Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Regulacja korektora siły hamowania
Autor Wiadomość
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
  Wysłany: 2008-05-22, 20:11   Regulacja korektora siły hamowania

man pytanko jak go poprawnie odregulować? w jakiej pozycji on musi byc? czyli żeby najskuteczniej działał. ponieważ tylne koła całkiem niehamują a hamulec awaryjny działa świetnie. system jest odpowietrzony.
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-05-22, 20:21   

Nie wiem czy to cos pomoże, ale nadziałem się na to u siebie na kompie więc wrzucam:

 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-05-22, 20:27   

dzięki, lecz tu jest pokazane jakie musi być cisnienie a ja nie mam użadzenia to zmierzyć :( ( ale chodzi o to jak go odregulować, co trzeba krecić :S tam jak ja rozumiem są 2 śruby regulacyjne ale ja niewiem w jakim stanie musi być sprężyna, która tam stoi (napieta czy rozluzniona). chodzi mi o to :S
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-05-22, 20:45   

Jesli chcesz sprawdzić kiedy zaczyna działac zajrzyj pod auto i popros pare osbób zeby do niego wsiadło - korektor jest sterowany sprężyną, a na nią z kolei działa nacisk nadwozia.
Czyli zaleta posiadania korektora siły hamowania to to że przy mocno obciązonym aucie tylne kola hamują mocniej niz normalnie.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2008-05-22, 21:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-05-22, 20:47   

u mnie są te przeklętne hamulce bębnowe i mam ciągle problemy, że nie hamują :(
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-05-22, 20:56   

Chyba jak oś idzie w dól to napina sprężynę.
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-05-22, 20:58   

Jeśli coś i ja pomóc mogę...




i jeszcze coś, co w necie znalazłem..
http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=13780
http://www.golf3.pl/topic...lcami-vt359.htm
_________________
Zielony borowik...
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-05-22, 21:12   

oooo to coś jest dobre... u mnie sprężyna jest bardzo rozluzniona będę próbowal zwiększyć napięcie sprężyny. dziękuje ci Sebastian
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-05-22, 22:56   

Nie ma za co, cieszę się, że chociaż troszeczkę mogłem pomóc...
_________________
Zielony borowik...
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2008-06-05, 16:05   

A może wina nie lezy w korektoze siły chamowania. zobaczcie w bebnach czy chodza samoregulatory moze sie zabrudziły i szczeki sa zle ustawione. rozkreccie tak zeby beben mial lekki opor przy kreceniu i bedzie ok.
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-06-05, 16:19   

To też bardzo prawdopodobne, ale jeśli chodzi o samo regulator to wystarczy zasymulować obciążenie auta i podziałać na sprężynę tak jak działa na nią troche opadnięty tył auta.
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2008-06-05, 16:20   

tak tylko jak szceki sa nie ustawione to nic nie da
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2008-06-05, 16:23   

pewnie...masz rację...ale pisząc post wyżej przyjąłem że z hamulcami jest wszystko ok ;)
 
 
bebos 
Ventofan



Silnik: 1.8 ABS
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Skąd: Ostrów Mazowiecka
Wysłany: 2008-06-05, 16:23   

a jesli regulator sily hamowania nie byl ruszany to nie powinno sie nic rozregulowac, czyba ze w ogole nie dziala to latwo sprawdzic. zobacz czy te ramie w iem chodzi jak nie to masz przyczyne.
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2008-06-07, 20:08   

norma juz z hamulcami :) przod hamuje idealnie superowo no tyl gorzej bo moze co i ze szcekami jest... no zobaczymy co jak dalej bedzie :)
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2008-06-07, 20:29   

Moje tylne hamulce też gorzej hamują w porównaniu z przodem. Bo przód to żyleta normalnie. A najlepsze jest, ale to już we wszystkich Golfach, czy to I, czy II i III, Venta, Passaty, czy Toledo to piszczenie, jak puszczasz hamulec, dochodzące z tylnych kół :D Tam wystarczy spiłowac trochę szczęki w jednym miejscu i ni episzczy później. Ale to jest the best normalnie :D
_________________
Zielony borowik...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14