Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
problem z cala elyktryka w aucie
Autor Wiadomość
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
  Wysłany: 2009-11-08, 10:23   problem z cala elyktryka w aucie

nierozumiem co sie dzieje. gdy odpalam autko z rana, mroz -5, odpala superowo. wlaczam swiatla, muzyke, piecyk, ogrzewanie tylnego szkla. po kilku minutach obserwuje jak mi po trochu wszystko gasnie, czyli swiatla swieca slabiej i slabiej, oswoecenie przyzadow tez swieci gorzej oraz moj kenwood sie odlacza :( po przejechaniu 1-2km nagle wszystko sie zaswieca jasniutko jak powinno byc, lecz tak nagle, jakby ktos cos wlaczyl i p[ozniej wszystko bywa OK. gdy autko jest nagrzane to rzadnych problemow nie bywa. mam takie problemy z rana lub gdy autko odstyga. co to mogloby byc? aku ma gdzies 3lata. kreci naprawde dobrze. moze jakies propozycje???
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-08, 10:36   

Ja miałem podobnie. Okazało się że regulator napięcia w alternatorze był do wymiany. Po wymianie wszystko jest :OK:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
enesen 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 GT ABS
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 238
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-11-08, 10:36   

jest gdzieś instrukcja jak to wymienić?
Ostatnio zmieniony przez enesen 2009-11-08, 10:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-11-08, 11:00   

napewno przyczyną tego jest brak ładowania , jak odpalisz rano auto włączasz wszystkie odbiorniki elektryczne to altek ma największe obciąrzenie , sprawć naciąg paska bo może się ślizga z rana , jak rano odpalisz to przegazuj pare razy i zobacz czy wtedy ten problem się pojawi jeśli nie pasek to altek ma problem ze wzbudzeniem się a za to odpowiada układ prostowniczy (diody) w altku :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-11-08, 13:17   

pasek jest prawie nowy. wymieniony latem i naprawde nie ma poslizgu pasek. cinek82, a gdzie jest ten regulator??? no i ja tak mysle ze cos z elektronika alternatora... :( poniewaz chyba wiecej zadnych przekaznikow czy regulatorow nie ma? cinek82, napisz bardziej co wymieniales i gdzie to jest?
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-11-08, 13:30   

regulator raczej to niejest bo jeśli by był padnięty to by wogule nieładował , regulator napięcia jest w alternatorze , jest to ten elemęt razem zespolony ze szczotkami .
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-11-08, 17:04   

to chyba ze problem w samym alternatorze... poniewaz juz nawet nie wiem co jeszcze by mogloby byc...
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
krzeszak 
Vento to ja!
GRUPA LUBELSKA


Silnik: 1.8 AAM 75KM
Pomógł: 82 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 3991
Skąd: VTY
Wysłany: 2009-11-08, 17:21   

jeżeli alternator padnięty to musisz sprawdzić czy jest ładowanie... najłatwiej miernikiem sprawdz stan naładowania aku przy wyłączonym silniku, potem na właczonym silniku no a 3 pomiar jak wałczysz kilka odbiorników elektrycznych(swiatła radio itd)
ta strona wyjaśni dokładnie jak to zrobic:
http://forum.vwvento.org/...nie+akumulatora
_________________
Volkswagen Vento Klub Polska nic więcej się nie liczy ...
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-08, 19:47   

vezet22 napisał/a:
regulator raczej to niejest bo jeśli by był padnięty to by wogule nieładował , regulator napięcia jest w alternatorze , jest to ten elemęt razem zespolony ze szczotkami .

Może nie koniecznie. Ja miałem objawy podobne do Fable'a i po wymianie ustąpiło.
Jest to taka część mniej więcej:
http://www.allegro.pl/ite...audi_od_ss.html Tylko musisz wiedzieć jakiej firmy masz alternator.
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-11-09, 08:57   

krzeszak, no ja jakby zmiezalem na rozgrzanym silniku to pokazywalo 14.03v jezeli sie niemyle ale nic wlaczone niebylo, rzadne przyzady. trzeba bardziej sprawdzic wszystko. a jak sprawdzic na wylaczonym silniku czy alternato daje nap[iecie???
cinek82, a to cos stoi w samym alternatorze? to sa jakies szczoteczki tak? ok poszukam cos podobnego. alternator wiem ze mam firmy Bosh.
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
pablo170 
Zapalony Ventkarz
vento 96


Silnik: z pralki
Pomógł: 9 razy
Wiek: 40
Dołączył: 04 Wrz 2007
Posty: 421
Skąd: katowice / brzeszcze
Wysłany: 2009-11-09, 09:34   

sprawdz też aku i jaki prąd podaje bez i z obciązeniem. Podobne objawy miał sąsiad w golfie okazało się że pod obciążeniem aku podawał tylko 8V napięcia. Wejż aku od znajomego i zobacz jak problem zniknie to znasz przyczyne, jak nie to regulator napięcia :P
_________________
Tuning zabawą, moc podstawą. Budowa SWAP'ów VW i FIAT

http://www.youtube.com/us...u/6/qNn-f5l4Emw
Ostatnio zmieniony przez pablo170 2009-11-09, 09:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-09, 15:01   

No najpierw spróbuj tak jak koledzy radzą. Sprawdź jak Ci prąd podaje. Jak będzie ok z aku to wtedy spróbuj kupić ten regulator.
On znajduje się w alternatorze. Trzeba zdjąć osłonę z prawej strony alternatora i tam zobaczysz tą część. Demontujesz starą i zakładasz nową. U mnie jak szwagier wymieniał to zajęło jakieś 1/2 godzinki ;) A jakbyś kupował regulator to w sklepie podajesz rok produkcji auta i właśnie jaki altek masz.
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-11-09, 17:18   

aha jasne oki dzieki wam za porady bede sprawdzal dzisiaj albo jutro. :) napisze gdy cos znajde
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-11-14, 07:20   

wszystko juz jest OK. poprostu jakby byl zepsuty regulator napiecia wreaz ze szczoteczkami, jedna szczoteczka byla bardzo krotka, dlatego bylo niedobre ladowanie. wszystko wymienione i dziala syperowo. dziekuje wszystkim :)
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
cinek82 
Vento to ja!

Silnik: 1,8l ABS B+G
Pomógł: 52 razy
Wiek: 42
Dołączył: 29 Lis 2007
Posty: 3837
Skąd: near 3CITY
Wysłany: 2009-11-14, 09:18   

No to super, że wszystko :OK:
_________________
>Moja Ventka<
>Grupa Trójmiejska<
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-11-14, 16:58   

jeżeli ci szczotka niełączyła to po włączeniu zapłonu niebyło wogule kontrolki ładowania :faja: ale najwarzniejsze że jusz wszystko jest git :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Fable 
Ventomaniak



Silnik: 1.9 Td 55Kw
Pomógł: 4 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 809
Skąd: Litwa, Wilno
Wysłany: 2009-11-25, 17:19   

kontrolka ladowania bylo. no moze co z laternatoram bylo jeszcze no niewiem troche kontakt byl niedobry, rdzy bylo.
ale mam jeszcze jedne pytanko. ile musi byc w stanie oryginalnym w aucie eemmm no nie wiem jak to po polsku sie nazywa prawidlowo "sygnal", czyli taki przyzadzik gdy naciskam po srodku kierownicy i wtedy dzwieczy to jak sie to nazywa co dzwieczy? no i ile sztuk "tego" musi byc? ja mam dwie takie "cos", ale problem taki ze zaczelo cos zajadac i my calkiem nic niesygnalizowalo a poprostu jakis klik klik tylko slysalem. ale gdy odlaczylem jeden z tych urzadzen to sygnal jakby dziala dobrze i glosno. to ile mysi byc tych przyzadzen 1 czy 2?
_________________
1st. auto IZ Combi 1.5 benzyna white 85r. - Dead
2nd. Opel Ascona 1.6i GLS silver sedan 87r. - Almost Dead
NOW!!! VW Vento 1,9TD AAZ GL Blue Metalic FOREVER!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,17 sekundy. Zapytań do SQL: 9