Witam!Mam sprawę prześlesz mi link lub program vag-com full wersje.Podaje meila:maciekkozlowski1@wp.pl. Z tego co czytałem vag-com jest najlepszym programem diagnostycznym i mam do Ciebie pytanie czy ten vag-com jest lepszy od vw tool i polski vag4.9? VWTOOL dostalem razem z kablem obd2.
a powiedzcie mi jedno. jak są na allegro te tanie interfejst za 20 zł itp. to sie w ogole opłaca kupić?
czy tam sobie jak kupie przejsciowke z obd1 na obd2 i ten ''interfejs'' za 2-3 dyszki to normalnie na nim odpale vag-com?
_________________ Wciskam gaz, zegar przestaje mierzyć czas
Lewy pas, zaglądam śmierci w twarz
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-01, 12:12
Heavy napisał/a:
a powiedzcie mi jedno. jak są na allegro te tanie interfejst za 20 zł itp. to sie w ogole opłaca kupić?
czy tam sobie jak kupie przejsciowke z obd1 na obd2 i ten ''interfejs'' za 2-3 dyszki to normalnie na nim odpale vag-com?
Prawdopodobnie tak, ale co ty chcesz tam sprawdzać? Przy OBD1 patrzenie np. po grupach silnika mija się z celem, bo wszystkie informacje są w grupie 000 w postaci bitowej. Jedynie błędy można obczaić. Kupiłem sobie przejściówkę z ciekawości tylko, a kable mam dwa, jeden zwykły KKL od ViaKen, a drugi z CANem do nowszych sprzętów Daj jakiegoś linka co tam chcesz zakupić.
Silnik: ASZ+ Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Mar 2012 Posty: 386 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-03, 15:44
Do błędów i podstawowych logów wystarczy ten co podałeś. Zmiana map wymaga innego interfejsu, programu i silnika ze sterownikiem podatnych na zmiany, a przede wszystkim sporej wiedzy, bo wbrew pozorom nie jest to takie proste.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum