Wysłany: 2014-06-01, 21:22 BonJovi czyli Red&Black MkIII by Siw3k
Krótciutko o nabyciu pojazdu to nastąpiła zamiana samochodów z peugeota 406 na właśnie owego golfa z którego jestem mega zadowolony zamiana była rok temu w kwietniu a teraz troszke o golfie
Dane:
Silnik - 1.8 benzyna
Moc - było 75km jest 90km
Kolor - LP3G
Rok - 1996
Zawieszenie: sportowe amory TA Technics -60/-40
Wnętrze: jak widać (do ogarnięcia :wstyd: )
:arrow: 3 drzwi
Wyposażenie:
klima
wspomaganie kierownicy
2x jaśki
elektryczna regulacja świateł
regulacja podświetlenia zegarów
regulacja wysokości foteli
jakieś obrysówki
gładka klapa
centralny z pilota
lampy HELLA a'la MKIV przód tył white red
tłumik polisport
grill no name
alu 16" AEZ 7.5"
Plany:
ori średnia dokładka z usa (vento) jest
ori szeroka dokładka jest
dokładka z yachtinga jest
lampy in pro po przeróbce jest
wymiana wydechu na remsa/GTI/vr jest
ori gałka ze skórki jest
Smoked lamp jest
BRA jest
Blacha jest naprawdę mało jest
Gwint jest
Dystanse 5mm i 10mm jest
ORI Kierunki i blendy FER jest
ORI Halogeny HELLA + przeróbka jest
Gumowe dywaniki PETEX-a jest
Ogarnięcię dyskoteki we wnętrzu czyli czerwonych wstawek w połowie
Obrecze kół z czerwonych na czarne jest
Rozpórka przednia wiechers jest
Lusterka manualne + czarne rączki jest
Rozpórka tylna
Tarcze na tył z GT jest
Lotka na klapę jest
Wymiana klapy jest
Odświeżenie malowania bębnów i zacisków w czerwieni jest
Wymiana foteli
Wymiana boczków
Podświetlenie zegarów bo brak palą się tylko godz i km jest
sprzęt do bagaja jest
Podświetlenie pokręteł nawiewu
Zerwanie czarnej folii z tylnych lamp, kierunków bocznych i blend w zderzaku / naklejenie spowrotem na halo i boczne kierunki jest
Zderzaki us / jest tylny w połowie
Pomalowanie w kolor klapki wlewu jest
Może drugi schowek za air bag
:rit T 16 7,5J i 9J jest
Może ciemne szybki tył
Dalej coś się wymyśli
Kilka fotek fotek jak wyglądał tragicznie i woskowo na początku i jak wygląda aktualnie prawie no i nie będę się rozpisywał co było robione bo było tego dużo
i w miarę aktualny wygląd
także to by bylo na tyle wydech końcowy jest już inny bo wpadł co prawda zamiennik od vr-ki zrobiony na przelocie ale daje rade
a z nowości najświeższych to zrobione postoje w końcu z kierunków w lampionach i wpakowany xenon 6000K plus ustawienie świateł do tego wpadły heble na przód wentylowane kompletne i osłony tarcz na tył z aso
Ostatnio zmieniony przez Siw3k 2014-07-12, 09:51, w całości zmieniany 1 raz
walczyłem ostatnio z heblami czyli przekładka na przodzie do tego wymiana osłony na przegubie zew teraz jeszcze zmiana bębnów na tarcze i bedzie git
przed
po
i przymiarka dystansu na przód 10mm przy założonym kole obcierało o rant więc albo sport odboje albo węższa opona, i wydaje mi się że powinien być dystans z kołnierzem
Ostatnio zmieniony przez Siw3k 2014-07-24, 14:59, w całości zmieniany 1 raz
no więc wczoraj po walczyłem z tylnymi heblami do 12 w nocy, zwaliłem bębny i założyłem tarcze z drugiej belki jako dawcy dziś tylko odpowietrzę i zobaczymy jak to będzie :-D
no i modzimy dalej czarne wnętrze, plastiki niestety malowane i zbrakło farby jest czarna lampka, kieszenie materiałowe niestety brak obudowy lampek :kwasny: ale będą za jakiś czas, czarna lampka i teraz szukam czarnych rączek w rozsądnych pieniądzach nie śpieszy mi się z wnętrzem ale powoli i do celu :hyhy:
Ostatnio zmieniony przez Siw3k 2014-07-27, 16:07, w całości zmieniany 1 raz
długo mnie tu nie było więc nikt golfa nie chce to i został by dalej grzebać
golf jest w pakiecie terenowym czyli seria zawiecha
gwint został rozebrany przeczyszczony i za konserwowany i wymieniłem elastyczne przewody hamulcowe na tył bo stare już zaczęły pękać
miałem problemy z odpalaniem winny był alternator jak go rozebrałem to sie posypał ze środka ale wyhaczyłem identyczny jak mój alternator świeżo po regeneracji za dobre pieniążki i śmiga jak burza
dokładka yachtinga zmieniła właściciela była potrzebna mi kasa na szybko troche mi szkoda jej by była mega
były problemy z elektryką bo radio rozładowywało aku zdjęta decha i mega makaron z kabli ale usterka usunięta
in pro zostały sprzedane w zamian wpadły projki + xenon 4300K i został wywalony z powodu zbyt cześtych kontroli niebieskich i zabierania dowodu
zebrałem się też by w końcu kupić włącznik na full opcje i wpadł od T4 i halogeny ożyły
aktualnie bawię się polerką felg zbudowałem sobie maszyne do polerki i zdaje egzamin
zakupiłem zdecydownie lepszą pastę od autosolu i naprawde jest o niebo lepsza
po jej użyciu
do wiosny jeszcze daleko więc będzie jeszcze lepiej
nowe wentyle i testowałem paint remover lakier z rotoru błyskawicznie schodzil po mimo 4 warstw
zabrałem się za hbm-y i bańki poszły out dużo lepiej wyglądają no i prze polerowałem je
z racji tego że projki sprzedałem a inne lampy mi nie podchodzą to wpadną jedyne słuszne lampiony in pro po modzone jak stare i więcej już nie zmienie lamp
fota z placu boju bo troche sie wstrzymało z felami ale przez ostatnie 2 dni wkoncu je skonczyłem no i przygotowałem wewnetrznie pod naciagi
dzisiaj nie co po działałem z lampami po leżakowaniu w pudle więc drugie obudowy od h1 pomalowane środki na czarno odbłyśniki lamp in pro po malowane co prawda zdjęć nie ma bo schło ale soczewki czyli przesłony i stelaż soczewek po malowane na czarno i wyszły mega czarne teraz trzeba do kupić szkło i montuje je
Wystawiałeś ją na tablice jakoś pół roku temu? Jeśli nie to pomyliłem,sorry.
Bo pamiętam,że identyczna była i pod Toruniem,nawet pisałem w jej sprawie coś tam..
Ostatnio zmieniony przez Bladeero 2015-04-12, 09:17, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum