Wysłany: 2015-07-06, 13:01 Pomoc przy zainstalowaniu "CHIP - BOXA"
Witam,
Zakładam temat ponieważ potrzebuję bardzo specyficznej pomocy, otóż z samochodem (Vw Vento 1.9 TDI GT AFN) dostałem jeden "Box" zainstalowany (nie dokońca wiem czy to właściwa nazwa, dlatego ujmuję w cudzysłów), po którym samochód ma 135-140KM i drugi niezbyt fachowo odłączony, po którym auto miało >150KM. Z tego co mówił poprzedni właściciel, obydwa jednocześnie były zainstalowane z powodzeniem, jednak z biegiem lat i użytkowaniu samochodu przez kobietę, zdecydowano się jeden odłączyć. Być może ktoś spotkał się z czymś podobnym kiedyś i mógłby mi pomóc powiększyć stajnie.
Do tematu załączam zdjęcie owego urządzenia, każda informacja się przyda. Jestem świadomy, iż robię wszystko na własną odpowiedzialność.
Załącznik pierwszy przedstawia Chip z ponumerowanym kablami i wężami, drugi załącznik przedstawia złaczę, które dostałem ale ponoć nie było ono z tym zainstalowane.
W samochodzie mam drugie podobne ucządzenie i wydaje mi się, że jest wpięte klasycznie poniższym złączem. Postaram się wrzucić jak najszybciej zdjęcie 'spod maski'.
Pozdrawiam.
Po pierwsze po pierwszym boxie masz nie 140km a ze 125, a po drugim ok 140 moooże. Po drugie montowanie dwóch boxów na raz nie jest zbyt rozsądnym rozwiązaniem, i lepiej zamotuj jeden jak już musisz i z nim jeździj. A po czym twierdzę że nie masz 150km? Bo profesjonalny program w tym silniku daje około 140km, na więcej nie pozwalają fabryczne podzespoły.
Auto jest w mojej rodzinie ok. 3 lat i nie było żadnych problemów z tym boxem. Jako, że wcześniej też jeździł u zaufanej osoby wiele lat na boxie, a nawet na dwóch. Chciałbym spróbować go zamontować. Moc była chyba ustawiana na mapach i sprawdzana na hamowni. Osobiście na hamowni nie byłem jeszcze ale efekt jest porażający.
U elektromechanika dowiedziałem się tylko, że na tych dwóch można podkręcić maksymalnie do 180 KM.
Podzespoły są raczej fabtyczne wersji GT, zaznaczam to dlatego, że np w przypadku amortyzatorów, wersja GT, różni się od innych, co pozwala mi myśleć że inne części też są fabrycznie "podrasowane".
Z wymienionych części widziałem, że jest większy intercooler. Sprzęgło hydrauliczne, skrzynia i turbina są raczej fabryczne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum