Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Paweł J.
2008-04-22, 15:28
SZYBERDACH-POMOCY !!! MECHANICZNIE OK
Autor Wiadomość
jjaarryy 
Ventofan
grajek :)



Silnik: 1,8 75 KM
Wiek: 40
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 128
Skąd: Tuchowicz ok. Łukowa
Wysłany: 2007-05-31, 23:54   SZYBERDACH-POMOCY !!! MECHANICZNIE OK

Witam wszystkich, dzisiaj już myślałem że bede posiadaczem 100% działającego szeberdachu ale nie stety a konkretnie. Miałem palniętą lewą prowadnicę udało się ją naprawić było jeszcze pare drobych rzeczy do wymiany. Szeberek na sucho jak i już po włożeniu i kręceniu działa w 100% uchyla się pięknie chowa pod dach. Jest pewnien problem gdy podłączam silnik. Nie jest to kwestia ustawienia bo sie nie da ustawic żeby było ok. Moim problemem jest to że silnik jakby nie miał pełnego zakresu obrotów. Szyber zostawł ustawiony na pozycji zamkniętej i tak silnik wyregulowałem na sucho po wyjęciu z prowadnic że jest w pozycji zamkniętej. Po włozeniu silniczka i próbie np. uchylenia szyber oczywiście się uchyla ale w 1/4. Uchyla się do połowy poczym silnik cofa delikatnie robi się szpara że palca nie da się włożyć o dziwo na sycho silnik tak samo się zachowuje. Chcąc cofnąć szyber do tyłu cofa się ale do połowy i staje. Nie wiem co jest grane. Powiem tylko że musiało to sie stać dosyć nie dawno bo gdy jeszcze miałem walniętą prowadnice uchulałem sobie szyberek i sie uchulał normalnie. Pomóżcie !! !!!!!

A jeszcze jedna rzecz czy zapalenie sie AIR BAR może być połaczone z szybrem ?? Bo wracając od mechanika tak poprostu się zaplił, Poduszki są bo sprawdzałem :) co moze być ??

[ Dodano: 2007-06-01, 19:57 ]
Widze że wszyscy mi pomagają !! !!!!!!!!!!!!
_________________
VW Vento 1996r. 1.8 CLX
 
 
Stopa 
Zapalony Ventkarz


Pomógł: 14 razy
Wiek: 54
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 270
Skąd: Bory Tucholskie
Wysłany: 2007-06-02, 16:11   

To jest, wbrew temu, co piszesz, kwestia ustawienia właśnie. To cofnięcie, o którym piszesz, występuje w sytuacji, kiedy zamykasz szyber, który wcześniej był schowany pod dach. Dlatego, jeśli u siebie obserwujesz to przy uchylaniu, musisz skorygować.
Nawiasem mówiąc - forum to nie dział ekspresowych porad on-line, kolego-jest bezpłatne, a jego cenę stanowi odrobina cierpliwości w oczekiwaniu na pomoc. :terefere:
 
 
Szycha... 
Ventofan
VW VENTO 1,8CL 96r.


Silnik: 1,8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 193
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2007-06-02, 16:46   

Stopa masz rację u mnie było to samo jeżeli szyber się cofa to napewno jest żle ustawiony , musisz jeszcze raz zdemontować silniczek i dobrze go ustawić
Pozdrowienia Szycha...

[ Dodano: 2007-06-02, 16:49 ]
Co do kominikatu o poduszkach to napewno zbiek okoliczności , szyber nie ma nic z nim wspólnego może załapał jakiegoś błęda
Szycha...
 
 
Gavel 
detektyw forumowy



Silnik: TDI 1Z+
Pomógł: 52 razy
Wiek: 44
Dołączył: 10 Mar 2006
Posty: 3284
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2007-06-02, 16:51   

Podobnie jak Stopa i Szycha uważam że coś masz nie tak z ustawieniem silnika.
Osobno ustaw silniczek w skrajnej pozycji (np. "uchylnej") i w takiej samej pozycji ręcznie ustaw szyber.


jjaarryy napisał/a:
A jeszcze jedna rzecz czy zapalenie sie AIR BAR może być połaczone z szybrem ?? Bo wracając od mechanika tak poprostu się zaplił, Poduszki są bo sprawdzałem
:hmmm:
AIR BAR to ja mam jak LECĘ na zlot z bagażnikiem pełnym browarów :piwosz: :mrgreen:

A co do palenia się kontrolki to dopiero niedawno Ci się zapaliła czy "zawsze" tak miałeś? Elektrykiem nie jestem ale na moje oko to poduszka to nie powinna mieć nic wspólnego z szybrem. Podejrzewam że coś Ci nie styka. Albo jakaś kostka albo coś z tą taśmą za kierownicą.
_________________
Gość witaj na forum :hejka:
Mandaryna by Gavel powered by TUNE-UP
Zarabiaj poprzez klikanie razem ze mną !!
 
 
jjaarryy 
Ventofan
grajek :)



Silnik: 1,8 75 KM
Wiek: 40
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 128
Skąd: Tuchowicz ok. Łukowa
Wysłany: 2007-06-03, 04:48   

Tak juz mówiłem to nie jest kwestia ustawienia bo ustawiałem go tak jak mówicie a konretnie: jest uchylony szyber ręcznie do końca i tak na sucho ustawiam silnik na pozycję uchylną, wkładam silnik i nie domyka do końca. Tak jak mówiłem silnik nie ma pełnych obotów nie da się tego ustawić, moim zdaniem coś sie stało ze sterowaniem silnika. Byłem u elktronika sprawdzała to mówi że wszystko powinoo być ok ale nie jest.

Air Bag zaświecił mi się nie dawno, najprawdopodobnie wina taśmy ale jeszcze sprawdze pod kompem.

A silnik się cofa ok. 1 obrotu we wszystkich pozycjach.
_________________
VW Vento 1996r. 1.8 CLX
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 10