W sumie dobry pomysł dzięki za podpowiedź zobaczę co z tego wyjdzie, bo nie planuje żadnych blacharskich remontów, ale tez nie zamierzam się temu przygladac jak jest coraz gorzej
speedy3333 napisał/a:
Najwyżej sobie nowy wydłubiesz
Chwilowo nie mam z czego Narazie to taki przymiarki, ale planuje zrobić żeby było wszystko przyciete jak w orginale no i potem spray i ogień
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2014-08-21, 20:21
ja we wszystkie profile zamknięte wtłaczałem mieszankę bitgumu, świeżego oleju silnikowego i towotu konserwującego....1kg towotu, 1kg bitgumu i 0.5litra oleju.....to wszystko dobrze podgrzane i wymieszane do jednolitej substancji, a potem w pistolet i pod ciśnieniem we wszystko co się da.....taka kuracja powtarzana 2 razy, ale wczesniej przepłukałem wszystkie mozliwe profile zamknięte zwykłym olejem pod ciśnieniem.....dopiero po roku wtryskiwałem w/w mieszankę.
bylo to wyczyscic na maksa i zachlapac go "brunox epoxy" . zostawiasz to na 24 h i malutenkie wżery , których ni jak nie idzie wytepić pozostaną bez rdzy . to jest bardzo dobry środek , który reaguje z tlenkiem żelaza. po 24h szlifujesz tam gdzie wymalowałeś brunoźem i podkład epoksydowy na to . znowu24h (albo podkład reaktywny - jak kto woli)
potem podkład akrylowy , albo szpachlówka natryskowa i baza . na koniec lakierek i masz panie na lata . Pod warunkiem , że to samo zrobisz z drugiej strony.... nie znam lepszego sposobu. u mnie to się sprawdza . pozdrawiam .
przemolas4, oczywiscie że mozna było zrobic tak jak piszesz, tylko że chwilowo nie mam funduszy, a po drugie to taki zabieg trzeba by było zastosować na reszcie błotników ( o ile tez tak wyglądają ) i pozbyc się sierpów bo tyle narobić i potem zakryć to wszystko sierpem to jak dla mnie bez sensu Jak mówiłem wczesniej nie planuje żadnych większych blacharskich napraw, tylko pozbycię się małych ognisk których niestety jest parę na samochodzie, głownie pas nad przednią szyba, dwa przy klamkach i pas pod szyba drzwi pasażera. Więcej na zewnatrz nic nie ma, dziur w podłodze tez nie ma, z podniesieniem samochodu nie mam żadnego problemu więc jest git
Sierp załozony, wyrwałem go na szrocie w bardzo dobrym stanie, był przykrecony a nie klejony, jedna śruba nie chciała puścić to wydłubałem ją z kawałeczkiem błotnika bo to chyba jedyny ładny sierp na szrocie
Jak narazie nie jest podklejony tylko przykręcony gdyż jeszcze będę pod nim i koło niego kombinował lakierem, dzwoniłem do ASO i jest tylko 300ml spray za 96zł także narazie im podziekowałem Moze w przyszłości jak będę robił resztę to się przyda a jak narazie poszukam czegos tańszego żeby jasne srebro nie rzucało się w oczy.
Przy okazji zakupiłem mikrofibrę i szukałem pasty do lakieru żeby troszkę spolerować ryski, polecono mi Turtle Wax i muszę powiedzieć że duzo rys udało się usunąć tj pod klamkami, na dachu, na masce po brze, czy inne. Mam nadzieję że resztę usunę urzadzeniem bo mam tylko tzreba je uruchomić i wtedy bedzie git
Najblizsze plany to ogarnięcie lakieru koło sierpa, podklejenie klejem do szyb, zmiana oleju na 10W40 Fusch i reperaturek pompy sprzęgła bo juz coraz bardziej mnie irytuje
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Dobre, to , że czasem mam kilka części w kilku kilkunastu kompletach nie znaczy że mam wszystko
Nie wszystko ale mały sklep mógłbys juz otworzyć
Wczoraj na Nocnej Jeździe Samochodem Bez Celu Krosno oczywiscie zawitali goście specjalni W sumie chyba mało kto wie o co im chodziło
no i uchwycone vento, aż się prosi o alu ale do tego bliżej jak dalej
i mam pytanie odnośnie amortyzatorów, znalazłem takie amortyzatory MTS http://allegro.pl/sportowe-amortyzatory-vw-golf-3-vento-przod-i4538685197.html jak myslicie będą odpowiednie do moich spręzyn które są ok 10cm krótsze niz ori ?
