Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
dziadostwo z gwarancja....
Autor Wiadomość
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-11-28, 12:31   dziadostwo z gwarancja....

kupilem niecaly rok temu w sklepie w Lesznie MEDIA EXPERT ( w centrum handlowym nasze Leszno) laptopa firmu Acer. na poczatku pazdziernika sie zepsul (nie idzie windowsa zainstalowac)-to oddalem na gwarancje, ktora w tej firmie jest roczna (w firmie acer) oki-najpierw przejzal go "specjalista" w media expert i powiedzial: zainstaluje pan linuksa, nim sformatuje dysk i powinien windows pojsc tez. jak powiedzial tak zrobilem ( ja glupi) oczywiscie nic to nie dalo-stracilem pierwszy tydzien). wrocilem do domu na weekend-zawiozelm im go jeszcze raz-powiedzialem, ze zrobilem tak jak mi kazal-nic to nie dalo i im go oddaje na gwarancje, oki-przyjeli zgloszenie- "musimy go wyslac do czech, za jakies 2 tygodnie powinien byc do odbioru" no i byl-biore go do domu happy caly-instaluje winde a tu-zonk taki jak byl... juz nie mialem czasu go odwozic-wyslalem ojca-ojciec pojechal z plytka windowsa-po 2 godzinach tel: rzeczywiscie sprzet nie zostal naprawiony-przepraszam, ale musimy go spowrotem odeslac do czech-kolejne 2 tygodnie... - te dwa tygodnie minely tydzien temu, oni sie nie odzywaja to dzisiaj do nich dzwonie: tak-laptop wrocil, ale wciaz nie naprawiony, skonsultowalismy sie z naszym serwisem w Warszawie i wyslalismy go jeszcze raz...- no to kur... pomyslalem, ze mnie krez zaleje... i jeszcze nie wiedza kiedy wroci... nie musze dodawac, ze potrzebuje go cholernie na uczelni. jak myslicie co robic? rzecznik praw konsumenta, czy brac od razu siekiere i do sklepu isc ? :D
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
kovval 
Już prawie mieszkam w Ventce



Pomógł: 11 razy
Wiek: 43
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 1539
Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2007-11-28, 12:55   

1. nie kupowac Acera :) .... to po pierwsze. Acer nie ma za duzo sewisow w RP. wlasciwie prawie wcale. i sie psuje.... dlatego jest taki tani
2. kupic HP... drozszy, lepszy i serwisow.....w pyyyyyte

a co do gwarancji. to jest wszytko pic na wode, fotomontaz. zeby dochodzic swoich praw - nawet z gwarancja, to niezle trzeba sie napocic. trzeba ich ostro przycisnac. sadem straszyc, rzecznik tez dobra rzecz - korzystalem :)
_________________
Get Rich Or Die Tryin'
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-28, 16:50   

hmmmm, dlatego tez nie kupiłem Acera itp wynalazków prosto z Taiwanu. Mam HP od 3 miechó i sprawujesię wyśmienicie.
Niestety Marku mam złą wiadomość, rzecznik konsumenta nic ci nie da... Każda naprawa może trwac tyle ile jest napsiane w gwarancji i może tych napraw być do bółu. Chyba że ta samą rzecz naprawiają 3 razy wtedy powinni wymienić na nową. Przechodziłem toosoattnio z monitorem LCD, 3 razy w serwisie aż w końcu wymienili płytę na nową.

Jeśli zaś naprawa trwa dłużej niż okres wypisany w gwarancji to masz prawo żądać wymiany sprzętu na nowy bo nie wywiązali się z terminu określonego w karcie gwarancyjnej.
ha i uważaj jaką datę odbioru ci będa wpisywać w karcie, bo mi pierwszy raz wpisali 2 tygodnie a monitor leżał w serwisie ponad miesiąc...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
marmarmarek 
Pan i władca oktanów



Silnik: 1.8 ABS 66kW
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1375
Skąd: Leszno
Wysłany: 2007-11-28, 17:27   

tylko chodzi o to, ze oni wciaz wymieniaja to co dobre jest, a usterki nie usuwaja-i tak juz 2 miesiace... sprobuje sterroryzowac supermarket (ciocia dziewczyny pracuje w lokalnym radiu elka-da sie zalatwic, zeby ich obsmarowac...-moze to ich zmobilizuje do dzialania) w koncu laptopa nie kupilem od firmy acer tylko w tym sklepie...-oni sie powninnni tez czuc troche zobowiazani terminami... a acera kupilem, bo tak jak piszecie byl tani na to co posiadal-i zrobilem to tez za namowa kumpla (ojceic informatyk, on tez olatany w tym sprzecie i mi polecil...-sam na acerze pracuje... wiec juz nie wiem co dobre. pozdrawiam
_________________
VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą :)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-11-28, 18:25   

Teraz to nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Zrób rozpierduchę, ale nie wrzeszcząc i awanturując się. Idź do radcy prawnego, wydasz na to 50-100 zł, który CI napiszę piękne pisemko, to pismo wyślij poleconym za potwierdzeniem odbioru do marketu gdzie kupiłeś kompa. Muszą Ci na takie pismo odpisać w ciągu 14 dni, taki mają przymus. Zazwyczaj takie prawnicze pisemko pomaga i załatwia sprawę w 99% przypadków. Zobaczą, że nie da się z Tobą "bawić" i dadzą CI nowego lapka.
Ja w ten sposób załatwiłem sprawę z alarmem w moim aucie parę lat temu... I wygrałem.
marmarmarek napisał/a:
byl tani na to co posiadal-

coś za coś...

Ja o Acerze i Aristo nie mam dobrego zdania, bo nie jesteś pierwszą osoba opowiadającą mi przygody z serwisem gwarancyjnym tej firmy...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 9