Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Wymiana silnika 2.0 na jaki?
Autor Wiadomość
szlapa 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8V
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 44
Skąd: Pawłowice Śląsk
Wysłany: 2010-10-26, 11:17   Wymiana silnika 2.0 na jaki?

Witam! Sprawa wygląda następująco: kilka dni temu wykończyłem silnik w moim vento 2.0 GTI. Zdecydowałem sie na wymiane silnika. Silnik juz jest wyjety z auta. Oznaczenie silnika to AGG. Pytanie jest takie: Czy mogę ten silnik zastapić silnikiem 2E lub ADY ? Czy po prostu podejdzie pod osprzęt, kolektory z AGG?
 
 
D_M_C_ 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2GT ADY LPG
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 474
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-26, 12:53   Re: Wymiana silnika 2.0 na jaki?

szlapa napisał/a:
Witam! Sprawa wygląda następująco: kilka dni temu wykończyłem silnik w moim vento 2.0 GTI. Zdecydowałem sie na wymiane silnika. Silnik juz jest wyjety z auta. Oznaczenie silnika to AGG. Pytanie jest takie: Czy mogę ten silnik zastapić silnikiem 2E lub ADY ? Czy po prostu podejdzie pod osprzęt, kolektory z AGG?


Witam. Powiem tak nie powinno być problemu przy odrobinie gimnastyki. Ja miałem w swoim Vento silnik 2.0 2E. niestety szlak go trafił z mojej winy. W tej chwili serducho mam od Golfa GTI z przełomu 94/95 rok. Na bloku ciężko było odczytać oznaczenie ale wydedukowałem że jest to silnik ADY, acz kolwiek na kolektorze wydechowym było AGG (gdzieś mam fotę) Problem był następujący.

2E ma inny kolektor i ułożenie rury do podłączenia dalszej części układu wydechowego dlatego musieliśmy przełożyć mój kolektor, na szczęście mocowania pasują. Trochę gimnastyki przy skręcaniu.

W ADY jest czujnik położenia wału korbowego czego nie ma w 2E wtyczka wisi sobie nie podłączona

Nie jestem pewien bo to robił kumpel ale przekładaliśmy chyba jeszcze sterowanie z racji że ja miałem instalkę LPG
Mi się udało wyrwać angola jak się niedawno okazało z dislowską skrzynią biegów.
To chyba tyle. Akcja trwała 3 dni. po pracy Mój wniosek taki że podejdzie.
Pozdrawiam i powodzenia .
_________________

 
 
szlapa 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8V
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 44
Skąd: Pawłowice Śląsk
Wysłany: 2010-10-26, 12:59   

poprostu chodzi o to ze mam do kupienia silnik 2E tzn, sam słupek: głowica, blok. I czy będzie chodził na osprzecie z AGG
 
 
D_M_C_ 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2GT ADY LPG
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 474
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-26, 13:35   

Aż tak dokładnie to nie potrafię C powiedzieć. My wyciągaliśmy silnik z golfa bo był rozbitek. Więc nam było łatwiej. Napisałem tylko z czym mieliśmy problem. Pompa wody podejdzie bo też przekładaliśmy z mojego i chyba alternator (ale reki nie dam) Rozrusznik był z silnikiem.
Co do reszty to nie mam pojęcia.
_________________

 
 
marek03 
Ventofan


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Kwi 2008
Posty: 155
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2010-10-26, 21:24   

No nie wiem. Ja mam AGG i mam instrukcję do 2E. Są niestety różnice. Mój AGG nie jest GTI lecz normalne 2.0l.
 
 
Marek81l 
Zapalony Ventkarz
VW Maniac



Silnik: AGG , 1Z
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 479
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-10-27, 00:02   

szlapa napisał/a:
poprostu chodzi o to ze mam do kupienia silnik 2E tzn, sam słupek: głowica, blok. I czy będzie chodził na osprzecie z AGG


Bedzie chodził one generalnie róznią sie osprzętem,miedzy innymi własnie czyjnikiem spalania stukowego,kolektorem ssącym,wydechowym. Ale jak piszesz dajesz swoj osprzet. Skoro kolega D M C pisze ze dziala bez czyjnika Spalania stukowego to tym bardziej masz pewne ze to zagra.
_________________
GOLF MK3 CABRIO + JETTA 3 + GOLF 3
ŻEBY DOSTAĆ SIĘ DO NIEBA MUSI NACIĄG BYC I GLEBA :-) MOJA JETTA: http://forum.vwvento.org/...=7745&start=245
Ostatnio zmieniony przez Marek81l 2010-10-27, 00:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
szlapa 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8V
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 44
Skąd: Pawłowice Śląsk
Wysłany: 2010-10-27, 08:15   

Silnik wczoraj kupiłem. Okzazało sie ze nie podejdzie moj kolektor ssący ponieważ tym silniku jest głowica z G60 i wtryski wkręcane są w głowice a nie tak jak u mnie w kolektor. Co z tym teraz z robić? jakiś Inny kolektor?
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-10-28, 23:00   

nie dam sobie głowy uciąć ale sama głowica w sensie otworów z tyłu jest chyba taka sama od 2E jak i AGG, różnice sa w zaworach ale nieistotne, skąd wiesz że to z G60. wtryskiwacze nie sa wkręcane tylko na wcisk listwa jest przykręcana Nie rozumiem tylko po co robisz sobie taki kłopot, w każdej chwili są dziesiątki ogłoszeń o sprzedaży silnika takiego samego jak miałeś. Czujnikiem stuków silnik się nie różni jest to samo, tylko czujnikiem wału
Ostatnio zmieniony przez pablomed 2010-10-28, 23:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szlapa 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8V
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 44
Skąd: Pawłowice Śląsk
Wysłany: 2010-10-29, 09:08   

po prostu ten silnik kupiłem w dobrej cenie z innego forum był remontowany rok temu. Szukałem silnika AGG ale nic sensownaego nie znalazłem. Wszystko z rozbitych samochodów za grubą kase albo jakieś silniki nie wiadomego pochodenia... Teraz mam problem z tym kolektorem i chciałbym zeby mi ktoś udzielił fachowej rady ale to chyba załoze nowy temat a ten zamkne juz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 9