Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
przyśpieszenie
Autor Wiadomość
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2009-12-23, 20:58   przyśpieszenie

witam, poszukałem i jakos konkretow nie znalazłem duzo osob pisze ze ma z nim problem ale jak go rozwiazali juz brak odpowiedzi na to pytanie.

Więc tak na zimnym silniku rakieta...na ciepłym gorzej , dokładnie go poobserwowałem i w przedziale od 2100 do 2700obr/min jest taki mułek , kompresje mierzyłem jest ok naprawde ok :) jezdze na półsyntetyku mobila.
Miałem wcześniej pod maską stożek który wyleciał poprawiło sie nie znacznie ale to jeszcze nie to samo, ostatnio(poniedziałek) w trasie spalil mi na 165 km 13,01 gazu więc spoko :)
co zauwazyłem ?? jak go odpalam rano czekam chwile az pochodzi na benzynie i przełaczam go na gaz poprzez przegazowanie do 2500obr/min zdarza sie ze na benzynie zamuli sie i dopiero wkreci na obroty , na ciepłym silniku tez sie tak zdarza, filtr paliwa nie wiem kiedy wymieniany juz zakupiłem nowy wymiana po swietach. Po przełaczeniu na gaz na zimnym silniku zdarza mu sie ze obroty spadna do 600 po czym wroca po chwili na 950. W ostatnim czasie podczas przyspieszania delikatnie mi poszarpywał wyczysciłem kopułke i palec skonczyło sie poszarpywanie. Wiem ze napewno mam nowa sonde lambda bo dostąłem na nia papier od poprzedniego właściciela no i widac ze nówka sztuka, czy można żle podpiac kostki od sondy?? ostatnio wymianiałem rozrzad i zauwazyłem ze izolacja od kabli sondy pekła i widac kabelki to zaizolowalem je troche niestarannie bo słabe dojscie było do nich. Poprzedni własciciel mowił ze ze na poczatku 2008 roku wymienił w vento pierscionki bo brał olej, tak sobie mysle ze moze ostatni tłumnik jest przytkany (chodz nie wiem czy załozył go po wymianie pierscionkow czy przed) a jest to tłumnik typowo basowy niededykowany do ventki ani nic, katalizator mam zastapiony samą puchą.
co jeszcze mi przychodzi na mysl to to ze moze w parowniku zebrał sie mazut i dlatego jest taki troche malo zwawy??
Po świętach jade na kompa moze cos pokaze. Macie jeszcze jakies pomysły co to może byc??

Acha jak puszczam gaz i dodaje tak bardzo powolutku w wyzej napisnym zakresie obrotow to lepiej sie wkreca.

Ps. kompa juz zresetowałem i poprawy nie widze. Gaz mam na śrube.
Ostatnio zmieniony przez aro1120 2009-12-23, 21:06, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-12-23, 21:17   

aro1120, z tego co mi iadomo to silniki z jednopunktowym wtryskiem mają taką dziure tym przedziale obrotów. Miałem to w golfie z 75 konnym 1.8 . A to że szarpie ci to też może być wina filterka gazu?? Może być tak zabity syfem że na gazie może ci przerywać. Wymiana z regulacją około 30 zł wiec to nie majątek.
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
WAFEL 
Już prawie mieszkam w Ventce



Silnik: 1,6 TDi
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 1730
Skąd: VW Club Chelmek
Wysłany: 2009-12-23, 21:19   

ventylek86, ma racje z tym filterkiem bo kolega mial to samo i powymianie i regulacji jest poprawa
_________________
Nie trąb gdy zwalniam jadę na glebie zaraz wahaczem o coś przyjebie :diabełek:
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2009-12-23, 21:24   

filterek wymieniłem, rozrzad tez, filtr powietrza tez, świece tez :) także to nie filterek :)
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-23, 22:20   

w parowniku masz taką śrube od dołu plastikową, tam się zbiera tesz syf , jak ją odkręcisz (na zgaszonym silniku) to powinno coś wylecieć, jakiś syf :faja:
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-12-23, 22:24   

A jesli chodzi chwile na benzynie to za mało. Najlepiej jak sie zagrzeje do 50 stopni (olej) i tedy gaz masz jak benzyna w postaci ciekłej i lepiej go spala. A takim szybkim przełaczeniem to moze wypalic sobie głowice bo gaz jest suchy
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-23, 22:28   

ventylek86 napisał/a:
A takim szybkim przełaczeniem to moze wypalic sobie głowice bo gaz jest suchy

znam nie jednego ktury już jakieś 5 lat jezdzi na gazie i tylko na gazie bo szkoda na pąpe paliwa :P i głowica jakoś niechce się wypalić :P ;) ale coś w tym jest co mówisz ventylek86,
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Przemek 
Vento to ja!
Przemek

Silnik: 2.0 16V AZV
Pomógł: 37 razy
Wiek: 39
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 3541
Skąd: SŁUPSK
Wysłany: 2009-12-23, 22:35   

Wiem do widziałęm swoja głowice od 1.4 jak miałem golfa. A poza tym wszystko jest do czasu. Gaz ma to do siebie ze wydmuchuje cały nagar jaki tworzy sie jak jezdzisz na benzynie i oczywiscie wpiernicza troszke wiecej oleju
_________________
OSŁONY ALUMINIOWE SILNIKÓW .
WWW.HUBMAR.PL
CHIP TUNING
http://vagpower.pl/
 
 
vezet22 
Vento to ja!
projekt vento


Silnik: 2,0 GT
Pomógł: 51 razy
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 2595
Skąd: Lębork
Wysłany: 2009-12-23, 22:56   

ventylek86 napisał/a:
Gaz ma to do siebie ze wydmuchuje cały nagar jaki tworzy sie jak jezdzisz na benzynie i oczywiscie wpiernicza troszke wiecej oleju

ale jak ktoś jezdzi tylko na gazie to nagaru już niema :D
_________________
nisko, twardo, szeroko...
http://daregarage.pl/
 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2009-12-24, 11:37   

W poprzednim samochodzie tylko na gazie jeździłem i silnik się trzymał...ogólnie z tym wypalaniem głowicy to chyba lekka przesada...każdy rozebrany silnik benzynowy z gazem ma głowice do robienia, tylko nikt nie zauważa tego ze benzyniaki bez gazu i diesel-e też mają wypalane głowice gdy ktoś przy nich coś robi...sam widziałem głowicę z 1.9D albo TD która już się nie nadawała do regeneracji-i chyba nikt mi nie powie że to wina gazu. Fakt jeśli ktoś ma problemy z gazem zazwyczaj przez złą regulację i furka kuleje na gazie to nie przeczę-głowica dostaje po tyłu.

aro1120 napisał/a:
przegazowanie do 2500obr/min

Takie przygazowanie na zimnym silniku różnie może służyć...ja zazwyczaj przerzucam przez przycisk w centralce...oczywiście po tym jak mi pochodzi jakiś czas na benzynie...

aro1120, na Twoim miejscu podejchałbym do gazowników żeby ten gaz ustawili...takie kręcenie sobie śrubą moze mieć różne skutki.

aro1120 napisał/a:
W ostatnim czasie podczas przyspieszania delikatnie mi poszarpywał

Typowy objaw padających kabli.

aro1120 napisał/a:
dokładnie go poobserwowałem i w przedziale od 2100 do 2700obr/min jest taki mułek

Takie są te silniki....w miarę żwawe robią się od 3 tys. ;)
 
 
brave 
Zapalony Ventkarz
170 kucyków



Silnik: 2,5 V6 x25xe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 258
Skąd: Lublin i okolice
Wysłany: 2009-12-24, 11:56   

Paweł J. napisał/a:
Takie są te silniki....w miarę żwawe robią się od 3 tys. ;)


nom dopiero od 3 tyśków ciągnie ale i od razu spalanie podskakuje :(
_________________
Tutaj chodzi o pasje tutaj chodzi o siłę tutaj chodzi o moc...:)
 
 
aro1120 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 1.8 ADZ +GAZ
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 414
Skąd: z centrum :P
Wysłany: 2009-12-27, 08:43   

co do wypalania głowicy to juz tak nie straszcie, jeżdziłęm golfem do tej pory ktory ma na blacie zrobione 80tys na gazie i w okresie gdy temp. jest na plusie jest tylko na gazie odpalany i zdrowiuśki jest :) jak gaz jest dobrze wyregulwany a pilnuje sie wymiany płynów i nie depcze sie autka na gazie bo wiadomo ze kazdy ma gaz dla ekonomii a nie dla wyścigów to taki silnik jest w stanie długo polatac na gazie :)


a co do mojego problemu to w wigilie spusciłem z parownika mazut i powiem wam jest poprawa, jutro oze ejszcze raz spuszcze a po nowym roku wycieczka do Płocka do gazownika u ktorego moj kuzyn zakładał gaz do mk3.

Ps. kiedys u kuzyna padła kostka stacyjki i golf raz odpalał raz nie raz jechał na gazie raz nie w Kutnie wszyscy gazownicy stwierdzili ze poł instalacji do wymiany i koszt najtaniej 550zł w Płocku okazało sie ze to stacyjka koles skasował 50 złoty ze regulacje gazu, kuzyn wymienił kostke i śmiga dalej :)
Ostatnio zmieniony przez aro1120 2009-12-27, 08:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 9