Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-10-28, 09:04 VW Sharan i silniki VR6
Tak przeglądam aukcje i zastanawiam się czy warto było by sie pchać w taki silnik. Są tam jednostki 2.8. W golfach i passatach były takie same ?
Dwie sztuki znalazłem całkiem zadbane i kwotowo tez przystępnie, ale ten silnik troszkę mnie martwi. Nie wiem czy słusznie.
Auto ma na co dzień robić minimum 40km, oczywiście na LPG.
Trochę się priorytety zmieniły i dlatego muszę się rozglądać za czymś większym od Vento.
Te same silniki, jakieś tam różnice tylko w sposobie mocowania są między golfem a sharanem. Typowo dla vr to porządne osłuchanie rozrządu, a reszta to wiadomo jak każdy inny. W sharanach chyba są inne skrzynie ale nie wiem czy też tak się sypią jak w golfach.
Silnik: AFN++ Pomógł: 34 razy Wiek: 40 Dołączył: 01 Mar 2012 Posty: 1736 Skąd: Warka
Wysłany: 2014-10-28, 21:11
W sharanach też siedziały zwykłe AAA tylko mocowanie jest jak w mk4. Co do skrzyń w sharanach to w TDI montowane były zwykłe skrzynie jak w ventach albo skrzynie fordowskie, nie wiem natomiast jak to było w VR6.
Co do skrzyń w sharanach to w TDI montowane były zwykłe skrzynie jak w ventach albo skrzynie fordowskie, nie wiem natomiast jak to było w VR6.
skrzynie w sharanach są inne niż w vento i pochodnych. Automaty sypią się na potęgę . Manualna też potrafi się rozpaść . Mocowanie motoru jak w mk4. Troszkę inny osprzęt silnika ze względu na miejsce pod maską. Motor w sharanie powinien być na pojedynczym łańcuchu. Istnieje możliwość różnej mocy np. T4 miało 150konia i w automacie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum