Silnik: 2.0 2E Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 169 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-05-06, 16:44 olej
witam czy można wlać już minerał do 2.0 115 KM ?
auto ma prawie 290 000 km , no i na razie jeżdżę na półsyntetyku 10w40 mobila
na 3,5 tys dolałem 1 L oleju
Silnik: 2.0 2E Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2008 Posty: 169 Skąd: Dąbrowa Tarnowska
Wysłany: 2008-05-06, 16:53
Tygrysisko napisał/a:
Silniczek puszcza dymek po odpalenie??
właśnie nie puszcza , czasami ale to tak naprawdę minimalnie
[ Dodano: 2008-05-06, 16:54 ]
Tygrysisko napisał/a:
Dawno masz vento?? Zawsze tyle oleju brało?? Branie się nasila??
jakieś niecałe 2 miesiące zrobiłem 3,5 tys. km dopiero, na benzynie naprawdę ładnie się zbiera , (z lpg trochę gorzej ale myślę że wina regulacji i wymiany filtra lpg)
z tym braniem to wydaje mi się że z czasem większego przebiegu bierze coraz więcej
klepie któraś szklanka na dodatek ale to chyba nie przez to?
_________________ VW VENTO 2.0 GT
Ostatnio zmieniony przez andrewb25 2008-05-06, 16:56, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2008-05-06, 17:03
To Ci powiem tak....widać że z silnikiem jest coś nie tak....prawdopodobnie uszczelniacze, drogo to nie wyjdzie...w gorszym przypadku pierścienie olejowe na tłokach...
Więc tak przejście na mineralny powinno coś pomóc bo wiadomo mineralny olej jest gęstszy i tak sie nie spali, ale jak mówisz że dymek puszcza to ja bym się za silniczek wziął, najpierw za uszczelniacze bo coś mi właśnie na te uszczelniacze wygląda...
Spyrowi kiedyś strasznie dużo oleju się spalało i po wymianie uszczelniaczy problem zniknął...
andrewb25 napisał/a:
z lpg trochę gorzej ale myślę że wina regulacji i wymiany filtra lpg
Dobra regulacja to podstawa, nie powinienes czuć różnicy w dynamice między jednym a drugim paliwem...
No ale poczekaj na opinie innych, dziś ktoś napewno się jeszcze wypowie...
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-05-06, 17:04, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-05-07, 17:35
na lpg zawsze bedzie wyzsze spalanie i slabszy ( no chyba, ze kosztem o wiele wyzszego spalania wyrownasz moc ) no albo jesli bedziesz mial sekwencje...
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-05-07, 19:03
Tygrysisko napisał/a:
Niekoniecznie, mi pali tyle co na śrubie i jedzie super...
tak samo jak na benzynie? ja mam teraz tez na srubie, ale nie narzekam, moc prawie jak na benzynie, spalanie wyzsze oczywiscie (po rozkreceniu, bo byl zbyt mulowaty) pali jakies 10 na sto, czyli z 2 wiecej jak na benzynie...
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-05-07, 19:55
wracają do tematu oleju. Nie zmieniaj na mineral skoro nie musisz a to że CI bierze olej to wina sztywnych uszczelniaczy zaworów. Wymień uszczelniacze i będzie OK. Póki auto nie świruje to bezsens zmieniać na mineral, który jest gęstszy i gorzej smaruje.
Silnik: 1.8 ABS 66kW Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 06 Mar 2006 Posty: 1375 Skąd: Leszno
Wysłany: 2008-05-08, 01:05
Tygrysisko napisał/a:
Tak.....a spalanie jak u Ciebie...
no ja odczuwam spadek mocy (nie jest znowu nie wiem jaki straszny) ale plusikiem jest to, ze jakbym nie butowal-ostatnio z wrocka czesto trojka przy wyprzedzaniu i 140, 160... to spalanie co najwyzej do 11 podskoczy-wiecej nie jest w stanie spalic
_________________ VW jest bogiem, predkość nałogiem, życie zabawą jazda podstawą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum