Każdy pisze że przy zmianie silnika z 75 czy 90 konnego na wiekszy przykładowo VR'a trzeba zmienic hamulce tylnie na tarczowe a przednie na tarcze wentylowane jednak nikt jeszcze nie opisał (chyba ze za molo przylożyłem sie do szukania) jak to zrobic
Interesuje mnie jak zmienic tylne hamulce na tarczowe co jest potrzebne ile to roboty i czy to wogole realne??? czekam na odp.
Będziesz potrzebował całą tylną belkę od VRa. Masz w swoim ABS Jak nie to wszystko to co jest potrzebne do ABSu. Zmieni Ci się rozstaw śrub z 4x100 na 5x100 co za tym idzie nowe felgi...
Możesz poszukać tańszej opcji. Belki od 1.9 TDI lub 2.0, które miały tarcze z rozstawem 4x100.
Silnik: 1.6 atf
Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 220 Skąd: z tąd i tamtąd
Wysłany: 2009-10-16, 20:16
nie potrzeba belki ! ! ! ! wystarczą czopy (piasty z absem lub bez) łożyska linka ręcznego jarzma od mk3 i najlepiej zaciski od mk4(bo są aluminiowe) tylne plus nowe przewody w oplocie stalowym.
A tak na marginesie to tylne hamulce tylko są wspomagające największy nacisk przy hamowaniu idzie na przód a tu masz duże pole do popisu np zwykłe ventylowane lub hample z golfa mk2 g60 jeśli nie zależy Ci na zmianie rozstawu śrub
ja jestem na etapie zbierania gratów i za jakiś miesiąc bede miał założone tak wiec koszta u mnie to
-jarzma kupione na forum golfa 30zł
- zaciski mk4 szalone 40zł www.allegro.pl
- łożyska 30zł za sztuke
- czopy 50zł sztuka (wersja z absem)
-brakuje tylko linki osłonek tarcz i klocków ale myśle że na to max 400zł
pozdrawiam
_________________ Golf Cabby 1.6 na powietrzu
Ostatnio zmieniony przez SŁAWNY 2009-10-16, 20:20, w całości zmieniany 1 raz
pozwoliłem sobie podpiąc sie pod temat i go odkopac.
gdzies tam obiło mi sie o uszy,ze tylna belka od vento jest taka sama jak w toledo. kolega ma toledo,ktore juz ledwo zipie i mówi,ze jak chcem to moge sobie podmienic belki. co oczywiscie mi przypasiło. tylko zanim sie zaczne bawic w ten swap to chciałbym sie dowiedziec czy to napewno to samo. miał ktos juz z tym do czynienia?
aha,uprzedze,zanim ktos napisze,ze przy moim silniku to nie ma sensu - mam ochote na taki "bajer" chocby nawet mój ventylek miał 3 konie mechaniczne
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum