Witam Wszystkich Jestem nowy na forum wiec jesli umiściłem temat w nieodpowiednim dziale to prosze poprawcie mnie
Nalezało by wiec porzejśc do sedna sprawy :d Wiec chciałbym załozyc filtr stożkowy i filtr na odme do mojego Wentylka 1.9 TD Nie chodzi mi o zwiekszenie mocy czy cos tylko zeby to działąło tak jak z seryjnym filtrem i przy okazji fajnie wyglądało I moje bytanie brzmi
Czy przez cos takiego nie uszkodze turbiny albo silnika ????
Czy nie zwiekszy sie spalanie ????????
_________________
Ostatnio zmieniony przez Pasik 2008-12-29, 11:23, w całości zmieniany 1 raz
Silnik: 1,8l ABS B+G Pomógł: 52 razy Wiek: 42 Dołączył: 29 Lis 2007 Posty: 3837 Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2008-12-29, 11:35
Witamy na forum Do przywitania można też użyć wątku http://forum.vwvento.org/...der=asc&start=0
Powiem tak, leśny ma stożek w dieslu ale na zimę ściągnął go i założył normalną puchę bo coś nie tak odpalał czy chodził już po odpaleniu. Jak zajrzy to się wypowie w temacie.
jak zrobisz z rur jak oryginal wyglada to bedzie si ale jak zrobisz jak ja mam ze odma idzie na bok to bedzie Ci ciezej zapalal troszke oczwiscie chodzi mi tylko o zime w lato nie ma najmniejszych problemow z odpalaniem
_________________
Ostatnio zmieniony przez lesny1982 2009-01-02, 13:43, w całości zmieniany 1 raz
jak zrobisz z rur jak oryginal wyglada to bedzie si ale jak zrobisz jak ja mam ze odma idzie na bok to bedzie Ci ciezej zapalal troszke oczwiscie chodzi mi tylko o zime w lato nie ma najmniejszych problemow z odpalaniem
A jak zostawie fabryczny filtr powietrza tylko wywale odne i założe na nia filterek to bedzie jakas ruznica ????????
Ja za to słyszałem że zakładając filtr stożkowy trzeba liczyć się z tym że skraca się żywotność silnika... ponieważ cały czas jeździ na zimnym powietrzy... Trzeba liczyć się z tym że więcej pali Patrząc logicznie
zimne powietrze = więcej paliwo potrzeba żeby zaszła reakcja = większa moc
ciepłe powietrze = zapłon następuje szybciej czyli mniej paliwa = mniejsza moc
zimne powietrze = więcej paliwo potrzeba żeby zaszła reakcja = większa moc
ciepłe powietrze = zapłon następuje szybciej czyli mniej paliwa = mniejsza moc
cos w kosciole dzwoni ale .......
ja bym to ujal tak
zimne powietrze - zageszczone czasteczki tlenu w powietrzu - wiecej paliwa - wielsza para .
ogolnie po to sie stosuje intercoolery i wszelkiego rodzaju aqua spryskiwacze na intercoolery , by tlenu bylo wiecej bracie.
wiec mniejsza zywotnosc moze troszke , ale za pomoca ciezkiej ( jak zwykle ) nogi . pozdrawiam .
_________________
Ostatnio zmieniony przez przemolas4 2009-01-06, 07:03, w całości zmieniany 1 raz
Grucha85, osłoń go od silnika żeby Ci ciepłego powietrza nie zasysał, widze że zachowałes długośc dolotu więc niepowinno sie pogorszyć nic, abyś nie robił wlotu że zderzaka bezpośrednio na filtr bo się będzie mulił
_________________ "Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy ekonomia"
Witam chce założyć w silniku 2.0 2E filtr stożkowy ale na obudowie filtra jest przepływomierz powietrza czy można go wyrzucić bez żadnych problemów w dalszej eksploatacji czy trzeba jakoś to inaczej rozwiązać
przepływomierz musi zostać. Jeżeli go wyrzucisz silnik będzie nierówno pracował i przygasał, albo poprostu będzie zaraz po odpaleniu gasł. Nie wiem jak to się rozwiązuje w 2.0 niech znawcy się wypowiedzą.
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2009-06-05, 11:46
No po coś chyba jest tam ten przepływomierz więc wywalenie go to nie jest dobry pomysł wg mnie.
Jak chcesz stożek to go zamontuj w miejsce oryginalnego filtra czyli przed przepływką.
Nie jestem pewny ale chyba Przemolas miał tak kiedyś zrobione.
Aaaa i Jaca na bank miał stożek w 2E.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum