Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
falowanie obrotów
Autor Wiadomość
100P 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.8 ADZ
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 250
Skąd: Lipno- Kujawsko Pomorskie
Wysłany: 2009-10-12, 09:14   falowanie obrotów

witam. co jakiś czas pojawia się u mnie problem typu- falowanie silnika na wolnych obrotach i dodatkowo poniżej 2000rpm podczas dodawania gazu silnik lekko się dławi a potem idzie normalnie. Jak juz wspomniałem mam takie coś raz na jakiś czas. silnik nie jest zagazowany. tankuje pb95 na orlenie
_________________

 
 
100P 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.8 ADZ
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 250
Skąd: Lipno- Kujawsko Pomorskie
Wysłany: 2009-10-13, 13:28   

nikt nie ma pojęcia co to może być?
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-10-13, 14:05   

Przymujemy oczywiisie że rozrząd i zapłon sa dobrze ustawione ??

Jedyne co mi przychodzi do głowy to szczelnosc dolotu...moze gdzies lewe powietrze zasysa...moze przepustnica....moze puszczająca uszczelka pod wtryskiem :mysli:

Dobrze byłoby zrobic reset kompa i zobaczyc czy cos sie poprawi...byc moze jakiś czujnik łapie błędy.
Ostatnio zmieniony przez Paweł J. 2009-10-13, 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SŁAWNY 
Zapalony Ventkarz
Golf Cabrio


Silnik: 1.6 atf
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 220
Skąd: z tąd i tamtąd
Wysłany: 2009-10-13, 17:04   

a może silnik krokowy wyjmij wyczyść
_________________
Golf Cabby 1.6 na powietrzu
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-10-13, 19:52   

SŁAWNY napisał/a:
a może silnik krokowy wyjmij wyczyść

raczej go niewyczyści skutecznie :P
po pierwsze sprawc gumową potkłatke pod wtryskiem jak wyrzej sugerował :tygrysek: a następnie jeśli ona będzie ok to prawdopodobnie będziesz miał problem właśnie z tym silniczkiem krokowym :faja: aha sprawć jeszcze czy przepustnica niejest brudna :]
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
100P 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.8 ADZ
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 250
Skąd: Lipno- Kujawsko Pomorskie
Wysłany: 2009-10-17, 10:06   

witam. motywy typu nieszczelności odpadają bo jak już pisałem, pojaiwło sie to dopiero 2 raz i trwało przez powiedzmy 15 minut. przy nieszczelnościach byłby stale taki sam objaw a teraz silnik pracuje normalnie.
_________________

 
 
mauypit 
Autostopowicz


Silnik: 1.8
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 15
Skąd: Wiedeń
Wysłany: 2009-10-21, 10:38   

mam to samo tylko ze mi tylko faluja delikatnie i jest to na bank silniczek krokowy . nie ujawnia sie to caly czas . u mnie np jak silnik ma temp. dopiero 70 stopni albo jak jade przez 3 godziny nastop po autostradzie przy prawnych ograniczeniach to wtedy jest jak by to powiedziec dogrzany i tez delikatnie faluja . pytalem mojego mechanika ktory juz na wylot zna te ventke i mowi ze wszystko jest na bank dobrze wiec silniczek ewentualnie do wymiany ale w moim przypadku nie jest to jeszcze powod do paniki. czytalem tez kiedys o tym i pisze ze jak masz to walniete to silnik duzo traci .po moim tego nie widze
 
 
100P 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.8 ADZ
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 250
Skąd: Lipno- Kujawsko Pomorskie
Wysłany: 2009-10-27, 13:59   

ostatnio ventyl sporo stoi. bywa, że nie odpalam go przez 5 dni. być może wilgoć powoduje, że są takie problemy. miałem wczoraj problem z odpaleniem. 5 razy próbowałem i nic. dziś już odpalił za 3 razem i jest ok. pojeżdżę nim troche więcej, być może to wina tych długich postojów w wilgotnym garażu, zobacze czy będą problemy się powtarzały. jeśli tak, to najpierw sprawdzę przewody zapłonowe które niedawno temu wymieniłem(założe stare- nadal sprawne).
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-10-27, 16:29   

100P, to że furka stoi to raczej jej nie szkodzi...w moim przypadku samochód potrafi być nieodpalany nawet 2 tygodnie i potem pali na dotyk ;)

100P napisał/a:
w wilgotnym garażu

Tzn ?? jakaś wielka jest tam wilgoć.... ?? Czy po prostu zwykły nieogrzewany garaż ??
 
 
100P 
Zapalony Ventkarz


Silnik: 1.8 ADZ
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 250
Skąd: Lipno- Kujawsko Pomorskie
Wysłany: 2009-10-28, 08:50   

można powiedzieć, że samochód stoi pod samym dachem bo szczelności to tam nie ma :D
_________________

 
 
GRZEGORZ K. 
Ventomaniak
Kulek mnie wołają



Silnik: 1,9 TDI
Wiek: 42
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 867
Skąd: WROCŁAW
Wysłany: 2009-10-31, 17:18   

100p na spokojnie zajrzyj do przepustnicy dobrze ci radze...
u mnie było tak:na benzynie spadały obroty do 500 i nie podnosiły się,
czego skutkiem było zgaśniecie motoru,a znowu na LPG
to spadały tak samo ale podnosił się do 900.
no i znajomek wyczyścił mi przepust i jak ręką odjął. :samochod:
_________________

Moje Wozidło


NASZA GRUPA GDŚ

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,31 sekundy. Zapytań do SQL: 10