Mam 4el szyby z wiazkami boczkami raczkami przyciskami i pelna wiazka i licznik z mfa tez z wiazkami z paska b3 vr6 1993 r na handel,i do szyb jest chyba sterownik domykania z kluczyka
Mały up
- ostatnio w pasku wylądowały koła letnie
- wymieniony regulator napięcia bo w starym szczotki padły
- zmienione odbłyśniki w lampach i w chwili obecnej oczka prezentują się tak :
- dorwane sierpy z golfa mk2
- oraz podstawa filtra kabinowego (ori w pasku nie było)
Ostatnio wpadły osłony/zaślepki na zamki drzwi, bo nie było .
I takie skromne zakupy:
- Manetka MFA z wiązką
- Dwie niepołamane kratki nawiewu
W niedziel byłam razem z Aezmo na rozpoczęciu sezonu w Gdańsku, i nawet się na zdjęcie załapaliśmy
_________________
Ostatnio zmieniony przez Moniczka 2015-05-13, 09:15, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 2.0 ABA Pomógł: 1 raz Wiek: 29 Dołączył: 27 Gru 2014 Posty: 112 Skąd: GWE
Wysłany: 2015-06-28, 23:46
Wpadły nowe fanty, dokładniej:
Spryskiwacze reflektorów - w zestawie brak wiązki i przekaźnika
oraz wiązka licznika 28 pinowa - czyli do MFA, jeszcze trzeba dokupić licznik i będzie komplet
i jakiś czas temu pompka centralnego zamka została wymieniona na sprawną
i przy okazji został wymieniony wężyk od odmy.
Dziś dotarły do mnie listwy pod krótkie relingi całe nieposzczerbione (to najważniejsze) i muszę przyznać że w rewelacyjnym stanie bo te moje wołały o pomstę
Z nowości w końcu po 6 miesiącach nabyte listwy pod krótkie relingi znalazły się na białasku, ponieważ zauważyłam że pod dywanikami szczególnie od strony kierowcy i z tyłu po obu stronach (dziwne bo z przodu od strony pasożyta było sucho) zaczęło się robić bardzo mokro nie wiedziałam dlaczego, aż do sobotniego umycia autka z lewej strony od pasożyta niedaleko mocowania pasa zaczęła lecieć woda. Rozebraliśmy razem z Patrykiem oraz kolegą Arturem całą podsufitkę:
pojechaliśmy na myjkę zobaczyć gdzie dokładnie woda dostaje się do środka i okazało się iż miedzy dwoma tylnymi mocowaniami lewego relinga.
Wróciliśmy z powrotem go garażu i zaczęła się zabawa ze zdejmowaniem relingów oraz listew:
cały syf który znajdował się pod listwami został usunięty i nowe listwy zawitały na aucie, wszystkie otwory, oraz uszczelki zostały maźnięte masą uszczelniająco-klejącą i relingi znalazły się na miejscu. Oto efekt
Felga przed:
w trakcie prac:
Efekt końcowy:
Koncepcja z kolorem okleiny uległa zmianie i na białasku będzie właśnie ta sama okleina co na feldze, teraz tylko zostały do zrobienie 3 felgi, założenie opon i czekamy na cieplejsze dni
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum