Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Ventyl by hotdriver
Autor Wiadomość
Vnkl35 
Niedzielny kierowca


Silnik: 1.8 ABS
Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 51
Skąd: Czarne
Wysłany: 2014-06-19, 21:38   

No no :oklaski: świetna robota :D
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-06-19, 22:08   

Piękna ventka i doposażana na bieżąco. Widzę, że Twoje kratki od głośników jakieś rude się robią, a u mnie raczej walają się ori plastry miodu jasne przód/tył.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
speedy333 
Zapalony Ventkarz


Silnik: ---
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 231
Skąd: ---
Ostrzeżeń:
 10/3/6
Wysłany: 2014-06-19, 22:32   

Powiem Ci że to całkiem ciekawe felgi... :mysli:

Wydaję mi się że to jakieś zwykłe BBS-y tylko je trochę wykręciło jak szybko jeździłeś :D hehe

No i licznik na duży plus :OK: Bardzo mi się podoba...
Tylko jak teraz to zakryjesz? Ori obudowa licznika od Vento będzie? Czy będziesz jeździł z tak wsadzonym licznikiem? :D
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 32
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-06-19, 22:40   

Licznik z VW T4? bo widzę że zaczepy się zgadzają a w T4 sa takie same i szybka pod dobrym kątem bo od Golfa IV w drugą stronę jest wygięta i przyciski wystają i blokują obudowę kierownicy,
_________________
Vento OEM+
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-06-19, 22:44   

obudowa licznika jest juz na wykonczeniu zostal jeszcze tylko ostatni szlif i malowanie bo juz pomalowalem ale kilka farfocli mi sie przylepilo i musze na nowo robic a oslona to jest pol ori vento pol ori seat toaleta zeby pasowalo pod wygjecie szybki licznika bo licznik tez jest pol obudowy tylnej golf 4 a przod obudowy z szybka i zaczepami od toalety bo jak wiadomo golf 4 ma w druga strone wygieta szybke a od toalety jest idealnie w dobra strone wygieta noi oczywiscie posiada dolne zaczepy co pasuja w ori miejsce ventyla czyli bez zadnego ciecia dechy wchodzi licznik
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-06-22, 16:55   

Ten kolor wnętrza jest mega !! nie chcesz się zamienić ?:D
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-06-22, 19:15   

dzieki wszystkim za pozytywne komentarze na temat auta, miło ze również komuś sie on podoba :) dodaje mi to ochoty na dalsze ulepszenia :] majkel00230, juz nie raz myslalem o zmianie na czarne wnetrze, w zwiazku z moim zawodem wnetrze co dwa dni jest odkurzane i pucowane sciereczkami normalnie syzyfowa praca a kasy to juz nie licze ile poszlo alee....niestety lubie jasne a najlepiej w skorze :D
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-20, 20:40   

tfuu...tfuuuu tyle pajęczyn w temacie że szok czas odkurzyć :faja: od czego by tu zacząć....otóż po powrocie ze zlotu znów zaczęło mi wyć łożysko na tyle gdzie po wymianie zrobiłem może z 2, 3 tys kilometrów a było już wymieniane 4 raz, więc się wkurzyłem i padł pomysł na zmianę tylnych hamulców z bębnów które posiadam na tarcze więc zaczęły się poszukiwania swapu, dzięki koledze 'tom cio' dorwałem szczerze w agonalnym stanie ( tom cio wypowiedz sie ;) ) noi zaczęła się zabawa w regenerację i kompletowanie części całego zestawu. oto kilka fotek z regeneracji:










i w końcu cały skompletowany i zregenerowany Swap hamulców tarczowych tył, dodam tarcze zostały stare lecz tylko przetoczone noi na fotce brak jednej osłony ponieważ zamówiłem dwie lewą i prawą a przyszły mi dwie lewe więc odesłałem i serwis ma odesłac mi na strone prawą wraz z nakładkami na piaste chroniące simeringi oczywiście za darmo jako rekompensata za pomyłkę ( numer tych nakładek to 191 501 639A i nigdzie oprócz serwisu nie idzie ich kupić :) ) i fotka

również dzięki koledze wojtas83, wkońcu wpadła dłuugo oczekiwana rzecz do podłokietnika USA
noi kilka fantów które będą zamontowane

