Passacina zacna silnik to samo co mój A pro po kolego mego silnika ja po virusie mam prawie 150 koni a fabrycznie było 115 osiołków I szczerze był mół Krateczki u Ciebie robią robotę, powiedz mi tylko co z guzikiem od awaryjnych i co z tym na konsoli obok klimatronika
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3790 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-03-23, 12:45
Żuruś99, guzik od awaryjnych ten od skody działa przedłużyłem tylko instalację i zrobiłem małe wycięcie w kostce żeby można było wpiąć włącznik od skody, a ten koło radia włącznik oryginalny to siedzi tak sobie żeby nie było dziury
czarnysauber, mówisz ze czekacie no to się doczekaliscie bo już zapomniałem o tych fotach i jeszcze kilka dodatkowych była okzaja to kupiłem bo szukałem tego.
kratki podświetlane na zielono:
tylne oparcie z zagłówkiem na srodku i pasem z oparcia po przepraniu delikatnym i po zabiegu odmładzającym:
przed zmianą oparcia i po zmianie oparcia:
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3790 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-04-16, 15:59
trochę odkurzę bo już wiosna
ostatnio w sobotę była wymiana całej klamki od strony kierowcy bo już z miesiąc się męczyłem i musiałem wkładać linke bo z klamki wypadała i na dodatek stelaż aluminiowy też pękł
nowa klamka
także była reanimacja tylnej wycieraczki bo się ukręciła mosiężna rurka i płyn się lał do środka
i taki przebieg mi się wczoraj rano pokazał jak jechałem do pracy
Silnik: od kosiarki Pomógł: 8 razy Wiek: 37 Dołączył: 01 Paź 2009 Posty: 438 Skąd: lublin
Wysłany: 2013-04-16, 21:54
pawelvw napisał/a:
także była reanimacja tylnej wycieraczki bo się ukręciła mosiężna rurka i płyn się lał do środka
Ja coś takiego robiłem w tamtym roku w golfie taty. Zestaw naprawczy z Aso. Inżynierowie z vw się nie popisali.
Miałeś coś takiego, że strumień płynu chodził razem z wycieraczką?
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3790 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-05-12, 13:14
w tym roku też zaplanowałem jakieś zmiany i coś będzie się działo przy zwykłym rodzinnym kombi bo bez modzenia i zmian było by tak nudno, ale do konkretów będzie słupek oraz wskaźniki Boost, EGT oraz Temp. oleju oraz taki mały bałagan z wczorajszych prac w środku
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3790 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-05-23, 23:03
slaw71, moze i zbędne ale jak w komplecie i w dobrej cenie się kupiło to taniej to są uzywane zegarki ale wyglądają jak nówki z tym cicnienieniem oleju to nie bardzo było by gdzie to podłączyć juz teraz się zastanawiam gdzie umiescić czujnik od temp. oleju chyba trzeba będzie cos po kombinować z korkiem spustowym w misce bo u mnie nie da sie zamontować tego adaptera pod filtr oleju
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3790 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-06-02, 22:11
coś tam się dzieje ostatnio będąc na majówce w ułężu koło ryk pasek puścił niebieską chmurę i diagnoza padła że to uszczelniacze w turbo, wiec tydzień temu odbył sie demontaż turbo i wysłałem do naprawy bo jeszcze jest na gwarancji i w tym tygodniu poznam powód tego niebieskiego dymka, przy okazji zakupiłem nowe uszczelki pod kolektor dolotowy, wydechowy, miedzy turbo i kolektor wydechowy, jak również między turbo i wydech zreszta widac to na zdjeciach, oraz umyłem silnik bo kiepsko się prezentował, jak również zamontowałem zaślepki zamków i zlokalizowałem miejsce wycieku oleju które zostało naprawione, a było to za przewodem odprowadzającym olej z turbo mała przejsciówka była luźno przykręcona i takie tam foto jak pasek teraz stoi
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3790 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-06-13, 21:59
przy pasku coś cały czas grzebie i tak po prawie 3 tygodniowym postoju na kołkach jutro ma wrócic do mnie turbo po naprawie i będzie montaż, a w miedzy czasie osadziłem w słupku wskaźniki i połaczyłem wszystko oraz zamontowałem czujnik temp. oleju w podstawie filtra oleju tylko trzeba tam trochę przemyć to
Silnik: Pasek 1,9TDI Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 3790 Skąd: Stare Iganie
Wysłany: 2013-06-14, 22:20
dziś zamontowałem suszare w pasku i poskładałem resztę cześci i było prubne odpalenie wszystko działa i cyka wskaźnik temp. oleju a raczej czujnik w tym miejscu co go umiesciłem pokazuje temp. oleju po około 40 paru minutach temp. oleju wynosiła 80 stopni wiec czujnik umieszczony w odpowiednim miejscu tylko nie starczyło mi czasu na zamontowanie osłony pod silnikiem i postawieniu paszteta na kołach i po przygazowaniu wydobywa się biały dym z wydechy o zpachu palonego oleju i pewnie spowodowane jest to tym że w wydechu musi wypalić sie olej który się tam znalazł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum