Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Po swapie brak iskry
Autor Wiadomość
szlapa 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8V
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 44
Skąd: Pawłowice Śląsk
Wysłany: 2010-11-13, 10:20   Po swapie brak iskry

Witam! Po swapie silnika z AGG na 2E nie ma iskry... Zapłon ustawiony na znakach i nic. Sprawdzałem na dwóch aparatach i tez nic. Palec kopułka wcześniej na AGG działało. Kable nowe. Czy to cewka? Jak zmierzyłem to z cewki wychodzi jakieś 11-13V. Gdy przykładam kabel do masy to nawet nie iskrzy. Co to moze być? proszę o pomoc
 
 
D_M_C_ 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2GT ADY LPG
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 474
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-11-13, 11:58   

A czasem aparaty od @E i AGG się nie różnią czujnikami Halla ?? Jak ja robiłem przekładkę z 2E (bo mi padł )na ADY to aparat musiałem mieć z ADY. Do tego jeszcze przekładane był układ ssący jak dobrze pamiętam z racji LPG
_________________

 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-11-13, 14:41   

sprawdż jeszcze oporność czujnika położenia wału ,no i czy zmasowałeś cewkę
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-11-13, 20:21   

Wąski 2 napisał/a:
położenia wału
no własnie.szlapa, napisąłeś w jakiś uproszczony sposób, orientujesz się w AGG iskra zależy głównie od czujnika położenia wału korbowego a nie czujnika halla w aparacie zapłonowym? Po za tym co znaczy "zapłon na znakach"? Wyprzedzeniem zapłonu rządzi w tym silniku sterownik silnika a nie kręcenie aparatem, który ma być tylko w swojej pozycji włożony prawidłowej.
_________________

 
 
Wąski 2 
Ventka to mój dom!



Silnik: 2.8 VR-6
Pomógł: 16 razy
Wiek: 38
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2400
Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2010-11-13, 22:34   

najlepiej jak byś podłączył pod kompa i synchronizacje wałków sprawdził ;) ;)
_________________
-GRUPA MAZOWIECKA-
http://forum.vwvento.org/viewforum.php?f=56

NOWE GG SŁAĆ NR BO SKASOWAŁA SIĘ LISTA
 
 
szlapa 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8V
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 44
Skąd: Pawłowice Śląsk
Wysłany: 2010-11-15, 09:55   

w 2e nie ma czujnika położenia wału... co teraz?
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-11-15, 22:58   

osprzęt został z AGG? zdaje się to niewykonalne zamontować czujnik do bloku w którym niema na niego otworu. Załóż wtrysk od starego 2E ( a koszty rosną, rosną rosną - radzono ci się tego nabytku pozbyć na samym początku)
_________________

 
 
szlapa 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8V
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 44
Skąd: Pawłowice Śląsk
Wysłany: 2010-11-16, 17:14   

Silnik juz musi zostać niestety. Osprzęt z AGG. Wtryski założone z AGG. Jeżeli 2E nie potzreba tego czujnika zeby miał iskre to także sie tutaj to da zrobić. Czy dobrze myśle? Czy ktoś wie jak to zobić? Auto juz miesiąc stoji! POMOCY!
 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-11-19, 23:03   

nie no jeśli osprzęt jest z AGG to i czujnik wału korbowego musi być i czujnika halla w aparacie zapłonowym. Nie mam pojęcia jak to tanio rozwiązać. Najprościej chyba założyć wszystko od 2E ale to duże koszty, sama przepływomierz najdroższy jest - 3 stówki trzeba dać chyba że znajdziesz dawcę na wszystko co potrzeba razem. Kolego naprawde myślę że poniesiesz na to takie koszty że nadal opłaca się oddać ten silnik i wziąć właściwy czyli taki jak był. Oferta używek jest olbrzymia
_________________

 
 
szlapa 
Kierowca eLki


Silnik: 2.0 8V
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 44
Skąd: Pawłowice Śląsk
Wysłany: 2010-11-20, 07:44   

Oferta zajechanych używek. Chyba po prostu przełoze korpus ze starego AGG. Czy tłoki, średnica i skok są takie same jak w 2E??
 
 
czorrnny 
Autostopowicz


Silnik: agg
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: ruda śląska
Wysłany: 2010-12-14, 06:17   cdn

Witam.Jestem tu nowy.jestem po swapie agg do mojego vw,i tez niemam iskry.Powqiedz mi kolego czy wiesz o tym ze agg wychodzily na ecu z immo?
 
 
czorrnny 
Autostopowicz


Silnik: agg
Dołączył: 14 Gru 2010
Posty: 3
Skąd: ruda śląska
Wysłany: 2010-12-14, 06:22   

sorki ze wogule odswiezam temat,w sumie nie taki stary.Ja mam ecu siemensa 5wp4
037 906 025 r.I przeglądając strony nietrafilem na ecu o tym symbolu ktore by nie mialo immo.Jak pisalem jest po nieco nieudany swapie agg,silnik odpala na sekunde i gasni,z automatu tez gubi sie iskra.Tyle ze w moim ecu jest zamontowany emulator,i bardzo mozliwe ze ten wlasnie emulator padł i immo dziala dlatego nieba isrky,(blokada zapłonu)/.Jestem to bo szukam pinout tego wlasnie sterownika.Moze ktos podesle?bede wdzieczny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 10