Wysłany: 2014-11-02, 00:57 Golf 2 prodżekt by Tomaszex
Jak niektórzy wiedzą zaminiłem swoje vento za mk2. Do dzisiaj szkoda mi jest ventyla, no ale trudno, chciałem golfa to mam golfa
Jest on z 1990r, 1.6PN na gaźniku, na
-sportowym zawieszeniu,
-alu podobno 7,5 i 8,5 cala.
-poszerzone nadkola,
-przyciemniane szyby,
-ledowe tylne światła,
-przód iron cross,
-kubełek recaro.
Szału w jakości wykonania wielu "operacji" nie ma, no ale wszystko da się poprawić
Jak narazie wymianiłem palec, kopułkę, zaślepione podciśnienia, poprawianie okablowania radyjka, przednie postoje w kolorze zimny biały, założony centralny zamek, znaczek tylny chrom, kierownica z polo zastapiona ori golfoską, ściągnięta bra
Jak wszystko pójdzie dobrze to juz za niedługo 1,6 chlejące 10L/100km zastąpi 1,6 TDI
W planach
-front z 4-reflektorami,
-halogeny clear w zderzak,
-alu 15 na sezon
-drugi recaro
-no i oczywiście w dół
Tak to się prezentuje :
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Golf ładny ale z tym przodem to (chodzi o błotniki) kogoś poniosła fantazja. G2 ma szerokie błotniki ale tu po zabiegu nie wygląda to estetycznie.
Zderzak przód zamiennik
front mi tez się podoba jednak zawsze marzyły mi się cztery oczka Tylko że cięzko znaleźdź (o ile wogóle takie są) halogenów z krzyżami celtyckimi, a dwa różne reflektory raczej kiepsko będą wyglądać Jedyne to obwódka zostanie przemalowana na czerwony kolor czyli taki jak ma być i odświeżony emblemat GTI
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
No i w końcu jest klekot pod maską
W końcu padło na 1.6 TDi SB. Jak się dowiedziałem dawca był od starszego pana, bezwypadkowy, ładnie utrzymany, silnik pali elegancko, chodzi równiutko jest żwawy zobaczymy jak będzie dalej
Od razu wymieniony filtrr i olej na wysokiej klasy mineralny, płyn chłodniczy i filtr paliwa. Przeżucona również instalacja z TDi, bo w moim było za duzo ingerencji osób trzecich Przy okazji wrzuciłem grill z 4rema ślepkami, zmiana kierunków na ładniejsze. No i wracając z garażu po 1 w nocy natknąłem się na panow palicjantów i trzeba było ściągać folię z szyb
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Podstawowe pytanie : Dlaczego to nie jest Vento ?
he, dobry German.. W pierwszym poście na ostatnim zdjęciu widać, że kawał fury z tego golfa
Diesel - Jedyny słuszny silnik Ile ma kuni ?
I widzę zagościł już front z 4 reflektorami
TO TY VENTA TAK SZYBKO NIE MODZIŁEŚ !
Powodzenia w dalszych modach !
No bo zawsze chciałem golfa noo Moze to przez wspomnienia z dzieciństwa gdy pod domem stał piekny granatowy mk2 z 4-ślepkami Vento nie wymagało tyle widocznych poprawek, tutaj benzyniak żłopał ponad 10L i co chwile cos mu się działo, więc najtaniej i najlepiej wyszło kupić silnik Teraz cały czas porównuje golfa do vento, ale z korzyscią dla vento
Silnik ma ok 80KM (SB) licznikowo 328tysi, jak narazie zdrowo klekocze Tylko turbo podciągnąć bo ciągnie od ponad 2,5tyś
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Ja mam zalozone turbo od 1.6SB Garrett T3 i to jest najlepsze w tej turbinie moze pozno zaczyna dmuchac ale do konca, mozesz zwiekszyc dawke paliwa wtedy zacznie wczesniej ale nie warto. Mozesz tez zalozyc MBC pomiedzy zaworem upustowym z turbo i zwiekszyc cisnienie doladowania do ok 1bar ale bez zegara nie baw sie. Jest sporo opcji
Tomaszex, rób rób motorownie, coś z niego jeszcze da radę wycisnąć, dziś gadałem z kumplem i na podobnym setupie do Muchomorkowego kręci aaz do ok 6-7k rpm i turbina nie wymięka
tom cio, to nie jest żadne śmiecenie, wręcz przeciwnie, cos się z tego dowiedziałem To SB w końcu miały T2 czy T3 ? Ja wolę jak bierze wcześniej, także T2 byłoby idealne, muszę w wolnym czasie oblukać
Jak narazie mam 2 problemy :
luz na skrzyni i przegląd. Jutro zapytam o wycenę znajomego mechanika, no i przegląd z zmianą danych silnika w dowodzie dzisiaj powiedzieli mi że nie więcej niż 300zł Naprawde to tyle kosztuje, czy to tylko "ich' cena
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Naprawde to tyle kosztuje, czy to tylko "ich' cena
Ceny na stacjach diagnostyki za badania techniczne sa z gory narzucane i stałe wszędzie. Pracowałem na stacji diagnostyki i każda miała taką samą cenę.
