Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-03-22, 22:13
alien napisał/a:
chłopaki , jakiś link do Vaga pod win 7 do obd2 vento dostanę ?
Poszukaj "Vag 0.81a" zwany Vagiem Alpha - śmiga bez problemu pod Win7, ale ja mam problem ze zrobieniem logów nim. Na pewno pójdzie ci też VCDS, nawet ten w wersji demo - demo do sprawdzenia pojedyńczych błędów jest wystarczające
koledzy wtopa jak nic!!
nie wiem czym się sugerowałem, że u mnie jest OBD II ale okazało się, że jest OBD I!!! (byłem pewny, że mam końcówkę tą szeroką a dzisiaj patrze i mam 2 podwójne, poprzednio miałem golfa z 97 roku i pewnie przez to pomyłka) kabel już i tak zamówiony na OBD II, więc kicha ale widziałem na allegro przejściówki OBD II na OBD I ale niby nie wszystkie OBD I dają zdiagnozować silnik, jak rozpoznać czy u mnie można się zdiagnozować?? Mam dwie wtyczki biała i czarna po 2 PINY
Ostatnio zmieniony przez bartoszklos1 2013-07-12, 20:15, w całości zmieniany 1 raz
bartoszklos1, jest przejściówka z OBD II na I bo ostatnio koledze z forum tak auto sprawdzałem ja mam na szerokie wejście a on ma tak jak Ty i bez problemu wszytsko działało
pierwszy lepszy z alledrogo
http://allegro.pl/adapter...3324341723.html
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-08-11, 22:49
menhils napisał/a:
Mam windows 7 64 bit, i pytanie czy uruchomie nim tempomat? Która wersja VAG i czy kabel za 25 zł OBD II z allegro wystarczy?
Na win7 x64 dobrze hula VagAlpha 0.81, Polski Vag i VCDS. Najlepszy jest oczywiście VCDS, ale za darmo tylko demo lub pełna wersja z ciemnej strony internetu Jest jeszcze dużo fajnych programów, ale nie chodzą właśnie ze względu na te 64 bity.
Witam. Potrzebuję VAG'a do odczytu błędów i do cyferek (sprawdzanie kąta zapłonu, obrotów, temperatury, itd.) Ktoś pomoże ? Od razu bym prosił o namiar na jakiś dobry kabel. Z góry dzięki !
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-05, 23:33
Jak wyżej. Viaken robi dobre kabelki. Sprawdź jakie masz gniazdo - OBD czy OBD2, bo może być ci potrzebna przejściówka. A jak chcesz mieć już interfejs na lata to zakup sobie VCDS'a. Możliwości już dużo większe, obsługa CAN, długie kodowania itp. Robi wszystkie furmanki do 2015r. i wszystko chodzi pod Win7 x64
Dzięki Panowie, kupione. Przed postem pawła zdążyłem już kupić ten tani kabel na allegro i ściągnąć jakiś program, ale na szczęście udało się anulować zamówienie i odzyskałem pieniądze
A ten kabelek podpasuje do Vectry B / Peugota 406 ?
Czy razem z programem muszę szukać też kabla ?
Jedyne co tym zrobisz z poza grupy VAG to Ford Galaxy w TDI Interfejsy na pewno będą inne, a programy najlepiej mieć pod daną markę ze względu na funkcjonalność i zakres prac.
TT600, Mi na przykład kabel który kupiłem do venciaka działa po Astra Tylko ściągnąłem inny program i hula jak głupie także musisz poczytać czy pójdzie tym kablem mi sie akurat udało
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-03-24, 20:32
Hrubek, a i owszem, będzie chodzić. Z tego co pamiętam to szczególnie "Polski VAG" znosi dobrze inne marki, reszta zależy od danego interfejsu. Aczkolwiek może to być ograniczona użytkowość zwłaszcza przy nowszych rocznikach
A nie wiecie czemu Vag nie pokazuje dokładnego spalania? Odświeża co minutę a nie na bieżąco.. Auto Seat Leon 1.6, Programik Vag-com, mam dwie wersje i bez skutku
..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum