normalnie że na luzie jak do wszystkiego, remoncik pewnie coś koło 3000zł będzie mnie kosztował. Może sprzedam i kupię następne vento. Ostatnio myślałem nad powrotem do 1.8 to taki banalny silniczek wszystko sam robiłem a w Vr nie wiem za co się zabrać... sam nie wiem czas pokaże. Lepiej Spyro wrzuć foty na stronę klubową
macie tu ten wykresik z hamowni co była na zlocie, dla porównania z poprzednim ( ten na zimnym silniku )
poniżej te falbanki to dwa kolejne pomiary 159 KM i 131 KM ( na rozgrzanym ) jedynie krzywa, bez żadnych skoków, ładnie rysowała się przy pierwszym pomiarze, jeżeli to wina czujnika halli to ok, ale jeżeli w grę wchodzi remont silnika to już gorzej.
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 42 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-05, 10:37
lwomati napisał/a:
Lepiej Spyro wrzuć foty na stronę klubową
od wczoraj już są
lwomati napisał/a:
remoncik pewnie coś koło 3000zł będzie mnie kosztował
czyli normalnie, jak każdego innego silnika.
lwomati napisał/a:
Ostatnio myślałem nad powrotem do 1.8 to taki banalny silniczek wszystko sam robiłem a w Vr nie wiem za co się zabrać
coś za coś, ale mocy masz prawie 2 razy tyle.
lwomati napisał/a:
dwa kolejne pomiary 159 KM i 131 KM ( na rozgrzanym )
Przemkowi Ci goście od hamowni mówili, że nie mieli VRki co by miała moc taka jak w papierach, że to podobno norma. A ile w tym prawdy to sam nie wiem.
... jeżeli to wina czujnika halli to ok, ale jeżeli w grę wchodzi remont silnika to już gorzej.
Tylko się nie baw w remont silnika buda u Ciebie tez chyba jest do lekkich poprawek (jeśli dobrze pamiętam). Lepiej sprzedać i kupić coś innego (oczywiście Vento) w lepszym stanie niż się bawić i wiecznie dokładać. Spyro to już przerabiał i koszta kiedyś liczył tego wszystkiego a nadal ze spalaniem ma lipę i coś pisał o skrzyni. Chcesz VR-a kup od mapeta, pamiętaj że silnik TDI ze 110 można tanim kosztem skręcić do 140 (program sterujący) a nawet do 160 (modyfikacje mechaniczne) i też śmigasz jak VR-a. Tylko nie zaczynaj niekończących się remontów
Jak się nie chce sprzedać, to tak się wali cenę...
Sebastian długo nad tym myślałeś ?
Po hamowni wyszło 163 konie i od razu się kupiec zgłosił. A co do ceny ..... ech
- gwint 1500 (nowy 4500)
- recaro 1500 z boczkami
- koła 1500
i masa innych rzeczy które wszyscy widzieliśmy; wiec cena nie jest wygórowana a że idzie w ręce Ventomianiaka to jest opuszczona coby fura się nie marnowała w obcych łapach. Nie robię tu reklamy mapetowi tylko wiem że jak sprzedawał golfa to ja swojego w serii totalnej kupiłem za 1/8 tak dokladnie za 1/8 kwoty za jaka on sprzedal golfa
jadę jeszcze do kumpla świeczki wymienię ale ten czujnik to porażka. Przez ten czujnik halla nierówno pracował, a jak się rozgrzał to coś tam było nie tak nie wiem, ale teraz jest ok.
nie mam pojęcia bo Mapet pisał że jak kiedyś padł mu czujnik halla to w ogóle nie chciał odpalić dziwne to mało powiedziane, jednak każda venta ma coś co ją wyróżnia
Dzisiaj wreszcie się zebrałem i zainwestowałem w oryginalny czujnik halla. Kupiłem w ASO i zapłaciłem jedyne 165zł Ale po wymianie tego gówienka praca silnika poprawiła się znacznie. Do tej pory jeździł na pół gwizdka a dzisiaj jak ręką odjął i zero przerywania na ciepłym silniku. Teraz zostało mi jeszcze podjechać na hamownie i zweryfikować moje odczucie. Zmierzyłem też ciśnienie na cylindrach i wyszło około 11 bar na każdym. Nie wiem, czy to mało, czy nie ale, autko dobrze jeździ.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum