Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: cinek82
2010-08-12, 13:00
chlapacze
Autor Wiadomość
Waldek 
Ventofan


Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 137
Skąd: Jasło
Wysłany: 2006-11-21, 14:30   chlapacze

Poszukuję chlapaczy - przede wszystkim przód ale tylnimi też nie pogardzę.
W sklepie u mnie są dostępne tylko uniwersalen - niestety nie pasują za bardzo.
Gdyby ktoś miał jakieś info w tej sprawie....będę wdziczny.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-11-21, 14:56   

Ja swoje wywaliłem parę dni po zkupie Ventki. To znaczy najpierw je reanimowałem po każdym zawadzeniu a potem zabrałem się ostro za ich odkręcenie. Co prawda autk się brudzi, ale wygląda 100 razy fajniej no i nie martwię się że znowu zawadzę gdzieś nimi i zgubię...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-11-21, 18:56   

jak bym mial to bym ci dal i dopalcil jeszcze ;)
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2006-11-21, 20:39   

tu sa orginaly:
SKRÓCONY LINK
:lol: :lol: :lol: :lol:


Pozwoliłem sobie skrócić linka - Gavel
 
 
WOLF1955 
Ventomaniak



Silnik: 1,8 GLX
Pomógł: 9 razy
Wiek: 69
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 695
Skąd: PRUSZCZ GDAŃSKI
Wysłany: 2006-11-21, 22:07   

DO JACATYLKO JAK JE KUPIĆ PROSZĘ O PORADĘ :bezradny:
_________________
GRUPA TRÓJMIEJSKA
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2006-11-21, 22:18   

moge ci to zamowic tylko niewiem jak to dlugo by to trwalo
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
WOLF1955 
Ventomaniak



Silnik: 1,8 GLX
Pomógł: 9 razy
Wiek: 69
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 695
Skąd: PRUSZCZ GDAŃSKI
Wysłany: 2006-11-21, 22:33   

a ile zapłacę za jeden komplet na przednie koła

[ Dodano: 2006-11-21, 22:34 ]
oraz przesyłka też podaj cenę
_________________
GRUPA TRÓJMIEJSKA
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-11-21, 23:12   

Najwięcej wyjdzie CIę przesyłka. Ja jakieś 2 lata temu kupiłem przez niemiecki ebay miniaturki Vento (samochodziki w skali 1:72 czy jakoś tak) i za wysyłkę zapłaciłem jakieś kosmiczne pieniądze...

Myślę żenajlepiej zrobić tak, przed następnym zlotem w lato uśmiechnij sie do Jacy który zawsze jest obecny na zlotach (i chwała mu za to) i na pewno Ci pomoże...

Ale po co Wam chłopaki chlapacze? Badziewnie wyglądają...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
WOLF1955 
Ventomaniak



Silnik: 1,8 GLX
Pomógł: 9 razy
Wiek: 69
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 695
Skąd: PRUSZCZ GDAŃSKI
Wysłany: 2006-11-21, 23:50   

do SPYRO MASZ RACJĘ Z TĄ PRZESYŁKĄ DAM SIĘ NA SPOKUJ I NA ZLOCIE STYKNE SIE Z JACĄ TO SOBIE NA TEN TEMAT POGADAMY, :mysli: DZIĘKI ZA PORADĘ :mysli:
_________________
GRUPA TRÓJMIEJSKA
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-11-22, 00:18   

Myślę, że tak będzie napewno taniej a Jaca gościu spoko to napewno pomoże :-)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
WOLF1955 
Ventomaniak



Silnik: 1,8 GLX
Pomógł: 9 razy
Wiek: 69
Dołączył: 18 Wrz 2006
Posty: 695
Skąd: PRUSZCZ GDAŃSKI
Wysłany: 2006-11-22, 00:25   

do JACY NARAZIE DAJMY SOBIE PAS Z TYMI CHLAPACZMI NIC NIE ZAŁATWIAJ SORY ŻE CI GŁOWĘ ZAWRACAM POGADAMY SOBIE NA TEN TEMAT NA ZLOCIE. :OK:

[ Dodano: 2006-11-22, 00:29 ]
DZIĘKI SPYRO ZA PORADĘ
_________________
GRUPA TRÓJMIEJSKA
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-11-22, 00:33   

WOLF1955 napisał/a:
DZIĘKI SPYRO ZA PORADĘ

ależ nie ma za co :-)
Pozdrawiam
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
MAPET 
Vento to ja!


Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 3128
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2007-01-22, 23:44   

http://moto.allegro.pl/it...olf3_vento.html :)
_________________
www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!

www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-01-27, 11:10   

kiedyś też nie miałem chlapaków ale poprostu trochę się lakier obija i chcąc nie chcąc musiałem założyc. Gorzej to wygląda ale samochód sie tak nie brudzi (a u mnie na alumach koła mają szerszy rosztach) i nie martwię sie gdy jadę po żwirku czy czymś takim. Fakt ze trzeba trochę uważać ale jescze nic mi się złego nie przedażyło, i zawsze jest mniejsze ryzyko ze samochod w niektórym miejscach zacznie rdzewieć.
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2007-02-04, 12:35   

:( nie wiem jak wy na to patrzycie ale dla mnie to wiocha,bez urazy,takie plastiki to byly w modzie lata90 :hahaha: nie zaloze takiego czegos nie nie :wysmiewacz: pozdrawiam i przepraszam jak by co ??
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
Polibo 
Ventomaniak
Vento rządzi !!!


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 530
Skąd: Jelenia Dziura
Wysłany: 2007-02-04, 12:51   

ja właśnie jeden urwałem i się zastanawiam co z tym fantem zrobić :> ??
_________________
vw vento 1.8 (55Kw) glx
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2007-02-04, 13:00   

:> wywal reszte i bedzie :cool:
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-04, 13:12   

BANDERAS_RR napisał/a:
wywal reszte i bedzie

popieram w 100%, ja dokonałem tego mądrego czynu parę dni po kupnie Ventki:-)
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Polibo 
Ventomaniak
Vento rządzi !!!


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 530
Skąd: Jelenia Dziura
Wysłany: 2007-02-06, 10:46   

A wy lubicie jak na was inni chlapią bo ja nie bardzo??
_________________
vw vento 1.8 (55Kw) glx
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-06, 22:39   

Ale Ty nie beziesz chlapał wcale. Przeciez tył Ventki jest tak skonstruowany, przynajmniej w teorii) że nie chlapie za sobą. Jedyny minus braku chlapaczy t to że sam sobie bardziej brudizsz auto z boku, ale mnie to nie przeszkadza,a aut wygląda o niebo lepiej bez chlapaczy...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-02-07, 07:06   

tył Ventki nie chlapie???...a to ciekawe...bo jak ostatnio jeździłem po świeżym śniegu a nie ma z tyły chlapakó, to w lusterku widziałem jak leciało spod kół na kilka metrów, ale może to wina alu fulg przez które mam szerszy rozstaw kół.

A jęśli chodfzi o wioche to cóż...sa gusta i guśćiki...fkt że ładniej wygląda ale jak sie popatrzy na niektóre venta czy golfy i na to jak zdzewieja w tych miejscach gdzie powinny być chlpacze to (jak dla mnie) decyzja jest tylko jedna.

Pamiętam kiedyś (gdy nie miałem chlapaczy)gdy przyszła wiosna i drogowcy zaczęli łatać dziuty które oczywiśći były posypany żwirkiek jak po tym jechałem to musiałem zwalniać do 20-25 km bo strasznie mi oprogi tłukło a teraz po takim czymś mogę śmigać co nie miara. Dodam ze w tedy miałem jeszcze blaszaki na kołach...nawet nie chcę myśleć jak to mogłoby być na alumach.

Osobiście wolę co nieco ująć uroku z auta (co jest też kwesrią gustu) niż co 2-3lata jeżdzić do lakiernika z odprystami. W sumie w miastach jest w miarę ok gorzej z drogami pozamiejskimi(chodzi o żwir) a na takich drogach też niestety duzo jeżdzę.

Osobiście to nie wyobrażam teraz sobie życia bez chlapaczy.
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-07, 11:04   

Wiesz co 7 lat bez chlapaczy jeżdżę i akurat w tym miejscu nigdy rdzy nie miałem... Tak jak napisałeś są gusta i inne gusta, mi tamsię to nie podoba i nie zamierzam zakładać, a chlapacze nie pomogą zbytnio w ochronie progów. Po 15 latach jeżdżenia mojej Ventki po Polsce nigdy ni był lakierowane i nic isę z nimi nie działo wizualnie. Teraz wymieniłem na nowe, bo był przeżarte przez rdze, ale nie było odprysków. A i tak jak jest jakąs dziwna droga to nie pruje po niej 100 km/h.

Ale prawda jest tez taka, że po coś je producent założył...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Polibo 
Ventomaniak
Vento rządzi !!!


Pomógł: 4 razy
Wiek: 47
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 530
Skąd: Jelenia Dziura
Wysłany: 2007-02-07, 12:08   

Tygrysisko, zgadzam się z tobą wolałbym jednak ochronić
nie tylko od żwirku ale również w zimie od soli (chociaż teraz nie sypią) która jednak zatrzymuje się właśnie na chlapaczu w większej mierze

spyro napisał/a:
A i tak jak jest jakąs dziwna droga to nie pruje po niej 100 km/h.

co prawda to prawda
_________________
vw vento 1.8 (55Kw) glx
 
 
jaca 
Pan i władca oktanów
jacawil


Silnik: 2e
Pomógł: 25 razy
Wiek: 45
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 924
Skąd: Ostróda
Wysłany: 2007-02-07, 12:29   

Z tego co pamiętam to chlapacze np. w maluchach same odpadały
A dla czego bo syf się zbierał tam gdzie się łączy chlapacz z blacha i korodowało
Nie wiem czy te chlapacze cos pomogą przed korozja??
_________________
Red bull tańczy

http://pl.youtube.com/watch?v=yC2PNih4aXo
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-08, 00:14   

jaca napisał/a:
Nie wiem czy te chlapacze cos pomogą przed korozja??

Myślę, że nie, tak jak napisałem wyżej przejeździłem Ventką 7 lat bez chlapaczy i zapewniam Was ze grama rdzy w tym miejscu nie miałem...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-02-08, 08:04   

jeśli chodzi o te dziwne drogi to po nich nie jechałem 100 km/h (tyle to ja na trasie lece)tylko jakieś 20km/h i też mi tłukło i odziwo nie było to na jakimś zadupiu tylko na jednej z ruchliwszych dróg a po założeniu chlapaczy problem znikł. W dodatku w mniejszy miejscowościach w zimie gdzie nie sypią solą czasami tworzy się lekki lod króry jak w niego wjedziesz to napier...Ci w progi a chlapacze skutecznie zabezpieczaja przed tym

Jeśli chodzi o gromaczenie sie syfu pod chlapaczami to poprostu kupujesz odpowiedzie nie zaduże i przy każdym myciu myje się to miejsce wodą z węża pod lekkim ciśnieniem i jest po sprawie.

A już faktem, który zadecydował o tym że założyłem chlapacze było to gdy na wiosne jak to drogowcy łatają drogi, przejechałem przez w miare swierzą łate i ochlapałem sobie z deka próg (przy ok 25km/h) smołą, no jak sie mogłem wku.....

Moj kumpel ma golfa 3 i też się zarzekał że chlapaków niie załozy..pojeżdził poł roku i musiał założyć bo mu spod koła strasznie brud nabijało w to miejsce gdzie podstawia sie lewarek i poprostu lekko zaczęła mu odłazić konserwacją z progu i niestety nie obyło się bez lakiernika.

Wczoraj widziałem Fiata "sejczento"oczywiście bez chlapaczy i co zwróciło moja uwagę to, to że miał na błotniku obity lakiet az do samej blachy i to w tym miejscu gdzie dokładnie wszystko leci spod kół, a samochod napewno był z 2000któregoś roku.

Właśnie przed chwilą poszedłem do garaż (nawetz latarką) dokładnie obczaić czy w miejscu gdzie jest chlapak jest jakiś syf. Obczaiłem i jest troche syfu ale nie więcej niż w innych miejscach nie osłoniętych, czyli normalka. Obszem gdy się jeździ po świeżym błocie to trochę tam tego zostaję ale w innych miejscach nie jest lepiej. Kiedyś miałem z tym problem bo miałem źle dobrane chlapaki, taraz mam takie które trzymaja się tylko na rancie błotnika i części progu a moje poprzednie miały szeroka cześć mocującą i tak troche się osadzało ale teraz po wymianie jest ok.

Jeśli przy zakładaniu chlapaczy posmarujemy śruby i zaciski mocujące porządnym podkładem(ja mam taki co można stosować bezpośrednio na rdzę, po kilku minutach robi się z niego jakby guma) to nawet (wskrajnych przypadkach) nic złego nie bedzie się działo pod chlapakam. Normalne że jeśli któś założy chlapaki i przykręci śrubami bez użycia podkładu to powstaną małe otarcia aż do blachy i z czasem coś tam zacznie się dziać.
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-08-29, 13:19   

Tygrysisko napisał/a:

ale jak sie popatrzy na niektóre venta czy golfy i na to jak zdzewieja w tych miejscach gdzie powinny być chlpacze to (jak dla mnie) decyzja jest tylko jedna.


spyro napisał/a:
Wiesz co 7 lat bez chlapaczy jeżdżę i akurat w tym miejscu nigdy rdzy nie miałem...


No cóż a ja jednak doświadczyłem tego o czym pisze Tygrysisko. Zaczyna mi rdzewieć blacha dokładnie tam gdzie jest ochlapywana z koła. Dostaje się też ziemia i piach za nadkole i tam od wewnątrz w dolenej część błotnika też jest rdza. Odkręciłem nadkole i wysypałem chyba z pół doniczki ziemi. Myślę ,że zdecyduje się jednak na chlapacze ale przed tem muszę coś z tym zrobić. Z racji tego że błotnik w dolnej części przy progu jest mocno zardzewiały i nie wiem czy jest sens się z tym babrać a wymianiać całego błotnika też nie chciałbym wymieniać zastanawiam się czy są jakieś reperaturki tej końcówki błotnika? Wtedy pomalowałbym błotnik tylko do listwy i tyle.



_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-29, 13:49   

Poldi napisał/a:
czy są jakieś reperaturki tej końcówki błotnika?

gra nie warta świeczki jak Theority załatwi Ci błotnik za 60 zł...
Ja osobiście naprawiałbym ten który masz bo jest oryginalny.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-08-29, 15:20   

Właśnie obawiam się że do tej naprawy może przydać się reperaturka.
spyro, a po czym poznałeś że błotnik jest oryginalny?
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 43
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-29, 15:28   

Poldi napisał/a:
spyro, a po czym poznałeś że błotnik jest oryginalny?

nie poznałem :-) Jeśli masz oryginalny to warto naprawić bo podróby nigdy nie będą tak dobre jak oryginał, nawet używany...
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-08-31, 17:56   

Ja bym to obczyścił i pomalował dobrym podkładem. Walniesz chlapacze i zakryją Ci Twoje malowanie. Także papier ścierny, dobra farba i do sklepu po chlapacze-tak będzie najtaniej.
 
 
Poldi 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 47
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 268
Skąd: Kraków
Wysłany: 2007-08-31, 18:05   

Tygrysisko, tak też myślę tylko zobacz na ostatnim i przed ostatnim zdjęciu, bliżej drzwi są takie małe wypryski to też są zalążki rdzy. To jest problem. Jak to podziudram zrobię i zaprawkę może nie wyglądać estetycznie.
_________________
Vento'97 2.0 LPG
 
 
yahoo 
Zapalony Ventkarz
W11



Silnik: AAZ
Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 410
Skąd: Włocławek/Pruszków
Wysłany: 2007-08-31, 21:45   

prędzej czy później korozja i tak wyjdzie, na to nie ma mocnych niestety
_________________
[*][*][*] SZPIKER
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2007-08-31, 22:27   

Poldi napisał/a:
bliżej drzwi są takie małe wypryski to też są zalążki rdzy

A z tym to gorzej...tu to raczej lakiernik pomoże. Nie jestem pewiem ale na zdjęciach wyglada to tak jakby to od środka lekko przerdzewiało i wyłaziło na zewnątrz ale być może się mylę bo nie widzę tego na żywo. W tym lepszym przypadku to tylko odpryski farby spowodowane tym wszystkim co spod kół leci.

[ Dodano: 2007-08-31, 22:30 ]
na środkowym zdjęciu widać że masz sporą szparę w nadkolu tuz przy śrubie mocującej błotnik. Przydałoby sie ja jakoś zniwelować żeby w przyszłości nie wyło kłopotów z korozją. Poprostu sporo syfu się przez tą luke dostaje
 
 
Morfeusz142 
Pan i władca oktanów
Morfeusz142



Silnik: 1.6 ABU
Pomógł: 18 razy
Wiek: 51
Dołączył: 05 Mar 2007
Posty: 1027
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2007-09-01, 08:54   

[ Dodano: 2007-09-01, 08:55 ]
Poldi, kolego to samo przerabiałem w marcu tego roku. Też miałem takie wypryski na dolnej części błotników. Moim zdaniem najlepiej załozyć drugi uzywany oryginał, polakierować i porządnie zakonserwować od środka. Myślę, że dobrym pomyslem jest założenie chlapaczy a najlepiej jeszcze plastikowych osłon na ranty błotników. Moje błotniki po zdjeciu z samochodu mozna było połamać w ręku, tak były przerdzewiałe z dołu. Niestety jest to słaby punkt golfa i vento. Uważam,że raz w roku powinno się zdjąć plastikowe nadkola i wywalic cały ten syf, który sie tam zbiera.
_________________
Morfeusz142
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 10