 11:20
Panowie błotniki golf/vento to jeden ciort, różnią się kierunkami i tym czy w lewym antena jest czy nie. Sam miałem błotnik z golfa który własnoręcznie ściągałem z samochodu i leżał jak należy. Dla zamożnych są dostępne w ASO w cenie 700-720zł/szt.
Tez mi się tak wydaje że to jedno i to samo ale jeszcze się dokładnie przygladnę bo nie chciałbym kupic bubla
Co do tych z ASO to całe moje vento kupiłem za cenę trzech błotników Na szrocie jak szykałem do mazdy to chcieli 60zł/szt moze do golfa/vento bedzie taniej
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
co do blotnikow widze ze i tu sa zdania podzielone tak jak u blacharzy bo sam sie dowiadywalem i wiekszosc z nich tak samo jak ja twierdza ze ciutke sie roznia problem polega na tym ze z golfa trudniej spasowac szczeliny i zeby wytloczenie pasowalo a z blotnikiem typowo od vento pasuje odrazu, oczywiscie mowa o ori bo z zamiennikami to roznie bywa sam przeszedlem dwie sztuki na jedna strone i ta co teraz mam i tak nie pasuje jakbym chcial i to zamiennik do golfa ale w piwnicy juz czeka ori do lekkich poprawek ale jak przymierzalem to wszystko pasowalo tak jak powinno :-D
Mam w domu Golfa III 12.93r i Vento 06.94r błotniki identyczne, przetłoczenia też, jedynie w wersjach US inne są przetłoczenia w części widocznej po otwarciu maski.
Dzieki wam za pomoc, ja również w niedziele spojrze na golfa kolegi rocznik taki jak mój czyli 94r. Gdyby były takie same w golfie i vento to duże ułatwienie w poszukiwaniach zważywszy na to że na szrocie na 6 golfów przypada 1 vento no czasami 2
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Także wsprawie oleju wszystko wiem, w sprawie błotników też teraz tylko czekać na fundusze
Jeszcze kiedyś miałem sobie sprawić znaczek GT ale na szrocie żadnego nie znalazłem a narazie sa wazniejsze wydatki niż znaczek za 20 czy 40zł Jak uważacie pasuje ?
Acha i ta tajemnicza wtyczka koło alternatora była od elektrycznej regulacji świateł Dlaczego od razu na to nie wpadłem? Ona jest dokładana bo są za krótkie przewody i nie dostawała do reflektora więc trzeba było ja przedłuzyć i jest git
I jeszcze jedna sprawa ma ktos pomysł dlaczego czasowe gaśnięcie światła oswietlenia wnetrza przestało działać ? tylko lampka gaśnie od razu po zamknieciu drzwi a wczesniej gasła po ok 7-8sekundach
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
U mnie na zgaszonym silniku, po zamknięciu drzwi lampa gaśnie po chyba tak jak mówisz 7-8 sek. a na zapalonym silniku od razu gaśnie po zamknięciu drzwi.
Róznica odczuwalna od razu, myslę że z 10KM przybyło conajmniej, chyba nakleje sobie taki drugi
kowal własnie u mnie świeciło 7-8sek. ale od nawet nie wiem kiedy gasnie od razu a w nocy przydaje się jak chwilkę świeci dłuzej. No nic będęmusiał szukać czy to cos w drzwiach czy to przez jakiś przekaźnik idzie chociaz w schemacie nie ma przekaxnika odpowiadającego za takie coś
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Opuzniacz swiecenia lampki jest w lampce odpowiada za to uklad scalony po podaniu plusa ze stacyjki gasnie odrazu jezeli nie ma dodatkowego plusa swieci wlasnie kilka sekund pobaw sie przelacznikami w lampce moze tam lezy przyczyna bo z tego co pamietam w jakims przelaczeniu wlasnie tak swieci tylko nie jestem do konca pewien :-/ co do przelacznikow bo moze poprostu uklad sie spalil
pobaw sie przelacznikami w lampce moze tam lezy przyczyna bo z tego co pamietam w jakims przelaczeniu wlasnie tak swieci tylko nie jestem do konca pewien :-/
hmm nie za bardzo rozumiem o co chodzi z tymi przełaczeniami No bo są dwa przełaczniki środkowe i od strony pasażera. Zapalanie po otwarciu drzwi jest przy środkowym świetle ustawionym na środek więc nie za bardzo rozumiem co tam mam przełaczać
Jak narazie oglądnałem z góry tą płytke od lampki i zero sladów spalenia, więc albo przełaczniki albo z drugiej strony spalone A szkoda bo planowałem dołozyc kondensator żeby światło gasło powoli ale teraz trzeba bd szukac nowej lampki..
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
jezeli srodkowe jest na srodku to masz wylaczona lampke
Coś cyganisz A może my rozmawiamy o dwóch róznych lampkach ?
W mojej lampce środkowy na srodkowej pozycji to własnie właczenie po otwarciu drzwi i tak jest własnie ustawione Jutro ja wyciągnę i dokładnie ogladne całą płytke z obu stron czy cos sie nie przypaliło.
Ogarnałem juz foto 4x pozycja i wygląda tak
i 4x stop
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Znalazłem temat tutaj na forum ale widzę, że znalazłeś coś konkretniejszego za co dzięki
Tylko, że to jest opis 2 x przeciwmgielne a mi chodzi o same stopy
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-07-31, 21:25, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum