Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento 1.8 90KM benz+gaz (Ciężko pali jak jest ciepły)
Autor Wiadomość
karamba26 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90KM 95r
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 7
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2016-06-06, 21:09   Vento 1.8 90KM benz+gaz (Ciężko pali jak jest ciepły)

Czasami mam problem z uruchomieniem ciepłego silnika. Muszę bardzo długo kręcić rozrusznikiem aby zapalił.

Sprawdzałem Vagiem błędy i odziwo nie ma nic.

Zastanawia mnie jednak odczyt z czujnika zasysanego powietrza. Wczoraj w ciepły słoneczny dzień miałem wskazanie 9 stopni (zimny silnik) a na ciepłym silniku 49.
Temperatura silnika analogicznie - 35C i 78C.

Gdzie mam szukac tego czujnika u siebie w aucie.
Kod silnika 1H2 bez ABS-u
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-06-06, 22:56   

Prędzej to czujnik temperatury cieczy chłodzącej a nie zasysanego powietrza. Cieczy chłodzącej czujnik znajdziesz w króćcu z przodu głowicy, wtyczka na 4 piny, dobrze widoczny od razu po otwarciu maski, a jak już koniecznie chcesz od zasysanego powietrza, to znajduje się on w zespole wtrysk-przepustnica czyli pod tą czarną pokrywką ze znaczkiem VW. Sprawdź jeszcze czy to nie wina gazu, zakręć całkiem gaz przy butli i zobacz czy dalej będzie to samo.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
karamba26 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90KM 95r
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 7
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2016-06-07, 11:22   

Czujnik cieczy chłodzącej wymieniałam w tamtym roku. Miałem błąd na komputerze że jest uszkodzony.

Te dziwne wskazanie temperatury zasysanego powietrza mam i na benzynie i na gazie.





 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-06-07, 13:07   

Oba screeny z temp dolotu sa na cieplym silniku? Bo jest dosc roznica w czasie wtrysku.
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
karamba26 
Autostopowicz


Silnik: 1.8 90KM 95r
Dołączył: 06 Cze 2016
Posty: 7
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2016-06-07, 13:56   

2a jest na ciepłym silniku a 2b na zimnym
 
 
tom cio 



Silnik: 16vT
Pomógł: 57 razy
Wiek: 30
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 2163
Skąd: Radzyń Chełmiński
Wysłany: 2016-06-07, 14:38   

No to wartosci temp w dolocie jak najbardziej prawdziwe w takim razie. Sprawdzales z tym gazem?
_________________
Moje Vento Coupe: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=13676
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2016-06-08, 13:02   

Znając życie to nie ma co kombinować z czujnikami, pewnie popuszcza na elektrozaworze przy parowniku (tak jak kolega powyżej twierdzi).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13