Cytat:
To SB w końcu miały T2 czy T3 ?
Teoretycznie T2 Masz tabliczkę na turbo przeczytaj lub wstaw zdjecie turbo to Ci powiem
No to nie mam wyjscia trzeba trochę kasy wyłożyć i miec spokój.. Wczoraj podkrecona moja T2 o 5 obrotów sztangą, no i musze przyznac że jest różnica, przy ostzrejszej jeździe nie czuć żeby turbo załączało sie wczesniej ale od 2,5tyś ma lepszego kopa, za to przy spokojniejszej czuć jakby turbina szybciej wstawała
Za to dzisiaj sprawdzałem stan oleju i od wczoraj z połowy stanu spadło na minimum Takze juz chyba wszystko wiadomo..
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Oj tam, nie przejmuj się, mój teraz też olejek spija jak śmietankę
Taa To zbankrutuję na tych dolewkach, ale przynajmniej pozbyłem się jakiegoś peugeota ktory dojeżdzał mi do zderzka i nie dałem się zgubić paskowi b5 fl
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Ok, nawrzucam trochę zdjęć to może zmotywuje ciebie to jakiegos aktuala
A więc środek wyglada, szału nie ma piczomagnesowe dywaniki są więc jest git Ciemna podsufitka, słoneczniki, jedyny rarytas to fotel recaro I na popielniczce jest znaczek GTD pochodzący z dawcy silnika, bo coś było na niej wczesniej naklejone i szpeciło
Znalazłem zdjecie silnika dawcy przed przekładką
Fura przerejestrowana i przegląd wyniusł 180 zł No i golf został obfotografowany
I niestety podczas polerki pękło szkło jednej z przednich lampy z krzyzami Jakby ktos wiedział coś o dymionach szkłach to chetnie posłucham Teraz całość wygląda tak, tylko jeszcze walczę z myślami gdzie dać rejestrację
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Jestes pewien że nie ma dymionych ? Moje przyciamniane folią nie są a jednak są ciemniejsze szkła Dymionych nie znalazłem i z tego co słyszałem nie znajdę
Także zostaje tylko folia
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Ja chciałbym się z takimi spotkac i to bardzo Był spot Nocnej Jazdy więc krzyże wróciły no i wpadło parę diodek no i właściwa rejestracja
W najblizszych dniach planuje wymienić rozrząd, łozyska z tyły, olej w skrzyni i termistor dmuchawy, no i niestety od jutra golfik będzie na stalówkach
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Kolejny spot zaliczony, tym razem ważniejszy bo celem było zebranie datków na dom dziecka, była z nami straż pozarna i nieoznakowana insygnia która miała eskortować cała paradę nagle zaczynała zatrzymywac uczestników No ale mi udało się objechac trase bez zatrzymania i dzisiaj Golfik prezentuje się tak:
Miało byc tak pieknie ale.. Najpierw po zmianie termostatu zauważyłem że przy popuszczaniu korka płynu chłodniczego przez długi czas gotuje i wywala płyn, później zauwazyłem że dmucha po odkreceniu korka wlewu oleju, no i nie otwiera się termostat , ale silnik (sugerując się temperaturą silnika/górnego węża) nie nagrzewa się do temperatury pozwalajacej otworzyć termostat, mimo pokonania 20km w korku. Ma ktos pojęcie co się dzieje ?
_________________ "Diesel kopci, Diesel czadzi, Diesel nigdy Cie nie zdradzi"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum