Od pewnego czasu, gdy jadę w trasę vento_Gt sam sobie wchodzi na większe obroty a później spada na mniejsze... Mam podejrzenie, że to jest silniczek krokowy, ale może mi ktoś powiedzieć czy jeśli tak się dzieje to czy będzie on już wyłącznie do wymiany? Oraz, gdzie dokładnie się on znajduje pod maską bo nie mogę się jego dopatrzeć
P.S
Słyszałem, że wiele rzeczy za to może odpowiadać oprócz silniczka krokowego np. : jak został wlany olej 15W40 a później wlany 10W40, sonda, paliwo chrzczone.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-09-24, 19:39
Może być silniczek krokowy, może być lewe powietrze (nieszczelność ), TPS. Dowiedz się typu silnika z wlepki w bagażniku to może poradzimy więcej ( np ABU, AFT itp.)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum