Tomaszex, no teraz widze jaka masz lampke i bez kitu masz na srodku sorry myslalem o innej lub wogule mi sie pomylilo heheh:) zobacz uklad lub sprawdz czy masz dodatkowego plusa na kablu po wyjeciu kluczyka jezeli jest to nie biedzie swiecic
A Dziekuję Bardzo za życzonka Podjadłem tortu, popiłem i pora wracać do codzienności
Chwilowo odpuściłem walkę z lampką ale tylko chwilowo Ostatnio kolega mówił że 4x pozycja super wygląda jak się za mną jedzie jakby to nie było vento
I mam pytanie, czy mozna dokupić same nakładki na zderzaki ? Bo przeglądałem ogłoszenia zderzaków itp ale na nakładki jakoś nie trafiłem.. Od razu mówię że ASO odpada, tylko tak z ciekawości chciałbym poznać ceny
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Nieee Słuchaj chodzi o to jak zderzak jest czarny na samej górze a na srodku w kolorze nadwozia Widziałem że tez tak robią że po prostu malują zwykły zderzak jak np ja mam, zostawiają górną listwe w czarnym a środek na kolor
A orginalnie są zakładane listwy w kolorze nadwozia i górna listwa powyżej rejestracji zostaje czarna
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Występowały zderzaki ze zdejmowanym środkiem. Występowało to w Golfie.
Była wersja ze ściąganą górą ale tego jeszcze nie spotkałem.
Ja mając varianta miałem taki coś z tyłu że lakierowana nakładka była wyczepiana jak np omedze b, okularze w210.
Bo mój zderzak nadaje się do malowania i tak sobie myslałem jakby zamiast malowac załozyć takie listwy tylko z tego co widze samych listw raczej nie kupię
Przy okazji pochwalę się pierwszy raz przekroczyłem 160km/h i muszę przyznać że vento ładnie się zbierało a tu jeszcze piątka Tylko że gdzies mi po drodze sierpa wywiało no i przy okazji dowiedziałem sie co pod nim się kryło
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Niestety Choć nie no, aż tak źle nie jest, trochu zrzarte od wysokości listwy drzwiowej w dół A mogło być gorzej W tygodniu zaczne cos działać, wyczyścić rdze ile się da i zabezpieczyć jakąś farbą, no i z powrotem sierp Tylko na czym go przykleić ?
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Silnik: 1.8 GLX Pomógł: 29 razy Wiek: 35 Dołączył: 08 Kwi 2012 Posty: 2825 Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-08-18, 21:11
Jak jest co ratować jeszcze to kup brunoxa wyczyść posmaruj odczekaj potem podkład jakis i sierp ale tak jak Pawel J. pisze na klej do szyb tylko zrob tak zebys srodka nie przykleil najlepiej nanieść na obrzeza sierpa a nadmiar zbierzesz inaczej będzie lipa
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2014-08-18, 21:17
vwjanekvento napisał/a:
Jak jest co ratować
Jak jest co ratować to tylko ściąganie błotników i darcie z obu stron do gołej. Mi co chwila wychodziły delikatne pajączki na rantach, a jak je zeszlifowałem i wypiaskowałem z obu stron okazało sie ze w 1/2 były zainfekowane i od tego czasu spokój. I jak kolega ściągnie błotniki to i łączęnie błotnika z progiem zrobi od razu, a to też nieciekawy punkt.
Dziekuje za porady jeszcze zobaczymy co wyjdzie podczas czyszczenia, bo jak rozbierałem cos z tyłu to gdzies tam rzuciła mi się pianka w oczy
Słuszna uwaga co do smarowania, lepiej smarować na obrzeżach no bo nie będzie wlewać się woda no i zuzyje się duzo mniej niz jaby pchać w środek jak to miałem to tej pory zrobione, ktos to chyba na silikonie kleił..
A mam jeszcze jedno pytanie, jak fachowo nazywa sie farba samochodowa w takiej buteleczce jak lakier do panokci ? Widziałem takie coś na praktykach w aso tylko niewiem jak to się fachowo nazywa żeby to odnaleźdź
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Juz wiem, to poprostu nazywa się Lakier Zaprawkowy Wpisałem w google wyskoczyło na alledrogo za 8,50 ale jakoś nie ufam przedmiotom z allegro więc na dniach zadzwonie do ASO i zapytam jak z tym jest u nich. Sprawa wygląda tak
Tragedi nie ma Dzisiaj kupiona gruntoemalia z teflonem i gwarancją 7 lat Tylko za chiny nie znalazłem grafitu, został tylko srebrny półmat, a obszar operacji troche wykracza poza granicy sierpu więc stąd pytanie o lakier
No to jak bedzie ładna pogoda to ogień bo na weekend auto musi być ogarniete
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-08-19, 20:35
Nie jest źle ? To ja myślałem że u mnie już jest tragedia, a mam dwa ogniska wielkości 2X2cm.
Trzeba wyczyścić do gołej blachy tylko czy tam jeszcze coś jest tej blachy.
Racja dobre oczyszczenie to podstawa, niby to dziadostwo co kupiełm mozna stosowac na rdzę ale nię będę tego próbował i postaram się wyczyścić ile się da
Wiem sierpy, nakładki progowe, bry to zuuo Gdzies widziałem pomysł ze wspawywaniem blachy nierdzewki pod siepr żeby nie gniło, lepiej zostawic wszystko na wierzchu i obserwowac a w razie czego zawsze zdązy się coś zdziałać zanim zrobi się gorzej
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
jeszcze nie tak dawno miałem okazje przyglądnąć się kilku Golfom 3 które albo miały dziury w błotnikach albo nie miały progów wiec uważam że to u mnie to nie jest wcale tragedia Dzisiaj zaraz po pracy wziąłem się za czyszczenie i odkryłem że juz tam było cos grzebane i wspawywane więc może dlatego takie pordzewiałe
Starałem się jak najdokładniej wyczyścić myślę że bedzie dobrze i ta gruntoemalia była dobrym wyborem, miałem plan wogóle nie wyjeżdzać poza obszar sierpa no ale niestety się nie udało więc jutro popytam w ASO o lakier do zaprawek
I w sumie tak dla zabawy zrobiłem sobie styropiany z miejscami na pierdółki w bagaju, może styropian trochę za gruby bo dwa razy tyle co powinien, ale chciałem się pobawić żeby zobaczyc jak takie cos bedzie wyglądać
i mam małą prośbe jakby ktoś kto ma taki ORI "styropian" w bagaju i mógłby zmierzyć jego wysokość to bardzo byłbym wdzięczny
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2014-08-21, 14:59
Tak dokładnie, wystarczy że odchylisz "wykładzinę" z boków (mam identyczną) i ciśniesz. Z prawą stroną trochę gorzej bo jest wlew do paliwa. Ja to robiłem końcówką do piaskowania i jeszcze dla pewności nałożyłem cienkiego węża co by mazidło spłynęło, aż do progu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum