Wysłany: 2007-08-31, 22:29 zbiorniczek plynu chlodniczego
Witam
Mam pytanie odnosnie zbiorniczka plynu chlodniczego chodzi o to ze mam w nim giazdo na wpiecie kostki ktorej u mnie nie ma, podejrzewam ze jest tam czujnik poziomu plynu chlodniczego , tak?
Jezeli tak to ktora kontrolka powinna sie palic kiedy jest go malo?
zamiescilem link z takim zbiorniczkiem aby byla jasno o co mi chodzi[po lewo u gory to gniazdo]
Silnik: 1.6 ABU Pomógł: 18 razy Wiek: 51 Dołączył: 05 Mar 2007 Posty: 1027 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2007-09-01, 06:58
Powinna się palić kontrolka temperatury. Kontrolka ta powinna się palić gdy jest za mało płynu w układzie lub gdy płyn ma zbyt wysoką temperaturę i grozi przegrzanie silnika.
[ Dodano: 2007-09-01, 07:02 ]
Wpinanie przewodów do czujnika pozimu płynu hamulcowego? Bez sensu.,
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-09-01, 09:46
jakiego recznego? ludzie co ma wspolnego plyn chlodzacy z hamulcami..
od hamulcow kontrolka si epali jak malo plynu w ukl ham
a jak malo plynu w zbiorniczku od cieczy chlodz to miga kontrolka plynu-temperatury
i musisz to miec bo jak ci keidys odpukac waz peknie czy plyn wyleci i nie bedziesz o tym wjedzial to przegrzejesz silnik... musisz poszukac gdzies u siebei tej kostki to wazne!
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
[ Dodano: 2007-08-31, 22:37 ]
jeśli nie masz wtyczki to ja bym to olał...moze ktos wymieniał zbiorniczek i miał tylko taki.
Ja miałem podobny dylemat w Passacie, silnik 1.8 RP. Zbiorniczek bez czujnika, a z boku z wiązki przewodów wystawała wtyczka do tego czujnika. Na początku myślałem, że po prostu nie mam czujnika, ale jak sie dowiedziałem a forum passata, to każdu RP ma czujnik. Olałem temat, bo temperature silnik trzyma.
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-09-01, 11:43
zdun_VW napisał/a:
Olałem temat, bo temperature silnik trzyma.
ja kiedys przegrzalem silnik i wtedy tez niy temaperature trzymal wskaznik byl ok bo czujnik temp jest gdzie indziej i moze brakowac plynu a jeszcze bedzie dobrze wskazywal dzieki temu czekal mnei remoncik...
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
[quote="MAPET"]jakiego recznego? ludzie co ma wspolnego plyn chlodzacy z hamulcami..
a nie jest tak ze jak jest malo plynu hamulowego to palia sie kontrolka ta co od recnego ??
tam czujnik dziala na tej samej zasadzie co od plynu chlodniczego
Wpinajac sie w przewody od czujnika pl.halowego , jak bedzie malo plynu w ukladzie chlodzenia zapali sie kontrolka od reczngo, nie jest tak?
Szukalem tej kostki i niema jej nigdzie
[ Dodano: 2007-09-01, 13:04 ]
a w werjach GL z 93r byl taki czujnik montowany
moze ktos wymienil zbiorniczek z zalozyl taki z czujnikiem
Witamj Gavel
może i głupota dlatego was zapytałem o zdanie bo nie ma ludzi doskonałych
To jak mam połóżyć instalacje od tego czujnika do kontrolki (ona mi mryga przy odpalaniu pare razy i gaśnie) wystarycz przewód i połączyć kontrolke z czujnikiem ??
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-02, 09:42
yahoo napisał/a:
to raczej nie będzie gl
Hmmmm, czytając nasze postyy od jakiegoś czau gdy piszemy o wersjach autka to ja sam już zgłupiałem. W papierach ma tak wpisane, autko kupione w Polsce i od początku w Polsce użytkowane, także raczej nikt papierów nie podrabiał... Ale kit wie, może i CL, w sumie oprócz ABS i immobiliser'a to u mnie goło i wesoło było
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-09-02, 22:44
a ja nie mam:
elek.lusterka, elek.szyberdach, thermotronic
Ale za to podłączenie pod elektryczne lusterka jest, więc albo były, albo standaryzacja VW tzn wiązki kabli puszczali nawet do lusterek...
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-09-03, 01:21
u mnie ta kontrolka raczej nie dziala-jak mi wystrzelilo to zaslepienie trojnika we Wrocku, to sie dopiero zorientowalem po zapachu w aucie w pozniej po parze spod maski... no ale na szczescie nie przegzalem
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-09-03, 07:36
bo jak auto masz rozgrzane tak jak ja mialem w golfie i jechalem to jak ci plyn wylecial w jakims meijscu to w zbiorniczku jeszcze byl i czujnik dopiero po jakims czasie pokazuje ubytek .. tak czy siak przegrzalem silnik twedy
jednak jak nie masz plynu i odpalisz silnik to od razu zacnzie migac
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2006 Posty: 101 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-09-05, 13:23
Mentos napisał/a:
a czy moge sie wpiac w przewody od czujnika poziomu plynu chamulcowego??
Wg mnie taka proteza jest możliwa do zrobienia pod warunkiem, że czujniki są takie same. Wtedy kontrolka od ręcznego byłaby 3-funkcyjna: ręczny, płyn hamulcowy i chłodniczy. Tylko nie jestem pewny czy czujniki są jednakowe. W zbiorniku płynu hamulcowego jest czujnik zwierny (chyba) znaczy przy niskim poziomie robi zwarcie, jeżeli taki sam jest w chłodniczym to możesz podłączyć sobie równolegle czyli odpowiednio przewody ze sobą. Ale powtarzam tylko wtedy, gdy czujniki są takie same.
Pomógł: 7 razy Wiek: 44 Dołączył: 18 Maj 2006 Posty: 101 Skąd: Leżajsk
Wysłany: 2007-09-08, 18:47
Dzisiaj przestało padać więc sprawdziłem. Czujnik poziomu płynu hamulcowego jest zwierny, czyli w normalnym stanie robi przerwę a przy niskim poziomie zwarcie. Czujnik płynu chłodniczego przy normalnym poziomie też ma przerwę, więc pewnie też jest zwierny. Podłącz tak jak pisałem i powinno działać. A tak na marginesie to przewody z tych dwóch czujników idą w jednej wiązce to może spróbuj poszukać tej brakującej wtyczki, albo przewodów bo może wtyczka jest ucięta.
Witam
Sprawdziłem miernikiem i jak jest płyn w zbiorniczku jest przerwa ale jak płynu nie ma tez jest przerwa , albo mój czujnik jest zepsuty albo one nie są zwierne
Wiązki żadnej nie mam przepatrzyłem wszystko i ani śladu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum