Witam.
Przedstawiam moje Vento które zakupiłem od MarkoVR6, TUTAJ można zobaczyć co było robione przy aucie przez poprzedniego właściciela.
MARKA: Jedyna Właściwa
MODEL: Vento
ROK PRODUKCJI: 1995
KOLOR: Tornado Rot
MOC: 174PS było, a ile zostało któż to wie
SILNIK: 2.8 AAA VR6
WYPOSAŻENIE: Wspomaganie kierownicy, ABS + EDS, 2 x AIRBAG, Klimatyzacja, Centralny zamek, el szyby x 4, el lusterka, Podgrzewane siedzenia, Kierownica z regulacją wysokości, Tylna kanapa z podłokietnikiem i zagłówkami,
Mody pod maską: Stożek, lekko polerowany kolektor ssący, wybebeszony katalizator
UKŁAD HAMULCOWY: ori VR6,
AUDIO:Radio Philips CEM2000, Wzmacniacz Magnat Edition Two 500w, Skrzynia Alpine SBE - 1243BP
KOŁA: na zimę oryginalne BBS 15", na lato Borbety A 16"
ZAWIESZENIE:Amortyzatory KYB AGX z regulacją siły tłumienia, Spreżyny -80 - 60 Vogtland
NADWOZIE:
- Listwy, sierpy, klamki, grill, lotka i dach w czarny połysk,
- Lakier został odnowiony,
- Nowa antena na dach,
- Szyba przednia miała zostać wycięta i wklejona z powrotem, ale niestety podczas wycinania pękła i jest nowa,
- Przez chwilę był znaczek w chromie, ale trafił się tanio czarny i z taki "noskiem" mu lepiej według mnie,
- Wycięte zostały ranty,
- brak oznaczeń na klapie, bo są w kiepskim stanie i żal zakładać,
WNĘTRZE: pół kubły, czerwone pasy z XX Yahre z tyłu, daszki pomalowane na czarno, czarne lampki,
ZMIANY PRZEPROWADZONE: wymieniona osłona przegubu, uszczelniona klima, polakierowane od nowa auto, parę pomniejszych rzeczy niewartych wspominki,
PLANY: na wiosnę wytargać Vrke z komory i zrobić kompletny remont, założyć plastiki z CC, podsufitka we wzór GTI Coś takiego, albo czarna, w przyszłości jakiś gwint może, bixenon, zakupić Recaro Corrado, założyć climatronic, nowy błotnik z wlotem ze sprintera(70%),
Powitać
ventylka zacna
powodzenia w modach i bezawaryjności życzę
przeczytałem że jesteś z (Chełmek City) i już myślałem że z chełma jesteś ale patrze na blachy i jednak nie
W tym tygodniu delikatnie poprawiłem wygląd Venciaka.
Pacjent przed operacją:
+ Zmienione kierunki z czarnych rozwalonych na ori pomarańczowe, które może kiedyś oblepię folią.
+ Z kierunkami kupiłem blendy, zwykłe białe, rozkleiłem je i pomalowałem w czerń.
+ W końcu przydymiłem lampę od pasażera, bo już mnie raził styl podbitego oka
Atrapa była pokryta masą odprysków, więc odmalowałem ją na czarno, a znaczek VR6 z klapy prysnąłem w biel i przykleiłem na grill, teraz każdy będzie wiedział co koło niego śmignęło
Znaczek powinien być trochę wyżej, ale niestety klej by nie chwycił
Blenda z tylnej klapy też poszła pod spray, oczywiście czarny
Na koniec pochwalę się , zakupiłem sobie, zestaw kluczy, 92 elementy.
Byłbym zapomniał, polutowałem też na nowo kable od sondy lambdy i chyba VRa nie pożera już ogromnych ilości paliwa, a tylko znaczące
Silnik: 1.8 AAM Pomógł: 1 raz Wiek: 30 Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 568 Skąd: Kwidzyn/Malbork
Wysłany: 2013-07-18, 16:46
noo noo nooo, lalunia jak się patrzy, obyś utrzymał ją w takim stanie jak najdłużej prace oczywiście idą w bardzo dobrym kierunku
a jakieś elementy z pakietu US, np. blenda, przedni zdeś, masz w planach zakładać, czy zostajesz przy euro?
p.s. w razie jakbyś kiedyś chciał się pozbyć autka, już wiesz do kogo możesz się zgłosić
Ale pisales ze masz 7,5J z przodu to co ty za et masz? Spokojnie powinny wejść bez niczego
16" nie będę montował, na fotce jest 17"/8,5j, już 3 komplet Borbetów u mnie, ale nareszcie w perfekt stanie. W tej feldze jest chyba ET 35, przez co muszę dać jeszcze dystans bo felga dość sporo zahacza o zacisk.
Aeternus napisał/a:
z tego co wiem to te borbety mialy inny rozstaw i chyba adapter przeszkadza
Bardzo trudno dostać Borbety A w rozstawie 5x100, te maja 5x112 mercedesa.
O jakim adapterze piszesz?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum