Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Forum Volkswagen Vento Klub Polska Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Zaloguj  Chat
 Ogłoszenie 

Poprzedni temat :: Następny temat
Vento 1.8 90km PROBLEM Z GAZEM;/ pomocy!
Autor Wiadomość
Bioly888 
Autostopowicz


Silnik: 1.8+LPG
Wiek: 36
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 15
Skąd: Dębica
Wysłany: 2010-12-08, 20:17   Vento 1.8 90km PROBLEM Z GAZEM;/ pomocy!

Witam mam takie pytanko. Po zapaleniu auta na pb i przelaczeniu na gaz na ZIMNYM silniku (mowie o temp ponizej 0stopni)samochod gsnie. Reduktor 9miesiecy BRC filterek wymieniony od gazu tydzien temu. na pb auto chodzi normalnie tylko na lpg gasnie jak jest zimny prosze o pomoc
 
 
pawel39106 
Ventomaniak
VW



Silnik: 1.8 Pb+LPG
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 687
Skąd: Broniszów (podkarpackie)
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2010-12-08, 20:27   

To chyba raczej normalny objaw :co?:
_________________
Ze słodkich rzeczy najbardziej lubię wódkę.
 
 
arthurek20 
Ventofan



Silnik: 1,8 B+G
Wiek: 36
Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 103
Skąd: Zagórze/Radomsko
Wysłany: 2010-12-08, 20:40   

Parownik potrzebuje troche czasu aby sie zagrzac i normalnie przacowac :]
 
 
sebastian 
Vento to ja!
Bora


Silnik: 1.9 TDI
Pomógł: 144 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Lis 2006
Posty: 5840
Skąd: FZA
Wysłany: 2010-12-08, 20:58   

Ja w swoim nieszczęsnym ex. gazie miałem to samo. przełączyłem za szybko na gaz i zgasł. Ratowało mnie tylko to, że w czasie jazdy było lepiej, trochę zamulił, zakrztusił się, ale zaskoczył i pojechał. Ale i tak jedna wielka padaka. A poza tym szybciej membranę szlag trafi jak zamrozi gaz w parowniku, lepiej tego nie robić i zaczekać nim trochę silnik temperatury podłapie.
_________________
Zielony borowik...
 
 
D_M_C_ 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2GT ADY LPG
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 474
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-08, 21:05   Re: Vento 1.8 90km PROBLEM Z GAZEM;/ pomocy!

Bioly888 napisał/a:
Witam mam takie pytanko. Po zapaleniu auta na pb i przelaczeniu na gaz na ZIMNYM silniku (mowie o temp ponizej 0stopni)samochod gsnie. Reduktor 9miesiecy BRC filterek wymieniony od gazu tydzien temu. na pb auto chodzi normalnie tylko na lpg gasnie jak jest zimny prosze o pomoc


Bo przy rozprężaniu się gazu spada jego temp, i Ci zamarza parownik. Poczekaj aż złapie min 50 stopni. Ja tak robie i jest gites
_________________

 
 
pablomed 
Pan i władca oktanów


Silnik: 2E
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 1173
Skąd: małopolska
Wysłany: 2010-12-08, 23:04   

do 50 stopni niema sensu czekać, byle ledwo co temperaturę złapał. Objaw gaśnięcia zwykle się zmniejsza jak się zregeneruje reduktor który już ma zestarzałe membrany
_________________

 
 
Paweł J. 
Vento to ja!

Silnik: ...
Pomógł: 302 razy
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 10606
Skąd: ...
Wysłany: 2010-12-08, 23:16   

Identyczne objawy jak u mnie...czyli potrzebna jest wymiana membran....po tym zabiegu problem znika.....przynajmniej ja tak miałem.

I to bankowo nie jest normalny objaw.....mój parownik potrafi przy -30 stopniach dać gaz do motoru, tuż po odpaleniu i na biegu jałowym obroty nawet na ułamek sekundy nie spadną, oczywiście w momencie przerzucenia na drugie paliwo....raz tylko tak próbowałem. ;)
 
 
D_M_C_ 
Zapalony Ventkarz



Silnik: 2GT ADY LPG
Pomógł: 8 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 474
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-12-09, 12:56   

pablomed napisał/a:
do 50 stopni niema sensu czekać, byle ledwo co temperaturę złapał.


Oto mi chodziło. Źle się wyraziłem. Ja teraz czekam aż się wskazówka od temperatury podniesie. Tak dla spokojności.
_________________

 
 
Krzysiek9042 
Zapalony Ventkarz
Byle do przodu


Silnik: 1.8
Wiek: 34
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 255
Skąd: WML
Wysłany: 2010-12-09, 17:59   

a u mnie znowu jest tak ze jak jest silnik jeszcze zimny chodzi ok i na obroty wchodzi dobrze ale juz np. po przejechaniu 2 km. gdy stoje na skrzyzowaniu na biegu jalowym chodzi ok a gdy chcem ruszac i dodaje gazu nie chce wejsc na obroty obroty spadaja chodzi nie rownie i gasnie. Ale gdy go odpale zaraz jade ok. Ale np. juz w trakcie jazdy jak puszcze nieraz pedal z gazu bede ponownie chcial dodac gazu znowu te same objawy i gasnie
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-11, 23:12   

Zesztywniała- sparciała membrana ...
_________________
Das is das ...
 
 
BANDERAS_RR 
Pan i władca oktanów
BANDERAS_RR



Silnik: 1.8 90KM
Pomógł: 10 razy
Wiek: 48
Dołączył: 09 Mar 2006
Posty: 1226
Skąd: SZAMOTULY
Wysłany: 2010-12-12, 08:21   

mialem tak w golfie i faktycznie sztywna byla membrana i na dodatek uszkodzona minimalnie
jak sie nie rozgrzal pozadnie silnik na benzynie to na gazie zamarzlo wszystko do samego mieszalnika i smierdzialo gazem w samochodzie wymiana mieszalnika zalatwila wszystkie problemy
_________________
ŻYCIE BEZ SILNIKÓW SPALINOWYCH BYŁO BY NUDNE! I NIE TYLKO
 
 
archeolog 
Ventomaniak



Silnik: 1.8narazie;]
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 762
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2010-12-12, 19:42   

Proponuję nie regenerować tylko kupić nowy w pełni zintegrowany za ok 150zł :)
_________________
Das is das ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Części samochodowe do VW w sklepie iParts.pl

Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 9