Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Sie 2006 Posty: 268 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-08-30, 10:00 problemy po wymianie drążka kierowniczego
Był luz na przednim kole z jednej strony. Mechanik wymienił drążek, inny ustawił zbieżność. Wszystko było by ok gdyby nie to że po tym wszystkim w lewo moge zrobić tylko jeden obrót kierownicą (180 st) i promień skrętu jest dużo mniejszy. W prawo kręce kierownica i mam 1,5 obrotu (260 st). W czym jest problem?
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-08-30, 22:57
Jakby zrobił na jednym drążku toby tak nie spierdzielił. Po prostu skichał po jednej stronie, potem poprawiał kręcąc z drugiej. Poldi, chodzi to że przy wymianie drążków trzeba wyjściowo ustawić maglownicę w pozycji środkowej, wystarczy suwmiarka zmierzyć żeby listwa wystawała po obu stronach jednakowo. Potem nakręcić drążki, potem regulacja na końcówkach drążków, albo na jednej z nich jeśli drugi drążek niema regulacji. Ale z tym daje sobie radę każdy fachowiec, zresztą powinni to ustawić podczas regulacji zbieżności to do nich należy.
Pomógł: 3 razy Wiek: 47 Dołączył: 28 Sie 2006 Posty: 268 Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-09-01, 09:39
Już wiadomo. Mechanik który ustwaiał zbieżność jak kręcił drążkiem to nie przytrzymał osłony. Osłona się zawinęła, zakręciła na drążku i blokowała. Naszczęście się przyznał i wymienia teraz na swój koszt tą osłonę i jeszcze raz ustwi zbieżność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum