Witam! Po swapie silnika z AGG na 2E nie ma iskry... Zapłon ustawiony na znakach i nic. Sprawdzałem na dwóch aparatach i tez nic. Palec kopułka wcześniej na AGG działało. Kable nowe. Czy to cewka? Jak zmierzyłem to z cewki wychodzi jakieś 11-13V. Gdy przykładam kabel do masy to nawet nie iskrzy. Co to moze być? proszę o pomoc
Silnik: 2GT ADY LPG Pomógł: 8 razy Wiek: 48 Dołączył: 27 Lis 2009 Posty: 474 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-11-13, 11:58
A czasem aparaty od @E i AGG się nie różnią czujnikami Halla Jak ja robiłem przekładkę z 2E (bo mi padł )na ADY to aparat musiałem mieć z ADY. Do tego jeszcze przekładane był układ ssący jak dobrze pamiętam z racji LPG
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-11-13, 20:21
Wąski 2 napisał/a:
położenia wału
no własnie.szlapa, napisąłeś w jakiś uproszczony sposób, orientujesz się w AGG iskra zależy głównie od czujnika położenia wału korbowego a nie czujnika halla w aparacie zapłonowym? Po za tym co znaczy "zapłon na znakach"? Wyprzedzeniem zapłonu rządzi w tym silniku sterownik silnika a nie kręcenie aparatem, który ma być tylko w swojej pozycji włożony prawidłowej.
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-11-15, 22:58
osprzęt został z AGG? zdaje się to niewykonalne zamontować czujnik do bloku w którym niema na niego otworu. Załóż wtrysk od starego 2E ( a koszty rosną, rosną rosną - radzono ci się tego nabytku pozbyć na samym początku)
Silnik juz musi zostać niestety. Osprzęt z AGG. Wtryski założone z AGG. Jeżeli 2E nie potzreba tego czujnika zeby miał iskre to także sie tutaj to da zrobić. Czy dobrze myśle? Czy ktoś wie jak to zobić? Auto juz miesiąc stoji! POMOCY!
Silnik: 2E Pomógł: 78 razy Dołączył: 18 Mar 2007 Posty: 1173 Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-11-19, 23:03
nie no jeśli osprzęt jest z AGG to i czujnik wału korbowego musi być i czujnika halla w aparacie zapłonowym. Nie mam pojęcia jak to tanio rozwiązać. Najprościej chyba założyć wszystko od 2E ale to duże koszty, sama przepływomierz najdroższy jest - 3 stówki trzeba dać chyba że znajdziesz dawcę na wszystko co potrzeba razem. Kolego naprawde myślę że poniesiesz na to takie koszty że nadal opłaca się oddać ten silnik i wziąć właściwy czyli taki jak był. Oferta używek jest olbrzymia
sorki ze wogule odswiezam temat,w sumie nie taki stary.Ja mam ecu siemensa 5wp4
037 906 025 r.I przeglądając strony nietrafilem na ecu o tym symbolu ktore by nie mialo immo.Jak pisalem jest po nieco nieudany swapie agg,silnik odpala na sekunde i gasni,z automatu tez gubi sie iskra.Tyle ze w moim ecu jest zamontowany emulator,i bardzo mozliwe ze ten wlasnie emulator padł i immo dziala dlatego nieba isrky,(blokada zapłonu)/.Jestem to bo szukam pinout tego wlasnie sterownika.Moze ktos podesle?bede wdzieczny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum