Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-21, 21:08
vw vento 94r. 2.0 115KM
Autor Wiadomość
andrewb25 
Ventofan


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-03-11, 10:01   vw vento 94r. 2.0 115KM

Witam kupiłem takie cudo wczoraj ,i mam kilka pytań co ile się wymienia rozrząd?
auto jest na LPG i jaki olej do niego będzie dobry?

auto coś ciężko pali na benzynie tzn trzeba dodać gazu i kręci dosyć długo?
co to ew. do sprawdzenia? pompka? komp? lambda? czy coś innego?
dodam że czujnik temp. zawyża temperaturę więc może to to?
Ostatnio zmieniony przez andrewb25 2008-03-11, 10:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2008-03-11, 11:01   

Powitać! Jeżeli nie wiesz kiedy ktoś wcześniej wymieniał,nie zastanawiaj sie i wymień bez wąchania,oczywiście rolkę napinacza tez, na pasku nie oszczędzaj nie bierz najtańszego badziewia (pasek najlepiej wymieniać co ok 60tys. cho książką podaje dłuższy czas).
Co do oleju to najlepiej lać taki na jakim jeździł wczesniejszy wlasciciel, jeżeli jeździł na syntetyku ty tez zalej syntetyk, jeżeli mniemasz pojenia co jest zalane to już istnieje ryzyko, zwróć uwag ile jest najechane jeżeli nieduzi i nie widać nigdzie wycieków można sprobować syntetyku lub półsyntetyku ,w ostateczności zalej minerał, a teraz oleje są parametrami bardzo zbliżone wiec niema znaczenia jakiej firmy wybierzesz (ja jeżdżę na lotosie semi)
Co do innych twoich pytana może faktycznie czujnik przekłamywać ,wiec możesz wymienić ale kup najlepiej oryginalny, bo inne podobno zawsze będą przekłamywać, wymię filtr paliwa, i pozostaje filtry, przyjrzyj sie przewodom zapłonowym, świecom i kopułce, a jeżeli to nie pomoże trzeba będzie sie dalej zastanawiać. ;)
Ostatnio zmieniony przez krzeszak 2008-03-11, 11:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
my_kel 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 46
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 35
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-05-17, 12:05   Rozrząd

A mój mechanik twierdzi że w moim (90KM 96'r 1,8) trzeba wymieniać co 30 000, więc jak widać nie jest to reguła z tym 60 kkm.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-05-17, 12:44   

my_kel napisał/a:
A mój mechanik twierdzi że w moim (90KM 96'r 1,8) trzeba wymieniać co 30 000

To chyba przesada moim zdaniem....wymiana co 60.000 to już tak żeby mieć pewność, że nic się nie stanie....słyszałem o tym, że co 30.000 powinno robić się przegląd paska i sprawdzać jego naprężenie, ale o wymianie co 30.000 jeszcze nie słyszałem ;)
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-17, 12:58   

my_kel napisał/a:
A mój mechanik twierdzi że w moim (90KM 96'r 1,8) trzeba wymieniać co 30 000

proponuję jak najszybciej zmienić mechanika bo to zwykły naciągacz. Nie ma samochodów w których się wymienia rozrząd co 30 tys km. To nie jest przesada, to zwykłe naciąganie...

rozrząd dobrze co 60 tys wymienić i to jest już bardzo na wyrost.

Resztę pytań krzeszak już odpowiedział, co do problemów z odpalaniem najpierw sprawdziłbym czujnik temp, to najczęstszy powód problemów z odpalaniem, potem kostka stacyjki.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
cygul 
Niedzielny kierowca
cygul



Silnik: 1.8 abs
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-17, 19:55   

Co do paska to wlasnie tak po ok 30 000 wymienialem uszczelke pod pokrywa zaworow i poprawilem naciag paska rozrzadu . Mam boscha slyszalem ze nie rozni sie bardzo od gates

[ Dodano: 2008-05-17, 19:57 ]
a co do kostki stacyjki to u mnie byl taki objaw ze wogole nie chcial krecic rozrusznikiem . Radze kupic orginal
_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=XREG29CuhXw
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-05-17, 20:06   

Co do różnic pomiędzy Boschem, a Gatesem to zdania są poedzielone: Jedni mówią, że Bosch jest lepszy, bo to przecież Bosch, drudzy tylko Gates, że Bosch do kitu. jedno i drugie jest dobre, praktycznie to samo. Tylko się firmą różnią, niczym więcej poza tym. Ja tam wszystkie paski mam Gatesa i nie narzekam.
_________________
Zielony borowik...
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 41
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2008-05-17, 22:08   

Ja mam klinowy i rozrząd Gates a wielorowkowy mam Contitech (Continental). I też jest dobrze. :D
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
spyro 
www.vwvento.org



Silnik: 1,8 90KM B+G
Pomógł: 158 razy
Wiek: 42
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 12924
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-18, 00:18   

ja mam teraz rozrząd SKFa a reszte pasków CONTI (zawsze wszystko Conti kupowałem) i też nie narzekam. O Gatesie różne opinie słyszałem, więc go omijam.
_________________
VW Vento 1992 r. 1.8 (66 kW)
Gość, zapraszamy do Stowarzyszenia Miłośników VW Vento
Jeśli pomogłem Ci to wciśnij proszę
 
 
cygul 
Niedzielny kierowca
cygul



Silnik: 1.8 abs
Wiek: 39
Dołączył: 02 Mar 2008
Posty: 72
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-18, 08:48   

W robocie przewaznie kladziemy pasek gates i rolki skf jeszcze nigdy pasek nam nie strzelil ale za to rolka skf sie rozleciala w masterze i skf sie olał
_________________
http://pl.youtube.com/watch?v=XREG29CuhXw
 
 
my_kel 
Kierowca eLki


Silnik: 1.8
Wiek: 46
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 35
Skąd: Kielce
Wysłany: 2008-05-18, 14:28   

spyro napisał/a:
my_kel napisał/a:
A mój mechanik twierdzi że w moim (90KM 96'r 1,8) trzeba wymieniać co 30 000

proponuję jak najszybciej zmienić mechanika bo to zwykły naciągacz. Nie ma samochodów w których się wymienia rozrząd co 30 tys km. To nie jest przesada, to zwykłe naciąganie...

rozrząd dobrze co 60 tys wymienić i to jest już bardzo na wyrost.

Resztę pytań krzeszak już odpowiedział, co do problemów z odpalaniem najpierw sprawdziłbym czujnik temp, to najczęstszy powód problemów z odpalaniem, potem kostka stacyjki.


Mechanik zmieniony. Tylko na razie nie ma nowego.
Coś mi się wydawało, że za często u niego bywam.
 
 
przemolas4 
Pan i władca oktanów



Silnik: 2,0 GL
Pomógł: 17 razy
Wiek: 43
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 1485
Skąd: Toruń
Wysłany: 2008-05-18, 14:46   

czestym problemem tego wlasnie silnika jest montowanie zbyt duzej zwerzki na dolocie.
czesto gazownicy montuja wieksze zwezki tylko po to , by auto malo palilo.
efekt jest wtedy wlasnie taki , ze czesto lubi sobie zgasnac na paliwku , lub dlugo go trzeba pilowac by odpalil , a ogolnie na bezynie strasznie ospaly wtedy jest.
jesli kupiles go i nie wiesz co sie wczesniej z nim dzialo , to radze rozzad wymienic ( szczerze mowiac jesli masz wymieniac co 30.000 to ja bym nie patrzyl na firme , tyle tylko zeby nie bylo to made in china i tyle). w drugiej kolejnosci podjechalbym do gazownikow , by porzadnie sprawdzili na kompie cala gazownie , ( przy okazji powymieniaj wszystkie filtry w gazowni - jak ci kichnie pozadnie , to masz 400 zlotych minimalnie w plecy ..... powod ? - bardzo prozaiczny . 2.0 115km ma montowany skomplikowany aluminiowy przeplywomierz powietsza , ktory bardzo tego nie lubi. przy byle kichnieciu lubi sie zepsuc , a tanie to nie jest.) a ogolnie gratuluje dobrego wyboru......
_________________

 
 
andrewb25 
Ventofan


Silnik: 2.0 2E
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 169
Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-05-18, 15:58   

problem mam już rozwiązany, okazało się że regulator ciśnienia paliwa jest uszkodzony i kostka stacyjki, na razie chodzi jak złoto,
_________________
VW VENTO 2.0 GT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 15