Witam zbyt przyspieszony zapłon to zazwyczaj wyższe obroty i szarpania na biegu jałowym.Zbyt pózny zapłon to z kolei auto jest mułowate warto tez spr. rozrząd jego ustawienie wystarczy machnać sie o ząbek i już inna praca silnika w benzyniaku mało odczuwalne ale da sie zauważyć
[ Dodano: 2007-11-12, 21:32 ]
Warto też po ustawieniu zapłonu odłączyć akumulator na jakieś 10 po ponownym podłączeniu odpalic niech chodzi na biegu jałowym przez jakieś 5 minut zaprogramuje sobie na nowo wone obroty to ważne
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-13, 22:01
nie, odkręca taką zaślepkę, w to miejsce "celuje" się lampą i mierzy obroty i teraz regulujesz czy ma być wcześniejszy czy późniejszy. Kopułka nic do tego nie ma.
W silnikach diesla nak każdym kółku włacznie z kołem zamachowym jest znaczek. jeśli wszystkie znaczki ustawi się zgodnie z tym co jest na bloku i głowicy (drugi znaczek do porównania) i założy paski to ma się pewność że będzie grać. Przypuszczam, że w benzynie jest podobnie. A ten celownik w skrzyni jest do szukania znacznika na kole zamachowym. można tez skorzystac z ksiażki o vw vento i golf. tam jest też napisane jak ustawic wszystkie części zeby dobrze działały.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum