Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
kontrolka oleju
Autor Wiadomość
marcinooooo 
Kierowca eLki
VENTO RULEZ


Silnik: 1,8 kat
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Dmosin
Wysłany: 2010-08-04, 22:29   kontrolka oleju

witam od jakiegos czasu mam problem z kontrolka od oleju a wygladato tak po przejechaniu ok 20 km po przekroczeniu 220 tys obrotow zapala sie kontrolka oleju a jak dodam gazu na ok 3 tys gasnie Cisnieni jest dobre wymienilem juz licznik czujnikii nawet filter oleju olej tez coto moze byc moze ktos z was mial taka sytuacje Martwie sie ze to moze byc koniec silnika ale czy ja wiem oleju nie bierze niebiesko tez nie ma i panewki tez nie slychac PROSZE O POMOC POZDRAVWIAM
 
 
marcinooooo 
Kierowca eLki
VENTO RULEZ


Silnik: 1,8 kat
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Dmosin
Wysłany: 2010-08-04, 22:32   

A silnik to 1.8 90 koni benzyna plus lpg
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2010-08-04, 22:38   

Wygląda jakby pompa oleju siadała skoro
marcinooooo napisał/a:
ak dodam gazu na ok 3 tys gasnie
_________________
Zielony borowik...
 
 
marcinooooo 
Kierowca eLki
VENTO RULEZ


Silnik: 1,8 kat
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Dmosin
Wysłany: 2010-08-04, 22:49   

jak by panewki to raczej na wolnych by sie zapalala kontrolka dobrze mysle
 
 
marcinooooo 
Kierowca eLki
VENTO RULEZ


Silnik: 1,8 kat
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Dmosin
Wysłany: 2010-08-08, 13:18   

witam pompa wymieniona i nadal mam ten sam problem Czy ktos moze podpowiedziec co sie stalo :( :( :( :(
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-08-08, 13:27   

marcinooooo napisał/a:
jak by panewki to raczej na wolnych by sie zapalala kontrolka dobrze mysle
jak jedna to niekoniecznie, jedna troche uszkodzona panewka nie spowoduje straty ciśnienia oleju.
_________________

 
 
marcinooooo 
Kierowca eLki
VENTO RULEZ


Silnik: 1,8 kat
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Dmosin
Wysłany: 2010-08-08, 15:20   

panewki w pozadku sa bo juz byly sprawdzane jak byla wymieniana pompa olejowa sam mechanik rozklada rece podejrzewa ze to cos z elektyka :evil: :evil: :evil: :evil:
 
 
maras8448 
Ventofan
NoTuninG


Silnik: 1,8 ABS
Dołączył: 07 Paź 2008
Posty: 124
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2010-08-09, 10:56   

Mi zapalała się kontrolka od oleju gdy się zatrzymywałem, problem był w czujniku ciśniania oleju tym brązowym (chyba 0,2 Bara on ma) Tylko że mi olej wyciekał przez ten czujnik i sprawa była jasna.
_________________
VentootneV
 
 
michal__861 
Kierowca eLki


Silnik: 1.9 td
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2010
Posty: 38
Skąd: polska
Wysłany: 2010-08-14, 19:15   

a może jakaś komedia dzieje sie z alternatorem...
 
 
Vento-Łukasz 
Ventka to mój dom!
|V|W| |V|E|N|T|O|



Silnik: od kosiarki
Pomógł: 14 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 2254
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-08-29, 12:24   

A na jakiej firmy wymnieniłes filtr oleju ??
miałem to samo u siebie poczytałem troche i wymieniłem filtr oleju na filtr furmy MANN i jak ręką odją :)
_________________
:diabełek: :diabełek: Moja skarbonka: http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=5046 :diabełek: :diabełek:
 
 
marcinooooo 
Kierowca eLki
VENTO RULEZ


Silnik: 1,8 kat
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Dmosin
Wysłany: 2010-08-29, 22:24   

na tym samym filtrze co pisales wymienialem i nic to nie zmienilo PROSZE o pomoc bo juz wszystko sprawdzilem i nadal to samo Moze ktos powie jakie powinny byc czujniki bo przed ta kontrolka to mialem bialy i czarny PROSZE WAS DRODZY KOLEDZY O POMOC BO MNIE SZLAK TRAFI :( :( :( :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-08-30, 23:17   

marcinooooo, spokojnie. Masz dwa czujniki ciśnienia oleju, albo oba w podstawce filtra oleju, albo jjeden w podstawce, a drugi z boku głowicy. Jeden biały - ten jest zawsze w podstawie filtra jest na 0.18mPa, drugi brązowy nie czarny raczej, ale kolor nieważny ważna wartość - 0,03 Mpa. Brązowy u mnie np jest z boku głowicy, ale w 1.8 o ile wiem jest też w podstawce obok białego. W podstawce może być jeszcze kolejny czujnik - od temperatury oleju dla MFA, ten cię nie interesuje.
Czyjniki to zwykłe włączniki - mają pozycję zwartą albo rozwartą
Teraz wiedz że jeden z tych czujników na zgaszonym silniku jest zwarty, drugi rozwarty, po włączeniu silnika i przekroczeniu zadanego ciśnienia oleju ten pierwszy jest rozwarty drugi zwarty. Nie pamiętam który jest który sprawdzisz każdym miernikiem. Wiedząc to sprawdzisz czujniki. Potem sprawdzisz czy we wtyku czujnika jest jkakieś tam napięcie. NIema bata, albo do jednego z czujników nie dochodzi napięcie z licznika, albo któryś jest zepsuty, albo co byłoby najgorsze za słabe jest ciśnienie oleju na wysokich obrotach. Trzeba je mierzyć na porządnie rozgrzanym silniku na wolnych oraz na wysokich ok 3000 obrotach i coś musi wyjść.
_________________

 
 
marcinooooo 
Kierowca eLki
VENTO RULEZ


Silnik: 1,8 kat
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Dmosin
Wysłany: 2010-08-31, 22:36   

bylo mierzone cisnienie oleju i jest ok nawet byl juz dol silnika sprawdzany panewki w porzadku przy okazji mialem wymieniona pompe na nowa bo stara miala slady z uzycia Sprawdzalem nawet w ten sposob zeby go przydusic tzn jak najnizej zejsc z obrotow to jest stary sposob na sprawdzenie silnika Naprawde o swojego ventelka dbam jak moge chociaz ma juz przejechane ladnych km bo sluzyl w policji ale naprawde silnik ladnie pracuje nie kopci nie bierze oleju i naprawde ma niezle osiagi pewien mechanik podejrzewa ze ten silnik jest podkrecony specjalnie dla policji bo on ma tez 90 koni ale nie jezdzi tak jak moj a silnik ma tez zdrowy Sprawdze te jeszcze czujniki chociazjuz byly sprawdzane Jeszcze mam pytanie jezeli dol silnika jest ok to czy cos moze byc przyczyna braku cisnienia np glowica tloki czy pierscionki Pozdravwiam :papa: :papa: :papa: :papa:
 
 
marcinooooo 
Kierowca eLki
VENTO RULEZ


Silnik: 1,8 kat
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Dmosin
Wysłany: 2010-09-30, 23:54   

wiam problem rozwiazany Dziekuje za podpowiedzi i rady :] :] :] :] :] TEMAT MOZNA ZAMKNAC
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-10-04, 20:30   

marcinooooo, a napiszesz co było? Żeby inni skorzystali?
_________________

 
 
marcinooooo 
Kierowca eLki
VENTO RULEZ


Silnik: 1,8 kat
Wiek: 42
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 31
Skąd: Dmosin
Wysłany: 2010-10-19, 21:32   

to byla wina bialego czujnika i panowie uwazajcie na zamieniki bo ja przez to zmarnowalem duzo kasy POZDRAWIAM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 9