Pojawił się mały problem w postaci samoistnie odkręconej śruby imbusowej przy pompie wtryskowej. Problem polega na tym, że trudno jest dostać się do tejże śruby i ja dokręcić, pomijając fakt użycia klucza dynamometrycznego... Pompa w tym miejscu przecieka... Pytanie: Od czego jest śruba, skoro symetrycznie znajduje się podobny element, podobnie przykręcony, nazywany "regulatorem wyprzedzenia wtrysku"? I jaki macie patent na jej dokręcenie bez demontażu pompy? Jest tam bardzo ciasno... śruba odkręciła się na około 5 mm... dokręciłem ją ręką i na tym się zakończyło...
Fota miejsca wycieku na zdjęciu poniżej...
jest tam ciasno ale zaznacz sobie pąpe , popuśc ją i przekręc ją maksymalnie w prawo (tak jak byś przestawiał zapłon ) powinieneś wtedy jakoś dojśc do śrubki ... chyba ale warto sprubować
jest tam ciasno ale zaznacz sobie pąpe , popuśc ją i przekręc ją maksymalnie w prawo (tak jak byś przestawiał zapłon ) powinieneś wtedy jakoś dojśc do śrubki ... chyba ale warto sprubować
to juz lepiej zdjac na spokojn ie pompe jak kompinowac.
Ja ruwniez bym zaznaczył zapołn popuscił śruby i odchylił pompe jak najbardziej zeby na dole pompy było wiecej miejsca do gowicy.Mysle ze wtedy spokojnie dojdziesz tylko musisz odpowiedni długoscia imbusik załatwic (najwyrzej skrucic) i potem tylko z czuciem dokrecic ręka kluczem dynamometrycznym (pospiech zły doradzca na spokojnie a napewno sie uda) pozdrawiam i zycze powodzonka
_________________ Przewozy 9 osobowym busem dostępny 24h. Mercedes Vito 639 www.Pewka.pl cała Europa.
Ostatnio zmieniony przez MustangGT 2009-10-13, 22:23, w całości zmieniany 2 razy
Pompa zdemontowana i okazało się, że oring pod blaszką był wypłukany... samo dokręcenie nic by nie dało... teraz wszystko gra... Dzięki za zainteresowanie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum