Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Krótkie pytanie - krótka odpowiedź
Autor Wiadomość
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-08-24, 14:06   

Zakładając krótkie sprężyny do seryjnych amorków, oprócz -20 to głupota, skok amortyzatora jest dopasowany do sprężyny, zakładając krótsza spreżynę amortyzator nie tłumi wszystkich drgań. Z zakładając -60 na serie amorek powodujemy że jedyne co napina sprężynę to masa auta, na każdej hopce przestawia się sprężyna, po dziurach tłucze niemiłosiernie zawias, a kończy sie to jak u mnie pękniętym amorkiem. Więc odradzam.

Sportowe sprężyny to i sportowe amorki z krótkim skokiem gwintu :D

Co do -40 już bym tego nie robił tylko szukał innych amorków do tego.
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-08-24, 14:42   

muchomorek165 napisał/a:
Co do -40 już bym tego nie robił tylko szukał innych amorków do tego.


Jak zawsze musisz wszystko zepsuć :połbie:
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-08-24, 15:59   

Pytanie konkretne to i konkretna odpowiedź :D Wolę uświadomić teraz niż później ma ktoś później narzekać ze nie wiedział
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-08-24, 16:07   

Tomaszex twierdzi, że -40 mm można dać do zwykłych amorków, Ty za to twierdzisz, że lepiej nie czyli jest 1:1, czekamy na kogoś trzeciego :P
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-08-24, 16:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawlik1993 
Zapalony Ventkarz
Golf mkII



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2014-08-24, 16:56   

Dokładnie :D nie ukrywam ze patrze na koszty wiec pasowała by mi pierwsza teoria, lecz jesli mam skonczyc amorki to wole wydac odrazu kase na całego kita :P
Ale poczekajmy moze sie ktos jeszcze wypowie co do zakładania -40 do orginalnych amorków ;)
_________________
Diesel musi dymić

oferujemy:
-uslugi blacharsko lakiernicze
-elektryka samochodowa
-Swapy silnikow
-remonty silnikow
Wszystko w przystepnych cenach
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2014-08-24, 19:26   

Cytat:
muchomorek165 napisał/a:
Co do -40 już bym tego nie robił tylko szukał innych amorków do tego.


Jak zawsze musisz wszystko zepsuć :połbie:
_________________


Powiedział prawdę . Auto skacze jak pimp pong. Przerobiłem to w mk3. Najlepszym rozwiązaniem to kupić ori sprigi -40 Sachs które były dedykowane do mk3 . Wtedy współgrają z ori amorami. Dobrym rozwiązaniem jest założenie zawiasu od polo 6N gdzie są dużo krótsze a są ori.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-08-24, 23:27   

Cytat:
Dobrym rozwiązaniem jest założenie zawiasu od polo 6N gdzie są dużo krótsze a są ori.


Tak sie tylko wtrace tył pasuje ale , przód od polo nie ma innego mocowania do zwrotnic ?
Vento ma na dwie śruby przykręcane a polo nie jest wkładany w mocowanie zwrotnic czy myle z mk4 ?
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2014-08-25, 03:51   

muchomorek165, niestety się mylisz :P . Ja przecież mam gwint z polo
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-08-25, 12:15   

-40 jak ping pong to fakt .... Do tego zauważmy , że amorki przy innej spreżynie pra owały w innym zakresie wyrabiając sobie tzw. Pamieć materiału ..... I raptem zakładamy inna springe, ktora pracuje w innym zakresie i amorek szybciutko mowi " papa" . Mialem co prawda tak na poczatku i chodzilo to troszke , tyle , że mialem modzone odboje z jakoegoś innego autka ( duzo twardsze ) . Co by nie mowic zalożyłem i tak kompletnego kita i jak dzień do nocy .... Taka sytuacja hehehe . Także zbieraj bracie na kita :-)
_________________

 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-08-25, 14:40   

Kto się orientuje jaka jest średnica tłoczyska na gwincie MTS ?
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-08-25, 17:59   

Panowie mam taki problem ze swoim sprzętem, a mianowicie po 1. gdy jadę na 5 i mam 2tyś obrotów to na zegarze pokazuje mi że jadę 140km/h co jest raczej nie możliwe a po 2 gdy już jadę na 5 to vento nie chce się wyżej wkręcić jak 2200tyś, na innych biegach wkręca się ładnie na obroty, a po 3 coś dzieje się z wycieraczkami tzn że raz zatrzymują się po środku a raz muszę poruszać manetką żeby wogule zadziłały, czekam na waszą pomoc o co w tym wszystkim chodzi....
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-08-25, 18:13   

lukasz51195 napisał/a:
gdy jadę na 5 i mam 2tyś obrotów to na zegarze pokazuje mi że jadę 140km/h


Na pewno masz licznik od TDI ?

lukasz51195 napisał/a:
vento nie chce się wyżej wkręcić jak 2200tyś, na innych biegach wkręca się ładnie na obroty


Nie masz przypadkiem pęcherzyków powietrza w układzie paliwowym ?

lukasz51195 napisał/a:
coś dzieje się z wycieraczkami tzn że raz zatrzymują się po środku


Przekaźnik wycieraczek szwankuje (99), czasami działa czy w ogóle nie działa - np tylko na najwyższym biegu ?
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-08-25, 18:42   

Kolego nie wiem jakie tu siedzą zegary bo już go z takimi kupiłem, a co z paliwem to nie wiem bo nie mam jak sprawdzić bo są czarne przewody paliwowe, a co do wycieraczek to raz działają a raz nie i to na każdym biegu...
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-08-25, 18:50   

Kiedy filtr paliwa zmieniałeś ?
Wyjmij przekaźnik 99 i przeczyść styki i zobacz czy pomoże lub jeśli masz możliwość pożycz przekaźnik od kogoś znajomego i wsadź do siebie. W sklepie kosztuje ok 25 zł ale lepiej się upewnić bo nie sztuka wszystko wymieniać.
Ostatnio zmieniony przez kowal323 2014-08-25, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pawlik1993 
Zapalony Ventkarz
Golf mkII



Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 445
Skąd: Gorlice
Wysłany: 2014-08-25, 18:58   

Przemek czyli wystarczy załozyc amory ori z polo i jest nizej? a jak tak to ile?
_________________
Diesel musi dymić

oferujemy:
-uslugi blacharsko lakiernicze
-elektryka samochodowa
-Swapy silnikow
-remonty silnikow
Wszystko w przystepnych cenach
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-08-25, 19:38   

Filtr paliwa nowy, na przewodzie od filtra do pompy nie ma takej opaski uciskowej, może to mieć coś wspólnego..?
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
muchomorek165 
Już prawie mieszkam w Ventce
luki



Silnik: 1,9TD AAZ+
Wiek: 33
Dołączył: 25 Paź 2012
Posty: 1621
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-08-25, 19:52   

Jak nie ma opaski to łapie lewe powietrze i tak sie bedzie dzialo, do tego pewnie ciezko pali.

Opaska zaciskowa jak cos :D
_________________
VW VENTO 1.9TD 55kW 92r
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13707
Serwis komputerowy oraz nawigacji
Masz pytania dzwoń
728-862-808

Pilne pytania 004915217798727
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-08-25, 20:51   

muchomorek165 napisał/a:
do tego pewnie ciezko pali.


Nie koniecznie. TDI wysyła sobie więcej paliwa przez co przy mniejszych prędkościach - obrotach w miare normalnie funkcjonuje, muli ale pracuje normalnie. A przy 120 zaczyna nie wyrabiać i się przypowietrza.
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-08-25, 22:20   

Panowie ile dokładnie płynu wchodzi to układu wspomagania kierownicy ?

I jaki moglibyście mi polecić ?
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
Budda 
Ventofan



Silnik: AAZ
Wiek: 28
Dołączył: 05 Maj 2014
Posty: 136
Skąd: Zbąszyń
Wysłany: 2014-08-25, 23:10   

Byłem wczoraj na złomowisku sprzedać trochę stali co po robieniu bramy i płotu została i znalazłem ciekawy fant a mianowicie czarne kierunkowskazy FER, chcieli za nie tylko 20zł więc bez namysłu zabrałem :D :diabeł:

Niestety prawy kierunek ma połamane mocowanie, to gdzie przychodzi ta blaszka, która się zatrzaskuje w zderzaku i mam pytanie będzie coś z tego kierunku? Da się go jakoś zamontować? Próbowałem coś wykombinować ale chyba zostaje mi go jedynie przykleić na silikon czy coś. Może macie jakieś pomysły?
_________________
Oldschool diesel :P
 
 
Heavy 
Zapalony Ventkarz
Tytanowy Janusz


Silnik: VR6
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2014
Posty: 418
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2014-08-26, 12:06   

Tomaszek ile wchodzi to juz nie pamietam. Ale polecam hipol aft ll jakos tak sie nazywal
_________________
Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz

Moje Venciorro http://forum.vwvento.org/...p=271709#271709
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-08-26, 12:23   

Budda, co do polamanych zaczepow to z innego kierunku wyciac i przykleic na goraco plus poksipol i bedzie trzymac
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-08-26, 12:30   

Tomaszex napisał/a:
Panowie ile dokładnie płynu wchodzi to układu wspomagania kierownicy ?

I jaki moglibyście mi polecić ?


800-850 ml, Febi zielony.
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-08-26, 17:10   

Panowie ponawiam pytanie, czy podejdzie do Venta magiel z Passata B3 ?
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-08-26, 20:37   

Opaska ZACISKOWA :D założona i zobaczymy czy pomoże, a co do wycieraczek to wyczyściłem przekaznik ale nie pomogło, wycieraczki działają tylko w pozycji 1 (na dół) ale też im coś czasami odwali i działają cały czas na wszystkich pozycjach a co do innych pozycji to tylko się zacinają tzn ruszą kawałek i stoją oprócz spryskiwaczy,
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-08-26, 22:28   

Według mnie przelacznik do owymiany ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-08-26, 23:16   

Też tak myślę żeby tam do niego zajrzeć i powyczyszczać tylko teraz kolego mam jedno pytanie jak mam sciągnąć kierownice jak jest poduszka...?? Mam odpiąć akumulator i to wystarczy....?? :]
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
hotdriver 
Donator


Silnik: 1,9 TDI AJM
Pomógł: 48 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Wrz 2013
Posty: 954
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-08-27, 06:16   

Odpinasz aku odkrecasz dwa imbusy i wypinasz tasme i poducha zdjeta, to samo jak zakladasz odpinasz aku i wpinasz tasme
 
 
Tomaszex 
Donator
Festynowy tuner



Silnik: TDI +R/2,4D
Pomógł: 12 razy
Wiek: 29
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 692
Skąd: Krosno/BTK
Wysłany: 2014-09-02, 19:26   

Z racji że siada mi rozrusznik (pekniety magnes trze o wirnik) :mur: zastanawiam się nad kupieniem samej obudowe z magnesami, tylko że mam rozrusznik od Golfa IV

i tu pytanie Czy rozruszniki od Vento/Golf 3 są identyczne jak w MK IV czy jednak obudowa nie pasuje ? :co?:
_________________
"Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi" :P

link do Vencia: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=15517 :D
 
 
lukasz51195 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 2.0
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 263
Skąd: Kock
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2014-09-03, 15:18   

Panowie mam taki problem a mianowicie czym mam wyczyścić zbiorniczek z takiego brązowego osady...??? Lałem już chyba wszystko gorący ocet, dimer,kwasek cytrynowy, kreta itp i nic nie pomogło, macie jakeś swoje sprawdzone sposoby na to...?? Czy muszę kupić jakiś preparat albo nowy zbiorniczek...??
_________________
Jeździj tak aby Śmierć cie nie dogoniła...


Jak Pomogłem kliknij ..Pomógł'' :D
 
 
kowal323 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.9 TDI 1Z
Pomógł: 18 razy
Wiek: 28
Dołączył: 09 Gru 2013
Posty: 1152
Skąd: Braniewo - Elbląg
Wysłany: 2014-09-05, 20:01   

Ktoś orientuje czy silniki 1.9 TD w Ventach i VW Multivan / Transporter T4 to to samo? Czy np turbo można przełożyć z jednego do drugiego..
 
 
Hitchhiker 
Ventomaniak



Silnik: 1.8 AAM
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 653
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-09-05, 20:38   

lukasz51195 napisał/a:
Panowie mam taki problem a mianowicie czym mam wyczyścić zbiorniczek z takiego brązowego osady...??? Lałem już chyba wszystko gorący ocet, dimer,kwasek cytrynowy, kreta itp i nic nie pomogło, macie jakeś swoje sprawdzone sposoby na to...?? Czy muszę kupić jakiś preparat albo nowy zbiorniczek...??
Podejrzewam, że za zbiorniczek w ASO (auto szrot osobowe) zapłacisz mniej niż za chemię do czyszczenia tego co masz.
_________________
Ventor by Hitchhiker na początku drogi długofalowego projektu: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=14378
 
 
szefuniopaslek 
Pan i władca oktanów
VWmaniak



Silnik: 1.8 + LPG
Pomógł: 11 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 1216
Skąd: NEB
Wysłany: 2014-09-08, 19:03   

ktoś coś kojarzy?

http://olx.pl/oferta/golf...D5-ID6VOqW.html

http://olx.pl/oferta/vw-g...D5-ID6QP83.html

http://olx.pl/oferta/vr6-...D5-ID5GmDh.html

http://olx.pl/oferta/golf-3-vr6-CID5-ID6cIl9.html
_________________
CZERWONA STRZAŁA 1.8

STARE 1.9TD
Ostatnio zmieniony przez szefuniopaslek 2014-09-08, 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vwjanekvento 
Donator



Silnik: 1.8 GLX
Pomógł: 29 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2012
Posty: 2825
Skąd: Zielona Gora
Wysłany: 2014-09-08, 19:40   

Jak bym miał doradzać to golfik z 1 linku jest najlepiej doinwestowany i chyba nalepiej utrzymany ;)
_________________
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec”
Moj projekt Jetta III
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=12334
Grupa Lubuska
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=60
 
 
mielenkoVW
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-09, 07:24   

Czy faktycznie opony mają aż tak istotny wpływ na spalanie naszego samochodu jak to zostało tutaj wyjaśnione? Że ciśnienie o 0,3 bara tak znacząco wpływa na opory toczenia naszego pojazdu i tym samym spalanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,21 sekundy. Zapytań do SQL: 13