a z racji tego że miałem niedawno urodziny moja kobieta sprawiła mi taki oto prezent
:D radio już zamontowałem i musze tylko zrobić fotke w nocy aha jeszcze idzie do mnie pocztą jasny schowek pasażera pod nogi zamykany oraz brązowa poduszka powietrzna pasażera co szukałem te fanty z rok leciutko :faja: a Ventyl przez ten czas dostał brakującą listwe pod grila w carbonie lusterka w carbonie i dokładke średnią do zderzaka Vento, lecz niestety nie uchował sie bez szkód bo również dostał strzała w tyl ale na szczescie leciutko tylko tylny zderzak do wymiany i lekko porysowany błotnik tylny noi chyba z racji tego że zderzaka nie znajde w kolorze i już jest cały porysowany powoli zaczynam zbierac na malowanko auta :mniam:
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-10-20, 20:55   

pięknie, !! !! ja szukam lewego lucasa z tyłu ;/
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-10-20, 21:33   

Taka robote lubie ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
pawel66600 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 42 razy
Wiek: 32
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 1266
Skąd: Coniew
Wysłany: 2014-10-20, 21:53   

Radyjko kozak, w wolnej chwili podeślij foto jak w samochodzie wygląda :)
_________________
Vento OEM+
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-10-20, 21:55   

Noo co do hamulców to trzeba przyznać że profi robota, a były tak jak mówiłem w bardzo słabym stanie, więc :oklaski: za wytrwałość i włożoną pracę, pokaż wnętrze z tymi bajerami :D
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-20, 23:01   

aż sam musiałem przy ciemnościach zobaczyć jak to wyglada i powiem że mi sie podoba i to bardzooo jeszcze tylko wlacznika awaryjnych brakuje i panelu climatronica z tym pierwszym problemu nie bedzie gozej z tym drugim ;) ale juz prawie jest to co chcialem osiagnac :D oto fotka

nie odzwierciedla tego dokładnie ale na zywo jest duzo lepiej
i fotka z fleszem
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-10-20, 23:12, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-10-20, 23:08   

No panie, powiem Ci że podświetlenie jest KOZAK :poklon: :poklon: :poklon: za włożoną pracę.
Co do łożysk to skręć tylko delikatnie żeby piasta miała delikatny luz to wtedy będzie służyć długo, jak zrobisz za ciasno to za chwilę zawyją :P
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-10-20, 23:11   

Dokładnie, ja jak te łożyska dokręcam to z założonym kołem, i wtedy dokręcasz jak Wojtas pisze, a szarpiąc za koło łatwiej jest wyczuć kiedy przestać kręcić ;)
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-21, 08:00   

Dzieki panowie za podpowiedz a powiedzcie jak robicie dokrecacie najpierw na maksa i popuszczacie sprawdzajac luz czy dokrecacie za pierwszym razem od razu sprawdzajac luz bez wczesniejszego dokrecenia na maksa?
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-10-21, 09:17   

Ja dokręcam tak aby się koło zaczęło trochę ciężej kręcić, potem trochę sobie nim kręcę w lewo prawo i potem ustawiam odpowiedni luz, jak na razie 1,5roku i cisza z tyłu, ja miałem łożyska FAG.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-10-21, 09:54   

KOZAK oświetlenie ! :poklon: :poklon:
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-10-21, 11:51   

hotdriver, dokładnie najpierw dokręcasz na maksa i potem luzujesz. Wg książki powinno się odpuścić 1/4 obrotu ale z doświadczenia wiem że w ventce to za mało i łożyska kiedy się rozgrzeją i rozszerzą mają zbyt duże napięcie dla tego zaczynają hałasować po krótkim czasie. Powinieneś odpuścić tak pomiędzy 1/4-1/2 obrotu i koniecznie pokręć piastą jak pisze tom cio,
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
dratek 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8
Wiek: 29
Dołączył: 21 Gru 2013
Posty: 464
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2014-10-21, 14:11   

Oświetlenie robi robote :D
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-23, 15:09   

noi w końcu przyszły za razem oczekiwane i poszukiwane przesyłki :D
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-10-23, 15:59   

A te oslony na tarcze to gdzie dorwales i po ile? ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-10-23, 16:01   

Jasny schowek, nie lada rarytas :oklaski:
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-10-23, 17:48   

vwjanekvento, osłony są z allegro ale to serwis z wrocławia sie ogłasza a cena...zabójcza 99 złoty za sztuke plus przesyłka!!! wiec zapłaciłem jak za zboze ale co sie nie robi dla Ventki :) ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo bo cena sie wyrównała, za schowek i brązową zaślepke dałem tak maluuutkie pieniądze ze trafilem okazje nie do ogarniecia :D kowal323, szukajac dla siebie schowek znalazłem tez inny tyle ze z golfa iv cabrio ale to chyba to samo tyle ze juz za prawie 160 złoty :(
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-11-30, 19:07   

Żeby nie było że nic sie nie dzieje to zostało zrobionych kilka rzeczy a mianowicie mechanicznie:
-wymienione paski klinowy Contitecha i wielorowkowy Boscha
-cała łapa alternatora razem z nowym napinaczem i nowa rolka napinajacą INA (wkońcu zlikwidowany drażniący dźwięk świerszczy :) )
-uszczelka pokrywy zaworów razem z uszczelkami śrub ELRINGA
-wymieniona pokrywa zaworów na pokrywe z diesla 110 konnego z dluzszym i gietym wlewem oleju po to aby lanie oleju było wygodne i nie trzeba było sciagac wiekszej pokrywy silnika
a z modów to:
-zamontowana kierownica z Golfra IV Cabrio od naszego jednego moderatora wojtas83, :D
-zlikwidowany włacznik awaryjnych z nad kierownicy co za tym idzie zamontowana oslona kierownicy bez wyciecia na wlacznik
-w koncu zamontowany i działający włacznik awaryjnych z Golfa IV Cabrio w kokpit
-zamontowany jasny dolny schowek pasażera z oświetleniem schowka własnej produkcji włączającym sie po otwarciu schowka
-zamontowana gałka zmiany biegów z Golfa IV Cabrio (nowa skóra na gałce i emblemat biegów)
-zmieniona dioda we właczniku zamykania auta na ciutke słabszą bo poprzednia była za silna i sie wyróżniała
-wymieniona konsola srodkowa gdzie montuje sie przyciski i jest popielniczka na taka z Golfa IV Cabrio która posiada nad zapalniczka wyjscie OBDII i podswietlenie zapalniczki jest czerwone
noi to chyba narazie było by na tyle niestety nie zostały jeszcze zamontowane tylne hamulce na tarcze ze wzgledu na nasza pogodę i braku garazu :(
Ostatnio zmieniony przez hotdriver 2014-11-30, 19:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2014-11-30, 20:23   

Eee panie majster bez fotek się nie liczy :P Dobrze, że coś się dzieje i dbasz o Vento, oby tak dalej. A jak zderzak tył?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-12-01, 00:15   

hotdriver napisał/a:
(wkońcu zlikwidowany drażniący dźwięk świerszczy :) )


haha to bolaczka wielu 1Z u mnie było to samo a kulegi w golfie jeszcze gorzej :mur: Włacznik awaryjnych z cabrio to czego zawsze mi brakowało i w mk2 też robię obok :)
Pokrywa z AFN załozona tylko dla wygody czy troszkę dla lansu ? :D czekam równiez na fotki :oklaski:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-12-01, 23:02   

Troche cierpliwości fotki będą :) , tylko chcem zrobić w dzień a że rano wychodze do pracy to ciemno a wracam tez więc z przyczyn niezależnych brak czasu ;) aaa tom cio, dobrze że przypomniałeś bo już zapomniałem przygode ze zderzakiem wiec dorawałem zderzak no powiem w stanie dobrym o baaardzo podobnym kolorze nawet smiem twierdzic ze mój kolor bo nawet nic sie nie odroznia kilka polerek i kolor na zderzaku powrocił bo jak go wziełem to kolor nawet nie był podobny a wyrwałem go za grosze i powiem ze nawet z ori wycieciem na hak :D a pokrywa z AFN to raczej dla wygody bo z taka mysla była wymieniana choc hehe z czasem moze sie to zmienic ;)
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-12-07, 14:49   

wkońcu przyszedł weekend wiec znalazlo sie troche czasu żeby pstryknąć zaległą fotke z nową kierą :D

oczywiście między czasie zepsuł się podnośnik szyby od kierowcy linka sie krzywo wkrecila i niestety zakwalifikował sie do wymiany, nic w tym by nie było dziwnego tylko to ze około rok temu wymieniałem, bo w ori podnosniku pękła linka i kupiłem zamiennik myślałem że troche pochula ale niestety nawet roku nie wytrzymał :( więc teraz zakupiłem uzywany ori podnośnik z silnikiem, mój silnik oczywiście sie przyda na tył bo z tyłu i z przodu są te same silniki czyli powoli kompletuje swap szyb tył :] w sumie brakuje mi tylko przełączników i jednego gniazda do silnika ale to juz kwestia poszukiwań :)
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-12-30, 17:07   

Znów post pod postem ale cóż nie o to chodzi, w końcu przyszła pamiętna chwila i czas czyli wczoraj został zamontowany SWAP tarcz tył troche zabawy było bo wymieniałem wszystkie przewody hamulcowe od korektora az do końca i najgorsze to gięcie przewodów i ich łączenie masakra bo sama wymiana piast to pikuś :] po złożeniu wszystkiego i rozpoczęciu odpowietrzania oczywiście trafił sie rodzynek zapieczony przedni prawy odpowietrznik i po kilku razach próby odkręcenia oczywiście śrubka zrobiła się okrągła wiec było nabijanie torksa i próba kręcenia na maksa, szczeście że puścił a się nie ukręcił (fuks :P ) niestety próby odpowietrzenia spełzły na niczym bo gdzieś utkwiło powietrze i lipa :( hamowało dopiero za drugim pompnięciem, a że skończyłem puźno dziś był dzień drugi czyli poszukiwanie linek ręcznego bo wczoraj nigdzie nie można było kupić, niestety dziś juz nie miałem pomagiera i to co mogłem sam zrobić to zrobiłem czyli wymieniłem i założyłem linki ręcznego niestety w akcie wkurzenia pojechałem do warsztatu zlecić odpowietrzanie i wymiane całego płynu mechanikom żeby sam sie nie męczyć ;) po zabiegu wszystko śmiga jak należy i wkońcu ciesze sie hamowaniem z tarczami na tyle i zrobionym swapem własnoręcznie :D :tazz: a do tego czasu zostało tylko założone tylne materiałowe boczki bagażnika i odrazu przyjemniej :) niestety przy robieniu swapu zrobiłem tylko dwie fotki i to kalkulatorem oto one :D

 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-12-30, 20:10   

Kamil :oklaski: za działania. Ile płaciłeś za nowe osłony tarcz? Tak z ciekawości pytam :)
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-12-30, 21:21   

swap zrobiłeś sam a żeby odpowietrzyć to do mechanika ?? :P
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-12-30, 21:51   

majkel00230, no niestety samemu nie da sie odpowietrzyć a jak juz pisałem była walka z odpowietrzaniem i po wczorajszym przemarznieciu bo wszystko bylo robione na dworze i w rodzinnym miescie a w szczecinie gdzie mieszkam nie mam tak znajomych ani miejsca wiec niestety padlo na mechanikow tzn centrum hamulcowe gdzie maja sprzet do tego a nie reczne pompowanie i latanie z kola do kola :P
 
 
wojtas83 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: AFN++
Pomógł: 34 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 1736
Skąd: Warka
Wysłany: 2014-12-30, 21:55   

hotdriver, jesteś w błędzie bo odpowietrzysz sam heble. Odkręcasz odpowietrznik i łapiesz wyciekający płyn do słoika np i tak kolejne koła, tylko musisz pilnować żeby cały czas był płyn w zbiorniczku, żeby znowu się nie zapowietrzyły. Trochę się schodzi w ten sposób ale daje się radę.
_________________
JETTA III TDI
http://forum.vwvento.org/...=12340&start=70
SHARAN 2.0 TDI
http://forum.vwvento.org/...p=282826#282826
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-12-30, 22:16   

a widzisz Wojtas tego nie wiedziałem, teraz mi mówisz a tak bym zaoszczedzil 100 zl :mur:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 14