Wnętrze
-Recaro GTI Edition wersja niebieska
-Deska Vento starego typu
-Wskazówki w liczniku z Golfa MKV
-Tunel środkowy Vento
-Czarna podsufitka (do ewidentnej naprawy)
-Czarne słupki (przemalowane - ja chce ori jasne! Halp!)
Mechanika
-Zawias seria, zamiast gum - poliuretany
-Silnik 1Z
-Skrzynia ASD (czyli najdłuższa dla tych co nie wiedzą )
-Wtryski 0.205 z ASV
-Kolektor ssący Custom L21
-Spryski z Octavii II, pompka Toledo II
Car Audio
-Radio Clarion DB288RUSB
-Wygłuszona podłoga
W miarę napraw/ulepszeń/rozwoju post ten będzie edytowany i zmieniany wedle mojego uznania
Rolka na 2016, ale prawdopodobnie jej nie założę...
Siemanko!
Z w miarę bierzących spraw i napraw i wieści z uzytkowania to tak...
Udało się na jednym tankowaniu zrobić 1000km, sprawdziłem błędy wszelakie i tylko w ABS mam wszystkie cztery czujniki do wymiany... Niestety jeśli chciałbym ABS mieć na zicher to dochodzi dołożenie piast na przod pod ABS, tył nie wiem bo nie wymieniałem, wszystkie czujniki kupić i kostki do przodu :/
Kupiłem zaślepkę zamiast tylnej wycieraczki
Jako że daily jest ujeżdżane że hohoho, nastąpiły pewne zmiany i naprawy, poprawy.
Nowe hamulce przód + tył
Nowe linki ręcznego
Geometria
Maglownica poszła do regeneracji, więc będzie jak nówka,
Zmieniłem lampy Vento H4 na Vento H4 z lepszymi odbłyśnikami, nie oklejone folią przyciemniającą, a w smoked jak przystało.
Poprawiłem masę w centralnym, bo w EventGarage robio skrentki bez izolacji, polecam ಠ_ಠ
Co czeka...
Czekają białe słuki A i B na wstawienie
Pasy czarne ale ze sprawnym zwijaczem
Na razie tyle, tankuję (4,8/100 huehue), użytkuję, ujeżdżam, przewożę, korzystam
I pamiętać że to daily!! żadnej gleby jak na razie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum