Masakra, żeby wymienić rozrząd w Paskach i Audicach, cały przód trzeba rozbebeszać, żeby do tego się dobrać, przez ten silnik umieszczony wzdłużnie... :/
Silnik: 3.0 D 136KM Pomógł: 16 razy Wiek: 32 Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 3004 Skąd: tyle dymu ?!
Wysłany: 2010-09-08, 19:05
sebastian napisał/a:
Masakra, żeby wymienić rozrząd w Paskach i Audicach, cały przód trzeba rozbebeszać, żeby do tego się dobrać, przez ten silnik umieszczony wzdłużnie... :/
Seba to dopiero teraz o tym wiesz roboty jest z tym troche
_________________ VW Vento 1.9 D 1Y 64 KM
VW Vento 1.9 TD AAZ 75KM +
Mercedes W210 E 300 136 KM
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-08, 19:20
sebastian napisał/a:
Masakra, żeby wymienić rozrząd w Paskach i Audicach
Ktoś po prostu tak silnik i skrzynię ułożył......w sumie 2.8 rozumiem...kawał motoru, więc jakoś go upchnąć trzeba, ale żeby np w a4 1.6 beznin, takze trzeba taki zabieg przeprowadzać-to juz przegięcie. Ciekawe czy nie dało rady ułożyć silnika tak jak np w Vento
Powiem szczerze że rozrząd jak na VR6 w B5-nawet, nawet tanio
Bo pisał, że znajomy mu robił, jakby dał gdzieś do warsztatu to by na pewno skasowali jeszcze lepiej... Mnie tylko 2 stówki skasowali bo wymiana w zasadzie lajtowa była, tylko części najdroższe. Mój, zwykły diesel ma aż 4 rolki, gdzie w slinikach na PD występują albo dwie, albo jedna.
Ciekawostka... W Fordzie S-Max w silniku 1.8 diesla Koszt rozrządu to tylko 160 zł - przychodzi tam tylko pasek i napinacz A wymiana co 160 tysięcy km
Silnik: ... Pomógł: 302 razy Dołączył: 18 Mar 2006 Posty: 10606 Skąd: ...
Wysłany: 2010-09-08, 19:40
sebastian napisał/a:
To nie VR6 tylko V6
Być może nie doczytałem
sebastian napisał/a:
W Fordzie S-Max w silniku 1.8 diesla Koszt rozrządu to tylko 160 zł - przychodzi tam tylko pasek i napinacz A wymiana co 160 tysięcy km
I tak drożej niż w 1.8 w Ventowskim nadwoziu. Ale tak powinno być. Dla mnie bez sensu kilka napinaczy (czasami hydrauliczne bez możliwości kupienia zamiennika), pompy na rozrządzie itp. Rozrząd powinien być po to aby zgrać koło na wałku rozrządu z kołem na wale, czyli zgrać tłoki z zaworami. A takich rozrządów teraz nie czaję.....tyle udziwnień w dodatku durne sprzęgła z dwumasem za 2 tysie-masakra
sebastian napisał/a:
Bo pisał, że znajomy mu robił
Zgoda, ale postaw się na miejscu mechanika.....pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić
postaw się na miejscu mechanika.....pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić
Cały dzień rozbierania samochodu, żeby wymienić nagrzewnicę wartą... 40 zł
Pol dnia zeby wymienic zarowke
_________________ VW Vento 1.9TDI 1Z++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum