Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Nastawa rozrządu
Autor Wiadomość
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-03-29, 20:50   Nastawa rozrządu

Panowie mam problem.
Dzisiaj przy wymianie rozrządu zauważyłem że wałek rozrządu jest ustawiony idealnie strzałka z pokrywy zaworów do OT na kole. wał korbowy idealnie ustawiony do strzałki na osłonie i to się również zgrywa z oznaczeniem na kole zamachowym ALE wałek od aparatu zapłonowego kompletnie się nie zgrywa;/ palec jest na pierwszym cylindrze ale oznaczenie OT na kole tego wałku nie zgrywa się z oznaczenie na kole wału korbowego ;/ czy tak mogę zostawić ? jeśli by jednak tak nie mogło być to do awarii chyba nie dojdzie bo to wałek tylko od palca z aparatu zapłonowego ;/

albo może źle patrzę. wie ktoś w jakiej pozycji powinno być ozanczenie na kole od aparatu.


2.0 benzyna AGG
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
Ostatnio zmieniony przez majkel00230 2014-03-29, 20:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-03-31, 07:15   

Jezeli palil ci dobrze i wszystko bylo ok to tak zostaw widocznie tak jest ustawiony kat zaplonu
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2014-05-20, 14:32   

majkel00230, to się bierze stąd że ludzie zmieniając rozrząd nie dbają czasem o ustawienie na znak koła wałka pośredniego, a potem ustawiają od nowa aparat zapłonowy żeby grało z iskrą. Jeśli działa dobrze nic na razie nie rób,a przy okazji zmiany paska ustawisz sobie wszystko książkowo. Problem byłby jakby chodził w trybie awaryjnym co poznasz po tym że odcięcie będzie na 5000 obr, wówczas trzeba od razu poprawić.
_________________

 
 
majkel00230 
Pan i władca oktanów
majkel



Silnik: 2.0
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 1219
Skąd: FZA
Wysłany: 2014-05-20, 21:31   

pablomed, a to że odcinka przy 5 tys to nie wiedziałem że oznaka trybu awaryjnego, a w taim trybie VAG cos pokażę ? rozrząd ustawiłem na ori znaki i wszystko ok, nie pasowało tylko oznakowanie na kole od rozdzielacza ale palec był w dobrym punkcie bo na kopułce też jest oznakowane.
_________________
Kiedy znajdziemy się na zakręcie ?!
REDUKCJA, BUT I ODCIĘCIE

Moja maszynka:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12233
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9