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Tomaszex, tacy goście to standard Oni zawsze wpadają na jakieś spoty, wiesz, nudzi im się i szukają sobie zajęcia Poza tym może też chcieli sobie pojeździć z wami bez celu...
Powinny być dobre, szkoda że zdjęć nie ma tych amorków
chodzi o to że te na zdjęciu nie są do vento ?
Speedy333 napisał/a:
tacy goście to standard Oni zawsze wpadają na jakieś spoty, wiesz, nudzi im się i szukają sobie zajęcia
Tylko że to jest irytujące jak czepiają się o byle co, któryś z uczestników mówił że czepiali się o zakółcanie ciszy nocnej, tylko że nikt nie trabił nie było żadnej głośnej muzy, gazowania itp No ale niestety tak to jest, choć teraz coraz więcej kierowców zakłada kamerki i wtedy mozna wszystko pokazać jak na dłoni
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Tylko że to jest irytujące jak czepiają się o byle co, któryś z uczestników mówił że czepiali się o zakółcanie ciszy nocnej, tylko że nikt nie trabił nie było żadnej głośnej muzy, gazowania itp
Oj muszą się wtrącić, za coś przecież trzeba ich nie lubić
Tomaszex napisał/a:
teraz coraz więcej kierowców zakłada kamerki i wtedy mozna wszystko pokazać jak na dłoni
Na przykład ja Tyle się nakląłem, tyle sytuacji widziałem ale nic nikomu nie udowodnisz, więc ojciec mi zrobił mega prezent na urodziny
Ale wtedy samemu też trzeba jeździć przepisowo bo to nagrywa nie tylko wszystko dookoła ale i kierującego, więc już nie powyprzedzasz 3 ciężarówek na podwójnej ciągłej i na przejściu na prostej chociaż i tak nic z przeciwka nie jedzie... Wszystko ma swoje wady i zalety...
Co ciekawego zauważyłem? Że jak ludzie widzą że mam takie ustrojstwo na szybie to jakoś grzeczniej sie zachowują, widzą kamerkę i nie wymuszają bo nie chcą być nagrani Poważnie...
Ale jej główną rolą jest właśnie zarejestrowanie takich sytuacji i udowodnienie czyjejś winy (no chyba że była nasza wina to sami na siebie bata kręcimy) jak Ci ktoś wyjedzie albo coś, a najważniejsze że w sytuacji kiedy każdy z nas zamyka oczy - ona wszystko dokładnie zarejestruje, chodzi mi o kolizję / wypadek.
Nie doceniałem dopóki nie zacząłem z tym jeździć... Polecam
Ale wtedy samemu też trzeba jeździć przepisowo bo to nagrywa nie tylko wszystko dookoła ale i kierującego, więc już nie powyprzedzasz 3 ciężarówek na podwójnej ciągłej i na przejściu na prostej chociaż i tak nic z przeciwka nie jedzie... Wszystko ma swoje wady i zalety...
Ale jej główną rolą jest właśnie zarejestrowanie takich sytuacji i udowodnienie czyjejś winy
No fakt trzeba o tym pamietać żeby samemu sobie biedy nie narobić, wyprzedzanie na wysepkach, ciagłej, pasach... Jednak tak jak mówisz przy kolizji, czy nawet przy udowonianiu czegos policjantowi z dowodem jesteśmy na wygranej pozycji i własnie to jest jej głowna i największa zaleta. Tak jak wczoraj policjanci właczyli koguty tylko żeby przejechać swobodnie przez skrzyzowanie ...
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 653 Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-24, 16:37
Tomaszex napisał/a:
Przy okazji zakupiłem mikrofibrę i szukałem pasty do lakieru żeby troszkę spolerować ryski, polecono mi Turtle Wax i muszę powiedzieć że duzo rys udało się usunąć tj pod klamkami, na dachu, na masce po brze, czy inne. Mam nadzieję że resztę usunę urzadzeniem bo mam tylko tzreba je uruchomić i wtedy bedzie git
Nie wiem kto Ci tak polecił. Jak sprzedawca - zmień sklep. Jak znajomy - wyrzuć do na FB ze znajomych. Jeżeli chciałeś pastę do spolerowania rysek a ktoś Ci polecić Żółwia to trochę tak jakbyś zapytał kogoś o polecaną pastę do zębów a otrzymał dezodorant. Jeżeli chcesz się pozbyć rysek to polerka i korekta lakieru i nic innego (nawet nie myśl o ręcznej, tylko maszynowo). To jedyny sposób na usunięcie rysek. Jeżeli chcesz je zamaskować to masz od tego politury które zawierają wypiełniacze. Wybór od dziadów typu "wosk koloryzujący" do kupienia w supermarkiecie po środki typu np. Chery Glaze. A żółwik to budżetowy, choć w tej cenie bezkonkurencyjny wosk po prostu, który ma zupełnie inne zadanie niż ogarnięcie rysek.
Mały aktual Zaczęło się od padnięcia wspomagania przed wyjazdem do pracy, ale dzięki poradzie Muchomorka wraz z płynem nie muszę wymieniać maglownicy
Myslałem że wystarczy dolać i gitara, a tu okazało się że pękł wężyk idący od zbiorniczka, wiec chwilowo zalałem przezroczystego Prestone i hula aż miło
Poźniej miałem brać się za przelot, kupiłem rurę ale po wyjęciu wydechu okazało się że trzeba wymienić dośc spory przerdzewiały odcinek więc nie starczyło rury na końcowy
Obecnie wywalona rura po katalizatorze, i cała pucha z tłumikien środkowym. Efekt ? Prawie żaden Ale w środku jest jakoś przyjemniej, moze chodzi ciut głosniej i zagłusza inne dźwięki, ale wyraźnej róznicy nie ma.. No chyba że policzyć wyraźnie słyszalny gwizd turbiny z 30cm od kranów
No i najważniejsza rzecz to alusy Rondell R14, wiem wiem miały być R17 ale juz w tym roku wogóle miałem zrezygnować z alu, jednak kolega zmieniał w swoim Golfe i te mi tanio odsprzedał
I foto które miało zaszczyć gościć na fan page
Oczywiscie zakupione wszystkie nowe śruby do alu bo stare były za krótkie i teraz są z dł. roboczą ~35mm, przy okazji w niektórych otworach zostały poprawione gwinty
Myslałem że wszystko już dobrze gdy nagle padł rozrusznik. Powód, zbagatelizowanie pękniętego magnesu który zaczął się kiwać i stykał z wirnikiem, ale całe szczeście udało się szybko znaleźdź inny, z anglika który podobno dojechał na kołach na podkarpacie
No i zajecie na weekend, płyn do wspomagania Febi zielony, oraz olej za którym zjeździłem całe miasto a i tak nikt go nie miał
Fusch 10W40 taki jak chciałem, juz jestem ciekawy czy będzie różnica w pracy silnika Miała być jeszcze płukanka ale jak wysłuchac wszystkich opinii to z niej zrezygnowałem, wielu uważa że to w sumie nie potrzebne przy przechodzeniu z minerała Także tego
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Jak mi je wysłałeś to nie mogłem uwierzyć czy to aby na pewno Twój Fajnie się prezentuje Jak widać nie potrzeba koła z górnej półki żeby auto się przyzwoicie prezentowało Tylko szkoda, że nie R15
Jak mi je wysłałeś to nie mogłem uwierzyć czy to aby na pewno Twój Fajnie się prezentuje Jak widać nie potrzeba koła z górnej półki żeby auto się przyzwoicie prezentowało Tylko szkoda, że nie R15
Odpowiednie ustawienia na aparacie i wartość Vento wzrosła o pare tysięcy Wydaje mi się że jak już to r16 to takie minimum zeby to fajniej wyglądało.
Hormon napisał/a:
Troszke małe to koło, ale na przyszły sezon pewno poszukasz czegoś większego
Jak się nie ma co się lubi .. W sumie zastanawiam się czy na te felgi nie załozyć zimówek, a na lato napewno coś ładnego i wiekszego się znajdzie
Olej i filtr zmieniony, dobrze ze nie skończyło się jak w opisie "wymiany oleju dla panów" którą pisał chyba Spyro Bestia wypiła 4,2L czyli wydaje mi się że spuściłem stary olej dość dokładnie, no to teraz czekamy na efekty
Silnik: 1.8 CL 75 KM Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 30 Sie 2014 Posty: 24 Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2014-09-07, 16:03
Jak wymieniałem olej w swoim wczoraj też się bałem, że tak to się skończy ale na szczęście uwinąłem się w 40 min bo byłem głodny i szybko poleciałem na obiad ;p weszło 4 litry i na bagnecie jest elegancko ciut niżej niż stan.
Ja nawet nie wiem ile mi to zeszło, nie spieszyłem się zeby czasem czegos nie przeoczyć i nie wylac oleju, zresztą robiłem to bez podnosnika i kanału więc musiało chwilę zejść
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Dzisiaj miała miejsce druga część walki pt "Tuning za 10gr" no i udało się Poprzednio uzywane rezystory widocznie miały albo jakiś defekt albo niewiem
W kazdym bądź razie załozyłem najpierw 555 Ohm i była odczuwalna róznica więc od razu zamieniłem na 498 Ohm bo tylko taki posiadam. Kopcenia nie widać, spada z obrotów normalnie, moze nie bierze duzo "wczesniej jak piszą niektórzy jednak w zakresie 2-3tys obr ma niezłego kopa Widać że wskazówki sobie troszkę szybciej latają, ale narazie dopiero testy i zobaczymy co się wymodzi jeszcze Słychac też że turbo ma troszku więcej roboty, ciekawy jestem jak to z zewnatrz słychać
Narazie wyglada to tak
Marzy mi sie takie coś
Zrobiłem parę kilometrów i narobiło mi smaka, ale nie na ulepszanie tego "ustrojstwa" a bardziej na virusa Ale do tego jeszcze czas, narazie dlasze testy TDI +R
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Jaka jest wytrzymałość / awaryjność takiego zabiegu rezystorowania
Sa jakieś skutki uboczne
Skutki uboczne sa takie same jak w przypadku podnoszenia mocy, plus z tego co czytałem można uszkodzić pompe albo jakies sprężynki w niej gdy się uzywa tego w niewłasciwym momencie, czyli najlepiej właczać jak pompa nie jest obciązona. trochę odbiera to frajdy ale co zrobic podobno mozna uzyskać 105KM i 240-250Nm więc nie jest źle, tylko wiadomo wtedy spalanie też idzie mocno w górę, no risk no fun
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
aaaa rozumiem. Każdy ma swoje zdanie, osobiście uważam że taki włacznik jest bardziej dla śmiechu i nie uważam tego za wiochy W sumie mozna go umieścić na zaślepce i w kazdej chwili zdjąć
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Dzisiaj kombinowałem z wyświetlaczem godziny w moich TRW i wykminiłem że wyświetlacz może wyświetlać te strzałki tak jak ten z MFA Jak myślicie jest mozliwość że po podłączeniu całego ustrojstwa będzie działać jak ten z MFA czy raczej lipa ?
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum