Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-09-30, 21:18
Wczoraj się w końcu zebrałem i zajechałem po drodze na szrocik. Trójeczki akurat nie było ale sprawne siłowniki wykręciłem z Sierry kombi Jako że też miały 50 cm w pełnym rozłożeniu to reszte zrobiłem dokładnie tak jak w poradzie Kovvala. No z jednym wyjątkiem: nie mam czarnego wozu więc pomalowałem siłowniki pod kolor nadwozia bo z wcześniejszego malowania spojlera zostało mi troszke lakieru
U mnie wygląda to tak:
Efekt końcowy bardzo mi się podoba więc szczególne dzięki dla Kovvala za łopatologiczną instrukcje. Masz u mnie chłopie piwo na następnym zlocie
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-10-01, 10:58
Kurcze, kurcze widzę ze się zabrałaś przede mną za to, a tyle o tym gadaliśmy... Wygląd oczywiście super, teraz powiedz ile Cię to w sumie kosztowałol no i ile czasu na to poświęciłeś?
Aha i jak z tymi blachowkrętami z uchwytem kulowym? Bo Kovval pisał, że są trudne do dostania...
Silnik: TDI 1Z+ Pomógł: 52 razy Wiek: 44 Dołączył: 10 Mar 2006 Posty: 3284 Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 2006-10-01, 12:03
Gość na szrocie chciał na początku 30 zł od siłownika + 10 za sruby ale po długich negocjacjach zapłaciłem równo 50 za wszystko
Sama operacja zajęla mi może z 2 godzinki ale faktycznie dałoby się to zrobić w godzinke. Na szrocie spędziłem chyba z 20 minut ale większość czasu zajęły negocjacje ceny
Blachowkręty z uchwytem kulowym są Ci potrzebne jeśli masz krótsze siłowniki (np. od Alfy tak jak Spider). Ja zrobiłem to tak samo jak kovval czyli wierciłem otwory i je nagwintowałem pod śruby 8 z mocowaniem kulowym które wykręciłem razem z siłownikami z sierry więc obeszło się bez blachwkrętów.
Pomógł: 11 razy Wiek: 43 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 1539 Skąd: Jabłonna
Wysłany: 2006-10-03, 08:53
no jak ktos chce inoxy. mi tam takie nieodpowiadaly, dlatego wlasne zrobilem. a cena niczego sobie. normalnie kolo 110zl kosztuja. koles chyba sie rozmyslil i dlatego je sprzedaje
jka juz od dawna sam chce zrobci probowale juz s zilownikami do nissan jakei mam ale lipa i mam juz od mk3 ..
ate na aukcji to bym uwazal z tym bo koles dziwnei opisal ze i golf 1 i 2 i vento itd.. a przeciez do mk1 i 2 sa inne! maska tam jest lzejsza...
oby to byly te silniejsze a nie te od mk1 bo moze bcty kicha
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Silnik: ABA Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 505 Skąd: Nowogard
Wysłany: 2006-10-03, 21:15
Wszystko okaże się jednak w praniu , jak zamontuje to napisze conieco jak to wygląda z ich skutecznoscią . inoxy widziałem w pasacie ale czy były takie same to niemam pojęcia . Aż sie co to będzie jak nie będą w stanie uniesc maski, najwyżej odsprzedam
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-10-04, 00:45
Normalnie inxx kosztują około 85 zł, więc podejżewam, że koelś kupił i się rozmyślił.
tez nie widze nic złego w tych co ma Kovval i Gavel, co w nich brzydkiego? Siłownik to siłownik, jedyne co przemawia za inxx to to że montaz trwa 10 minut i nie trzeba nic wiercić, bo wszystko jestw koplecie i pasuje od razu, ale za to większa przyjemnośc z montażu jak posiedzisz 2 godziny i się trochę spocisz
Silnik: VR6
Dołączył: 07 Mar 2006 Posty: 3128 Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2006-10-04, 09:15
a ja uwazam tak.. mialem kupic inxx ... ale ja zawsze chce ograniczxac koszty wiec zaczalem kombinowac ze zwyklymi i to takimi jak mam pozniej dorwalem do golfa 3 silowniki za 10zl komplet uzywane i to ze nie mam czasu a mam mase pomyslow to tak lezy.. a teraz dzieki kovvalowi bedzie mi prosciej
i dla mnei nie ma roznicy ktore silowniki fakt ze lekko bardziej podbaja mi sie inxx bo pasuaj do seryjnego otworu itp... ale nei widze nic brzydkeigo w tyhc od golfa i jak mam dac 90 zl a 10 zl ( a robic to nie licze czy 10 minut czy 2 godziny bo ja lubie to robic) to nie ma sie nad czym zastanawiac i mam 80 zl w kiesznei a maske na silownikach... i mi zostaje 80 zl na np BRA
_________________ www.vwVento-Fans.com
...najlepsza strona i FORUM miłośników VW Vento!!
www.mapet-TUNING.com
Strona i sklep dla pasjonatów tuningu...
zawieszenia sport, lampy, grille, dystanse, śruby i inne
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-10-04, 21:59
Nie chcę nikogo obrazić, komu BRA się podoba, ale dla mnie wygląda to strasznie badziewnie na Ventce... Może i to chroni porzed kamyczkami, ale wygląda kiepsko...
Silnik: 1,8 90KM B+G Pomógł: 158 razy Wiek: 43 Dołączył: 05 Mar 2006 Posty: 12924 Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-10-05, 18:40
Widziałem narazie tylko jedną Ventkę, marco_polo, (a trzeba dodać, że ma Ventkę w najpiękniejszym kolorze jaki może być - czyli bordowym ) i sama Ventka super, ale ta BRA średnio mi pasowała... No ale to każdemu się co innego podoba...
Na temat liftów powiem tyle, udzielam wsparcia jeśli chodzi o tradycyjne lifty ale sam ich już nie założę. Wpadłem już na zupełnie inny pomysł, ale jak narazie jestem w fazie projektowania, ale mogę was zapewnic że będzie fajnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum