Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-21, 21:42
Ciśnienie oleju?
Autor Wiadomość
OlseN 
Autostopowicz



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 4
Skąd: Z wielu roznych miejsc ; )
  Wysłany: 2007-12-31, 13:23   Ciśnienie oleju?

Witam kolegow

Wiem, ze temat byl kilka razy walkowany i przejrzalem archiwum postow pod tym katem,
ale mam roblem, ktory byl tylko dosc pobieznie opisany na poprzednich watkach.

Zaczelo sie od piszczacej kontrolki cisnienia oleju [jakis tydzien temu] i wymienilem olej
[niestety filtra jeszcze nie :burak: amatorskie warunki i Swieta...]
I piszczec przestalo, przynajmniej na trasie, jaka codziennie pokonuje do pracy [20minut
lekiej jazdy] Na dalszych i dluzszych trasach [jazda w korku, wiecej osob w samochodzie
itp, czyli kiedy silnik ciezej pracuje] znow sie odzywa.
Wiem, z poprzednich watkow, ze moze byc walniety czujnik, ale prawdziwy problem zaczal
sie dzis, kiedy w wozie jechaly 4 osoby i kontrolka znow rozryczala sie na dobre.
Powyzej 3tys obrotow [na biegu jalowym] milkla, co by wskazywalo na wyciek i utrate cisnienia oleju w silniku [rozgrzewa sie, rzednie i umyka].
I tego sie najbardziej boje, ze silnik jest do roboty :załamka: .

Czy jest jakis 'domowy' sposob, zeby okreslic czy to na 100% wina silnika i na jak powazna
oceniacie ta sytuacje?

Bede bardzo wdzieczny za szybkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
OlseN
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2007-12-31, 18:07   

najprosciej to w miejsce czujnika wkrecic manometr i sprawdzic cisnienie
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Maciey24 
Autostopowicz
##V.E.N.T.O.##



Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 14
Skąd: Jelcz-Laskowice(okolice Wrocka)
Wysłany: 2008-01-01, 11:43   

Co do piszczenia kontrolki oleju to znajomy ma to samo..on co prawda ma golfa III 1.8 75 KM ale problem dokładnie taki sam jak Ty OlseN..z tego co wiem jeździł po wielu mechanikach pytając się co to może być no i mogą to być 3 rzeczy:albo walnięty czujnik ciśnienia oleju (najtańsza wersja), albo pompa olejowa, która jeszcze działa ale nie daje juz odpowiedniego ciśnienia (wersja droższa), albo najgorsza wersja-bliski koniec życia Twego silnika..ja bym zaczął od czujnika :tak: a z tym olejem co to go wymieniłeś bez filtra to porażka..świeży olej wypłuka Ci cały syf ze starego filtra i..znów olej do wymiany..tak się nie robi.. :burak: ..
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2008-01-01, 18:11   

podpowiem ze zdarza sie ze cos sie psuje w zegarach i wtedy tez sa takie objawy i u mojego kolegi tak sie stalo w golfie po odwiedzinach w kilku warsztatach trafil do gostka elektromech co sie na tym znal i za 50pln usunol usterke
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
finek 
Ventofan
zielony Smok


Silnik: 2E
Wiek: 40
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2008-01-01, 22:25   

ja miałem taki problem i przyczyną była pompa oleju. Wymieniłem i jest :OK:
 
 
OlseN 
Autostopowicz



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 4
Skąd: Z wielu roznych miejsc ; )
Wysłany: 2008-01-17, 16:30   

Wlasnie bylem niedawno w warsztacie...
Pompa [przynajmniej tak powiedzieli po wstepnej diagnozie, ze to jest b. czesta usterka w VW]. Problem polega tylko na tym, ze naprawe wycenili drozej niz zaplacilem za samochod... :dostał:
Ostatnio zmieniony przez OlseN 2008-01-17, 16:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
finek 
Ventofan
zielony Smok


Silnik: 2E
Wiek: 40
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 100
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 2008-01-18, 07:01   

to co oni Ci tam wymieniali że tyle zapłaciłeś
 
 
OlseN 
Autostopowicz



Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 4
Skąd: Z wielu roznych miejsc ; )
Wysłany: 2008-01-25, 10:59   

Zasadniczo nic nie wymienil.
Problem w tym, ze mieszkam w kraju, gdzie wiekszosc zawodowcow jest slabszych niz niejeden amator gdzie indziej.
I po zmierzeniu cisnienia manometrem [tak sie domyslam, bo wszystko na to wskazuje] pan zawodowiec reklamujacy sie na zoltych stronach jako 'eksperci od audi i VW' powiedzial, ze moze byc zatkany przewod, ale najczesciej to wina pompy [bo ona sie psuje najczesciej w VW] i wymienimy pompe i przy okazji pasek rozrzadu, czujniki i cala mase innych rzeczy.
Wiec mu podziekowalem i staram sie znalezc kogos kto zrobi cos troche sumienniej i moze nawet taniej...
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2008-01-27, 02:32   

1. zrzuc miske, wymyj ja, wyczysc smok i koniecznie wymien filtr
2. faktycznie pompy oleju nie sa dobra strona vento
3. gdzie mieszkasz ? w rpa ?
_________________
[*][*][*] SZPIKER
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15