Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2013-02-14, 20:36
Yuma - polski, ale fajny film
Taken 2 - dużo akcji, ciekawie się ogląda
Epoko lodowcowa 4 - kolejna zabawna cześć
Madagaskar 3 - trochę się nudziłem
Merida Waleczna - ok
Skyfall - ok, podobała mi się ta część
Spadaj tato - dobra komedia
Paranormal Activity 4 - szkoda czasu na oglądanie
Kochanie poznaj moich kumpli - dobra komedia
Myśl jak facet - dobra komedia
Blitz - ok, fajnie się ogląda
_________________
Ostatnio zmieniony przez Hormon 2013-02-14, 20:45, w całości zmieniany 1 raz
Matrix - tylko pierwsza część. Klasyka gatunku
Incepcja - Jednym słowem - mega
Piękny umysł - Przyjemnie się ogląda
Wehikuł czasu - niedawno był też w TV
Królowie nocy - Nie lubię kryminałów, ale ten film jak najbardziej godny polecenia
Tekken - nie tylko dla fanów gry (choć ja nim jestem hehe)
Ponadto oglądam sporo wykładów. Dla ciekawskich polecam Santosa Bonacciego i w sumie czasem ciekawie gada D. Icke. Na You Tube sporo jest filmików z dziedziny astrologii, okultyzmu, czy ezoteryki.
ja właśnie obejrzałem:
Czarnobyl Reaktor Strachu-Bardzo dobry film trzyma w napięciu do samego końca najlepiej oglądać w nocy
Niepowstrzymany-Dobry ale miejscami trochę przesadzony
Ted-fajna komedia idzie się pośmiać
American Pie Zjazd Absolwentow- jak dla nie pierwsza część była najlepsza ale ta też niczego sobie
Wyścig śmierci 3 -może być dla osób lubiących takie filmy choć pierwsza cześc bardziej przypadła mi do gustu
Polecam Drogówkę - film pełen napięcia ukazujący naszą Policję
_________________ Mój :)
RyszardoNowak [Usunięty]
Wysłany: 2013-07-22, 20:21
Raczej główny bohater nie pasuję to naszej Drogówki bardziej podchodził pod Bonda he he Ale firm przedni polecam takze Zakład Zamknięty tam jest pokazana prawdziw aPolska.
_________________ Noga z gazu!
Lepiej stracić minutę życia ,niż życie w minutę!
Kruchy69 Już prawie mieszkam w Ventce Octavia, Vento
Silnik: z turbo Pomógł: 20 razy Wiek: 31 Dołączył: 30 Gru 2011 Posty: 1588 Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-07-26, 22:21
Ja tez polecam Drgówke, nawet fajna fabula, klei sie kupy, ale jak drugi raz ogladałem to wydawałbyć sie nudny.
Polecam tez film SĘP, tez bardzo przyjemny, fajna łamigłówka no i troche cyca Przybylskiej widać
Ogladalem tez ostatnio FF6. Fabuła spoko, wyścig po londynie tez elegansior, ale pod koniec zaczyna sie robic nudny, szczególnie scena na lotnisku. Ale jesli chodzi o fabułe to jest fajna i przy okazji dowiadujemy sie skad sie wziął Tokio Drift.
Ja polecam Wyścig Śmierci fajną zabawę chłopaki w więzieniu sobie zrobili. Sęp również oglądałm z jakąś gazetą go ostatnio dawali i jak na polskie kino ciekawy film i daje nieco do myślenia !
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2013-08-18, 18:03
Filmów ostatnio dużo nie oglądam, praktycznie wcale, ten obejrzałem zimą i wywarł na mnie duże wrażenie, wiele o nim szukałem i wygląda na to, że faktycznie jest na faktach autentycznych. Główny bohater żyje do dziś. Film szokuje.....wywiera wrażenie.....sam nie wiem czy dobre czy złe.....ciężko określić.....jeśli ktoś chce obejrzeć, polecam każdemu, nie ważne czy jest wierzący czy też nie ...."Rytuał"
JA ostatnio oglądałem film Iluzja i jak na razie w 2013 roku najlepszy dla mnie film. Dziś premiera Jobs o S. jobsie może wyjdzie im coś w stylu Social Network który bardzo mi się podobał
Fajny filmy byłem na tym filmie w kinie z dziewczyną i o dziwo nam obojgu się podobał
Ostatnio oglądałem też:
Millerowie - fajny, śmieszny film
szybcy i wściekli 6 - może być.. lecz pierwsze części o wiele lepsze, wtedy było więcej samochodów i wyścigów a teraz praktycznie tylko akcja ale nie powiem, podobał mi się
W tej części też widziałem gdzieś vento ale nie jestem pewien.
Silnik: 1,9 diesel Pomógł: 41 razy Wiek: 40 Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 3076 Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2014-01-23, 22:26
Bajki:
Jak wytresować smoka - Bardzo fajna bajka, wciąga . Jest również seria odcinkowa, jakby kontynuacja pełnometrażowej.
Turbo - hmm, cięzko powiedziec, ale synowi sie podobała. A mnie, to tak oooo
Samoloty - nudziłem się, syn na początku zachwycony, a pożniej jak by zachwyt ostygł.
Smerfy 2 - szkoda prądu
Prawie jak gladiator - przyjemnie się ogląda, polecam
Uniwersytet potworny - jak wyżej
Minionki rozrabiają - ciężko powiedzieć czy warta , w sumie fajna.
FILMY:
2 Guns - fajnie sie ogląda, może nie zachwyca tak bardzo, ale spokojnie można obejrzeć
Kaca Vegas III - nie najlepsza część serii, ale są momenty śmieszne.
Człowiek ze stali - do obejrzenia
Zróbmy sobie orgie - I zrobili orgie , oglądajcie
Sztanga i Cash - zależy kto co lubi, jak dla mnie ok.
Niepamięć - do obejrzenia
7 psychopatów - tragedia, szkoda czasu
Ja na ustnej maturze będę omawiał Szybcy i Wściekli 5, Kac Vegas II (w Bangkoku) i Protektor. Taki temat się wybrało
Protektora polecam obejrzeć, Tak samo jak Babylon A.D, Max Payne, Za linią wroga, o wszystkich częściach Transportera i Szybkich i Wściekłych nie wspomnę Ewentualnie Urodzony zwycięzca może się komuś spodobać. A jak lubicie się bać to Paranormal Activiti (wszystkie części) no i oczywiście Piła (chyba z 6 części oglądałem)
Z komedii najlepsza jest Jaja w tropikach... To po prostu trzeba obejrzeć Choć stara dobra Zabójcza broń (wszystkie części) zawsze będzie śmieszna, choćby ją oglądać kilkadziesiąt razy
A z takich średniaków, przygodówek to Air America, Death Race i Skarb Narodów (1 i 2)
Potrzebuję pomocy ze znalezieniem filmu.
Oglądałem go kiedyś na platformie "n", jak były jeszcze takie kanały jak n-premium. Było to dawno temu, może i ze 3 lata nawet wstecz. Film podobny do "7", a chodziło w nim o to, że facet-psychopata jakiś, zabija mężczyzn w specyficznie określonym czasie, w wieku ok. 37 lat (w takim mniej więcej wieku, w jakim żył Jezus), odcinał jakąś kończynę, tj. np. albo lewa noga, albo prawa ręka, ale każdy członek ciała od innego mężczyzny. Następnie potrzebował tors i głowę, żeby uwieńczyć swoje dzieło, jakim była postać Jezusa na krzyżu, z tychże właśnie części ciała. Aby dopiąć swój projekt na ostatni guzik potrzebował tylko serce z nowo narodzonego dziecka. Kojarzę coś tytuł, jakoś "odkupienie" czy coś w tym stylu, ale wpisując w Google to nie o to mi chodzi. Kojarzy to ktoś w ogóle? Bo film moim zdaniem zajebisty, cholernie mi się podobał, a chcę go komuś pokazać.
Ok, znalazłem i nazywa się odkupienie-resurection. A są dwa różne filmy pod tym samym tytułem i dlatego znaleźć wcześniej nie mogłem po wpisaniu tegoż tytułu. A kto nie widział, niech zasysa, bo warto.
_________________ Zielony borowik...
Ostatnio zmieniony przez sebastian 2014-04-24, 18:44, w całości zmieniany 1 raz
Aron [Usunięty]
Wysłany: 2014-07-30, 11:24
Kilka tytułów nie amerykańskich: Mechanik, Zło, Wyspa skazańców, Cela 211
ArekMiotlacz [Usunięty]
Wysłany: 2015-02-02, 21:24
Z nowych filmów polecam:
Bogowie - jeden z niewielu polskich filmów obok Pokłosia, które mnie zaciekawiły
i firm Snajper .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum