Crazy Heart - w skali do 10 - 7 , nawet nie usypia, fajna fabuła.
Burn After Reading - słabe 3/10 , to chyba miała być komedia, tylko jedna scena mnie rozbawiła.
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Potrzebowałbym jakiś filmów 3D, ale takich, co to ekran przedzielony jest takim pionowym paskiem na środku i dwa obrazy są wyświetlane. Wszystko jedno jakiej kategorii, ale najlepiej jakieś przyrodnicze np. co lepiej odwzorowuje jakość i naturalność. Ktoś powie, gdzie takich szukać?
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2012-09-21, 20:33
Histeria - fajny film przedstawiający jak doszło do wymyślenia wibratora
Hans Kloss - tragedia, szkoda czasu na oglądanie
Faceci w Czerni III - nie zachwycił mnie ten film
Dyktator - dla mnie fajny, wszystko zależy od tego co kogo smieszy
Igrzyska Śmierci - nic specjalnego, ciągnie się strasznie.
John Carter - dość ciekawy
Gniew Tytanów - średniak
Człowiek na krawędzi - dość ciekawy
Safe House - fajny
Green Zone - fajny
Protektor - fajny
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2012-09-22, 20:48, w całości zmieniany 1 raz
TomekPopek21 [Usunięty]
Wysłany: 2012-11-05, 12:17
Ostatnio oglądałem film Pamięć Absolutna - nowa wersja z Colinem Farellem całkiem całkiem. Obejrzełem w koństu Jesteś Bogiem i nie zachwycił mnie - strasznie nudnawy. Skyfall - nowy Bond mistrzostwo świata razem z Batmanem film roku.
Ostatnio dość ambitnie męcze dwa seriale:
-Misja Afganistan
- The Walking Dead
Polecam też te filmy:
- http://www.filmweb.pl/film/Liban-2009-537251 Film którego akcja dzieje się w czołgu ( tzn cały film pokazany jest z wnętrza wierzy, przez pryzmat celowników, peryskopów )
Nietykalni - bardzo fajny film, warto oglądnąć 8 / 10
oprócz tego polecam
- Gran Torino
- Nad życie , film o Agacie Mróz
- Dom z piasku i mgły, stary film z 2003 roku ale ja go dopiero dzisiaj pierwszy raz widziałem i spodobał mi się. Cały, prawie 2 godzinny film oglada się z zainteresowaniem, nie usypia.
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
5 dni wojny - film dedykowany Lechowi Kaczyńskiemu, przedstawia on wojnę w Gruzji, warto oglądnąć chociaż wyreżyserowanie tego filmu pozostawia wiele do życzenia.
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
The Impossible - film o tsunami. Jak dla mnie bardzo dobry z tym, że ja lubię oglądać filmy katastroficzne. Parę scen trochę przesadzonych bo żołądkiem rusza ale zapewne miało to na celu dodać dramatyzmu.
_________________ Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum