|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - pilot centralnego zamka
FILKAN - 2008-11-26, 21:32 Temat postu: pilot centralnego zamka Kilka dni temu postanowiłem obsłużyć akumulator przed zimą.Po naładowaniu i zamontowaniu akumulatora na swoim miejscu okazało się,że centralny i alarm nie działa z pilota.Gdy robię to tzw. "ręcznie" jest ok.Sprawdziłem na drugim pilocie i jest to samo.Mówią,że trzeba zaprogramować z powrotem pilota,ale nie wiem jak.
Może ktoś coś wie na ten temat.Pozdrawiam
Paweł J. - 2008-11-26, 21:39
A jaka to centralka
Jakaś seryjna
jeśli nie to podaj firmę
FILKAN - 2008-11-26, 21:54 Temat postu: pilot Nie przygotowałem się za bardzo,ale wygląda mi to na tanią manufakturę
szwagier - 2008-11-26, 21:56
czasami jest tak że po rozkręceniu pilota masz tam przycisk do resetu pilota być może to pomoże
Paweł J. - 2008-11-26, 21:56
FILKAN napisał/a: | tanią manufakturę |
To jakoś spróbuj wykumać producenta.
Jak go znajdziesz wchodzisz na www.google.pl i wpisujesz np programowanie pilota [nazwa firmy] lub jakoś pokrewnie to tytułujesz.
0benek - 2008-11-26, 22:30
jeżeli jest to jakaś taniocha to zobacz czy w okolicy centralki nie ma jakiegoś przycisku,bo ja takowy mam i jest to przycisk do resetu.jak coś takiego znajdziesz to daj znać to zobaczymy go z moją instrukcją kodowania pilota
FILKAN - 2008-11-28, 19:09 Temat postu: cd. Szukałem dziś centralki,ale okazało się,że bez rozkręcenia części konsoli chyba jej nie znajdę.Jutro będę miał więcej czasu to się za to zabiorę.
cinek82 - 2009-01-11, 18:39
Poruszyłem temat w shoucie ale myślę ze tutaj będzie lepiej
Panowie zastanawiałem się nad takim czymś.... wkurza mnie już kręcenie kluczykiem, w ogóle zimą czy ktoś może zakładał coś podobnego
http://www.allegro.pl/ite...o_vw_vento.html
Jakbym to założył, to jeszcze mnie ciekawi czy by mi dorobili klucz z tego scyzoryka. Ty lko ja mam jeszcze takie coś że mam dwa klucze, jeden do stacyjki i jeden od drzwi i chcaiłbym żeby wszystko było w tym scyzoryku.
Jak myślicie, dało by radę jakoś to scalić
cinek82 - 2009-01-11, 19:05
Dodam screena, bo aukcja na wykończeniu:
tomek87 - 2009-01-11, 19:09
troche duzo jak za sam sterownik
cinek82 - 2009-01-11, 19:15
Wiem. Są tańsze ale ze zwykłym pilotem, a ja się zastanawiałem nad tym bo podoba mi się bajer - scyzoryk. Ale właśnie chodzi mi o to że mam te 2 klucze i czy to by mi się opłaciło, czy bi dorobili tak żeby mieć wszystko w jednym, w tym scyzoryku.
tomek87 - 2009-01-11, 19:23
cinek82 napisał/a: | Wiem. Są tańsze ale ze zwykłym pilotem, a ja się zastanawiałem nad tym bo podoba mi się bajer - scyzoryk. Ale właśnie chodzi mi o to że mam te 2 klucze i czy to by mi się opłaciło, czy bi dorobili tak żeby mieć wszystko w jednym, w tym scyzoryku. |
nie rozumiem o co chodzi z dwoma kluczami, a scyzoryk jest fajny ale ten oryginał VW
cinek82 - 2009-01-11, 19:54
No napisałem wyżej że mam dwa kluczyki teraz w użyciu. 1 od drzwi a drugi do odpalania furacza. I chcem miedź wszystko w scyzoryku
tomek87 - 2009-01-11, 20:01
cinek82 napisał/a: | No napisałem wyżej że mam dwa kluczyki teraz w użyciu. 1 od drzwi a drugi do odpalania furacza. I chcem miedź wszystko w scyzoryku |
to dwóch na raz nie dasz rady, dac w scyzoryk ten od stacyjki a ten od drzwi nosic zapasowy a noszenie dwóch scyzorykow nie ma sensu
cinek82 - 2009-01-11, 20:56
No to bym se tak zrobił. Mam dorobiony zapasowy komplet kluczy, i one mają taki "chudy" ten plastik. To bym se nosił przy kluczach od domu które i tak zawsze mam przy sobie. Tomek a ciężko jest taki sterownik założyć? Dużo ten tego lutowania i takich tam magii
Cybul - 2009-01-11, 20:57
albo łatwiej kupic dwie takie same wkładki i wstawic do drzwi i stacyjki, ale w sumei jak bedziesz miał pilota to tylko wes do stacyjki a do drzwi przyczep sobie np do kluczy od domu w razie czego jak by sie cos pilot zepsuł
tomek87 - 2009-01-11, 20:58
cinek82 napisał/a: | No to bym se tak zrobił. Mam dorobiony zapasowy komplet kluczy, i one mają taki "chudy" ten plastik. To bym se nosił przy kluczach od domu które i tak zawsze mam przy sobie. Tomek a ciężko jest taki sterownik założyć? Dużo ten tego lutowania i takich tam magii | sam sterownik to znajac zycie 6 przewodow i smiga
cinek82 - 2009-01-11, 21:10
I co to się tam wpina w skrzynce bezpieczników gdzieś czy jak? Rozumiem to 6 przewodów to trzeba "wciąć" w instalację?
tomek87 - 2009-01-11, 21:19
dokladnie, plus, masa, kierunki lub syrenka no i dwa przewody sterujące zamkiem, to wszystko
plus w skrzynce najlepiej gruby czerwony, mase do budy lub pod jakis przewod masowy, kierunki to przewody : czarny z zielonym i czarny z białym paskiem tez w skrzynce, a sterowanie zamkiem w wiazce wychodzacej z drzwi, cienki szary i cienki zielony, sterowanie plusem tylko juz nie pamietam ktory jest zamykanie a ktory otwieranie
cinek82 - 2009-01-11, 21:30
Oj chłopie, Ty to normalnie jesteś Magic Johnson w swojej dziedzinie. Tak się pytałem, i tak to mi teraz nie dużo mówi. Jak to kupię to będę się dalej dopytywał, najwyżej wezmę od leśnego nr tel do Ciebie i będę dryndał. Niby jest w instrukcji montażu łopatologicznie wytłumaczone, ale znając mnie i moje zdolności to pewnie będę dzwonił.
tomek87 - 2009-01-11, 21:34
cinek82 napisał/a: | Oj chłopie, Ty to normalnie jesteś Magic Johnson w swojej dziedzinie. Tak się pytałem, i tak to mi teraz nie dużo mówi. Jak to kupię to będę się dalej dopytywał, najwyżej wezmę od leśnego nr tel do Ciebie i będę dryndał. Niby jest w instrukcji montażu łopatologicznie wytłumaczone, ale znając mnie i moje zdolności to pewnie będę dzwonił. |
nie ma problemu na ile będę potrafił to pomogę, a kiedy przewidujesz to mieć, bo jak coś to wiesz ze jestem teraz w GD
cinek82 - 2009-01-11, 21:40
Nie wiem może w tym tygodniu zamówię lub w przyszłym. Jakby co to się skontaktuję z Tobą. Dzięki za zainteresowanie.
Fable - 2009-01-11, 21:51
a was takie kluczyki niestrasza? przeciez niewiadomo kto go produkuje. przeciez gdy drzwi sa otwierane takim kluczykim to jest posylany sygnal do komputerka ktory chyba tez sie dolacza do tej paczki ktory i daje prad na moterek zamku centralnego. ale koledzy zastanowcie sie przed takim zakupem, bo mysle ze ten sygnal ktory posyla kluczyk jest latwo przelapac i ktos inny moze pozniej bez problemu odtwozyc autko, przeciez gdy mam alerm tak, to tez jest otwierany przez sygnal i jest podobnie wszystko, tez komputerek itd, ale alarm ma takie cos, czyli te lepsze alarmy, ze gdy raz naciskamy na pulcie, a juz innym razem jest posylany calkeim inny sygnal za trzecim razem jeszcze inny, czyli moze nawet nie sam sygnal ale ten kod czyli jakis kod lecz za kazdym razem on sie mienia. a w wypadku takiego kluczyku mi sie wydaje ze wydaje ze jest tam bardzo prosty system dla osob z "dlugimi palcami". i tak mozna stracic swe autko. dlaczego dobry alarm kosztuje gdzies w granicach 300-400zl to taki z lepszych ale tanszych a kluczyk tylko 125? moim zdaniem ze nie jest to bezpieczny zakup.
nie wiem czy zrozumiecie co napisalem, ale poprostu wypowiedzialem swoje zdanie, to jest pieknie, wygodnie ale czy bezpiecznie? lepiej juz zamontowac alarm niz takie cos.
cinek82 - 2009-01-11, 21:57
Fable, ale mi nie chodzi o alarm tylko o samo sterowanie centralem z pilota. W sumie teraz sebastian mnie przekonuje że ten scyzor to do jest i lepszy jest taki z pilota. Sam już nie wiem. Może faktycznie taki na pilota byłby lepszy
Fable - 2009-01-11, 22:04
cinek82, posluchaj mnie i naprawde niekupuj tego scyzora, tak to moze ladnie, lecz nie jest bezpieczne, bo wiesz co moze byc lepiej zamontuj alarm i wszystko
cinek82 - 2009-01-11, 22:12
Nie chce alarmu, bo to wku.....ce, mucha Ci wleci do auta i alarm wariuje. Ja mam odcięcie prądu na pompę paliwa jeszcze se zrobię coś takiego na gaz i mi wystarczy sam central z pilota.
Fable - 2009-01-11, 22:32
no jak komu, mise alarm super se podoba
tomek87 - 2009-01-11, 23:19
zmienny kod ma teraz większość alarmow i sterowników więc nie widzę problemu, a jesli chodzi o przechwycenie takiego sygnału to nie jest takie proste cinek82 a jesli chodzi o muchy to nie montuje sie czujnikow ultradzwiekowych i jest spokoj ja mam alarm i nie narzekam Fable a jakiej masz firmy alarmik jesli mozna wiedziec, no i ta cena co podales to razem z montażem czy sam sprzet?
Fable - 2009-01-12, 09:54
ja mam firmy Eaglemaster. takie ceny juz lepszych alarmow sa bez montowania, przynajmniej u nas. zamontowanie takiego alarmu kosztuje prawie tyle samo co ten alarm. np alarmy takiego rodzaju jak SHeriff kosztuja od 600zl i wiecej. mi montowal dobry znajomy to praca kosztowala troche piwka i troche wodeczki juz po pracy mam blokowanie paliwa, imobilajzer razem z alarmem i jeszcze mam dorobiony swojej pracy taki malutki no jakby imobilajzer ale jest schowany i nie powiem gdzie ja za alarm placilem jezeli sie niemyle w granicy 250-270zl cos takiego.
lesny1982 - 2009-01-12, 10:51
a ja mam taki alarm Exus V2 i z montarzem dalem 110 zł i bardzo latwo sie programuje jakby co piloty
cinek82 - 2009-01-12, 15:12
Ja już nic nie wiem , zobaczę, zastanowię się. Czy sam sterownik do centrala czy z alarmem zrobię. U nas niedaleko jest taki koleś który zakłada alarmy i w sumie nie jest drogi. Podjadę do niego i się opytam co i za ile.
Fable - 2009-01-12, 15:27
zaloz alarm i bedzie spokojna glowa nocami mozna bedzie spac spokojno, gdy autko bedzie stalo gdzies na podworku
krzeszak - 2009-01-12, 18:41
dokładnie...mi tez już nerwy pościły z tym otwieraniem z kluczykiem, szczególnie jak nie można kluczyka wcisnąć we wkładkę no i niedawno nabyłem podobny zestaw do tego który pokazałeś i tez właśnie z firmy CARMEDIA a wygląda to tak:
wprawdzie jakieś instrukcje są ale bardzo ogólne i ciężko laikowi dojść ładu co i jak
a kabli przy sterowniku jest dużo więcej jak 6 ,kluczyki scyzoryki wyglądają całkiem przyzwoicie ale odbiegają z leka od orginału (ale jeśli ktoś takowego nie miał nigdy w reku różnicy nie zauważy)
teraz pozostaje tylko znaleźć chwile by sie czepić montażu...ale sytuacja wygląda nie ciekawie tym bardziej ze z elektryka u mnie na bakier
wiec uważnie będę śledził temat
tomek87 - 2009-01-12, 21:02
krzeszak napisał/a: |
dokładnie...mi tez już nerwy pościły z tym otwieraniem z kluczykiem, szczególnie jak nie można kluczyka wcisnąć we wkładkę no i niedawno nabyłem podobny zestaw do tego który pokazałeś i tez właśnie z firmy CARMEDIA a wygląda to tak:
Obrazek
wprawdzie jakieś instrukcje są ale bardzo ogólne i ciężko laikowi dojść ładu co i jak
a kabli przy sterowniku jest dużo więcej jak 6 ,kluczyki scyzoryki wyglądają całkiem przyzwoicie ale odbiegają z leka od orginału (ale jeśli ktoś takowego nie miał nigdy w reku różnicy nie zauważy)
teraz pozostaje tylko znaleźć chwile by sie czepić montażu...ale sytuacja wygląda nie ciekawie tym bardziej ze z elektryka u mnie na bakier
wiec uważnie będę śledził temat |
to zapodaj instrukcje to cos podpowiem a przewodow jest wiecej bo to uniwersalny sterownik i ma rozne opcje sterowania
krzeszak - 2009-01-12, 21:27
tomek87 napisał/a: | to zapodaj instrukcje to cos podpowiem |
trochę nie po kolei ale da sie to złożyć do kupy
tomek87 - 2009-01-12, 21:38
wszystko bajecznie proste, w VENTO zamek jetst sterowany na przemian plusem wiec z interfejsu cenralnego wycinasz pomaranczowe przewody, zolte lączysz i do plusa podlączasz(ja zazwyczaj podlaczam do cienkiego czerwono bialego wychodzacego z drzwi bo to zasilanie zamka i jest zabezpieczony bezpiecznikiem) a na bialych masz sterowanie
a jesli chodzi o domykanie to nie widze do niego opisu ale ze schematu wynika ze jest to sygnal (-) i zeby dzialalo trzeba dodac przekaznik bo VENTO ma plusem i podlaczyc do zamykajacego przewodu
a o reszcie troche wczesniej pisalem
krzeszak - 2009-01-12, 21:46
tomek87, - może wyda ci sie to głupie ale gdzie wogule ten sterownik sie montuje? gdzieś przy skrzynce bezpieczników? a ta antena musi być gdzieś wyprowadzony?
a wogule z tych 4 schematów na kutry mam patrzeć bo już sam nie wiem
Tomek a mógłbyś przy chwili czasu napisać krok po kroku jak do tego sie zabrać i co poklei podłączaniach
tomek87 - 2009-01-12, 22:09
musisz patrzec na ten ze sterowaniem PLUSEM
ja zazwyczaj montuje gdzies w okolicach skrzynki, byle bylo dobrze przytwierdzone, a antene mozna skierowac w gore, ale zazwyczaj ma to male znaczenie chyba ze chcesz go otwieracz daleka oczywiscie wszystkie polaczenia przewodow polutowane i dobrze zaizolowane
a jesli chodzi o to krok po kroku to tak ciezko to troche napisac szczegolowo bez fotek
ja zazwyczaj zaczynam od rozebrania konsoli pod nogami, pozniej przygotowuje wiazke od sterownika, nastepnie ukladam wszystko w aucie i zabieram sie z podlaczanie, masa plus kierunki, pozniej sprawdzam ktory przewod jest od zamykania a ktory od otwierania podlaczam na krotko i sprawdzam czy dziala jak powinno lutuje przewody od sterowania, skladam wszystko i wlasciciel cieszy sie sterowaniem zamka z pilota
krzeszak - 2009-01-12, 22:27
oj coś czuje ze to nie na moja głowę jak ja problem mam z zamontowaniem radia do furki to to już kosmos, a nie chciał bym pościć furacza z dymem tym bardziej ze i warunków nie mam do lutowania itd... ale przy chwili wolnego rozejrzę sie jak to wygląda kolo skrzynki bezpieczników może coś mi sie nasunie..
tomek87, - a ze tak zapytam Ty zakładasz na co dzień takie ustrojstwa??
tomek87 - 2009-01-12, 22:48
krzeszak napisał/a: | oj coś czuje ze to nie na moja głowę jak ja problem mam z zamontowaniem radia do furki to to już kosmos, a nie chciał bym pościć furacza z dymem tym bardziej ze i warunków nie mam do lutowania itd... ale przy chwili wolnego rozejrzę sie jak to wygląda kolo skrzynki bezpieczników może coś mi sie nasunie..
tomek87, - a ze tak zapytam Ty zakładasz na co dzień takie ustrojstwa?? |
obecnie to studiuje, ale w wakacje i w wolnym czasie jak jestem w domu to takie i inne ustrojstwa, ogolnie wszystko co zwiazane z elektronika w samochodach
zlotykamil - 2009-01-13, 23:40
słuchajcie - a jak poznac czy jest alarm w samochodzie? tzn w swojej ventce mam centralny otwierany z pilota -na pilocie sa dwa przyciski -jeden tylko otwiera albo zamyka drzwi -jak przycisne drugi to tylko kierunki mrugaja
jezeli jest to pewnie odlaczony - gdzie szukac jakis oznak zeby zobaczyc czy wogle jest?
adam-358 - 2009-01-14, 16:43
A ja dziś dostałem taką instrukcję czy dobrze z niej wnioskuję że az 3 kable mam podłączyć pod + w aku ?
czytałem wyżej że w vento sterowanie szybami to + a tu jest - i że trzeba coś tam podłączyć jeszcze można prosciej bo nie wiem za bardzo o co chodzi .
z góry dzięki
tomek87 - 2009-01-14, 17:08
adam-358 napisał/a: | http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8684070a1e0c2f64.html
A ja dziś dostałem taką instrukcję czy dobrze z niej wnioskuję że az 3 kable mam podłączyć pod + w aku ?
czytałem wyżej że w vento sterowanie szybami to + a tu jest - i że trzeba coś tam podłączyć jeszcze można prosciej bo nie wiem za bardzo o co chodzi .
z góry dzięki |
mozna te trzy bezposrednio do (+) bo tak jest najprosciej, ja podalem wyzej moim zdaniem lepsze rozwiazanie a jesli chodzi o szyby to musisz dac przekaznik normalnie otwrty jeden przewod zasilajacy przekaznik pod plus a wyjscie do zamykajacego w samochodzie, cewke na stale do plusa a minus na cewke ze sterownika
moze to sie przyda
[IMG=http://img509.images...1vb1.jpg][/IMG]
plus na stale dajesz do 86 i 30, pod 85 przewod z sterownika a z 87 do sterowania szybami
adam-358 - 2009-01-14, 17:20
o to chodziło to znaczy ze mogę te 3 kabelki potpiąc pod ten jeden w drzwiach i tez będzie hulało a wiesz może jeszcze jakie kolory mają kable odpowiadajace za otwieranie i zamykanie?
I jeszcze jedno gdzie według ciebie można najprościej podłaczyc sie pod kierunki by migały ?
adam-358 - 2009-01-14, 20:26
OK to "cos" już wiem przekonamy się w weekend
A gdzie mogę dostac takowy przekażnik ? z miejsca kupię , będzie takie coś na alle.ro ? może jakis link bo ja się nie znam i mógłbym nie to kupić .
zerknąłem na alle.ro i wydaje mi się zę jest to zwykły przekażnik za 1.50 zł bo ja myślałem ze to "coś" specjalnego . Jeśli mam racje jutro kupie w motoryzacyjnym .
Dzięki
tomek87 - 2009-01-15, 10:33
to jest zwykly przkaznik do kupienia w kazdym motoryzacyjnym i sklepie z elektronika
pod ten z drzwi to lepiej nie podpinac glownego zasilania bo jest za cienki, wiec jak chcesz wszystko razem to do jakiegos glownego w skrzynce, a kierunki tez masz w skrzynce cownij sie na wczesniejsza strone w tym temacie, to znajdziesz caly opis
adam-358 - 2009-01-15, 10:53
tak już wszystko wiem poczytałem jak kazałeś dzieki
teraz czekam na paczuszkę (kurier w drodze )
odezwe sie jeszcze jak wyjdą jakieś komplikacje (ale mam nadzieję ze nie)
adam-358 - 2009-01-15, 21:51
sterownik podłączony kluczyk dorobiony (troszkę duży ten scyzoryk) wszystko działa (prawie) jak zamykam kierunki migaja raz a jak otwieram trzy razy i git tyle tylko że nie podłaczyłem domykania bo nigdzie nie mogłem dostać tego przekażnika !! ale zamówię sobie to może poczekać . A mam takie spostrzeżenie jak zdjałem zworke ze sterownika (na impuls do pnełmatycznych zamków) to przy otwieraniu otwierał mi szyby prawie do połowy . więc tak sobie pomyslałem ze orginalny ma juz w sobie potrzebny czas na otwarcie zamków a sterownik dawał dodatkowy czas przez co otwierały sie szyby (to tak jakby przytrzymać kluczyk w zamku troszkę dłuzej) więc założyłem ta zworkę i teraz już wszystko gra jak trzeba
Dziękuję za pomoc bardzo sie przydała
Dziękuję
tomek87 - 2009-01-15, 22:23
to dobrze ze dziala, a na opcji z pneumatycznym zamkiem tak dziala bo impuls jest sporo dluzszy do pompki
cinek82 - 2009-02-06, 11:23
Tomek ja dostałem taką instr, napisz mi łopatologicznie jak, co, i z czym się je. Wątpię że bez wytłumaczenia jak krowie na miedzy uda mi się to podłączyć.
Najpierw rozebrać konsolę pod kierownicą, a z boku (słupek przedni) tez ściągać plastik?
Jak możesz napisz po prostu jak od początku do końca to zamontować. Zrobi się przy okazji poradę na stronkę klubową
krzeszak - 2009-02-06, 11:45
Pozbierałam wszystkie wcześniejsze wypowiedzi tomek87, na temat podpięcia uniwersalnego sterownika zamka centralnego w jeden post
co by było trochę łatwiej ,
a oto cytat:
,, Plus w skrzynce najlepiej gruby czerwony, masę do budy lub pod jakiś przewód masowy, kierunki to przewody : czarny z zielonym i czarny z białym paskiem tez w skrzynce, a sterowanie zamkiem w wiązce wychodzącej z drzwi, cienki szary i cienki zielony, sterowanie plusem tylko już nie pamiętam który jest zamykanie a który otwieranie
w VENTO zamek jetst sterowany na przemian plusem wiec z interfejsu centralnego wycinasz pomarańczowe przewody, żółte łączysz i do plusa podłączasz(ja zazwyczaj podłączam do cienkiego czerwono białego wychodzącego z drzwi bo to zasilanie zamka i jest zabezpieczony bezpiecznikiem) a na białych masz sterowanie
a jeśli chodzi o domykanie to nie widzę do niego opisu ale ze schematu wynika ze jest to sygnał (-) i żeby działało trzeba dodać przekaźnik bo VENTO ma plusem i podłączyć do zamykającego przewodu
musisz patrzeć na ten ze sterowaniem PLUSEM
ja zazwyczaj montuje gdzieś w okolicach skrzynki, byle było dobrze przytwierdzone, a antenę można skierować w górę, ale zazwyczaj ma to małe znaczenie chyba ze chcesz go otwieracz daleka oczywiscie wszystkie połączenia przewodów polutowane i dobrze zaizolowane ''
adam-358 - 2009-02-06, 12:04
to łatwiejsze niż Ci sie wydaje ! mi to zajeło 2 godz a tez byłem zielony nawet ten przekażnik co mi Tomek podał swietnie sie sprawuje ! wystarczy wiedziec jakie kolory kabelków podłączyc od ster do jakich od auta (chwila i zrobione)
Jak masz orginalny centralny to czas na ster nie ustawiaj na 3.5 sek tylko na 0.7 (orginalny ma juz w sobiie potrzebny czas na otwarcie -zamknięcie drZwi)
wystarczy jak dostaniesz sie do kabli wychodzących z drzwi ta kostka za bespiecznikami ja dla wygody odłączyłem (a jest taka możliwość) skrzynkę z przekażnikami to znaczy nie całkiem tylko odchaczyłem te dwa zatrzaski na dole i całe przekażniki wisiały na kablach więc je odchyliłem dalej i miałem lepsze dojście do owej kostki .
U mnie wszystko działa super . To naprawde nie takie straszne !
niech tylko Tomek poda Tobie jakie kolory kabli mają iść do czego , a nie wiem czy jakbyś wyżej poczytał sambyś do tego nie doszedł (dla mnie teraz to już łatwe)
cinek82 - 2009-02-06, 12:34
No to może jest jakaś nadzieja, fajnie że Ci się udało . Ja jednak poczekam na dokładne koordynaty od Tomka
tomek87 - 2009-02-06, 17:24
cinek82, wszystko jest tak samo jak wcześniej pisałem, nie będę powtarzał już tego bo krzeszak, ładnie to scalił. jedno co mnie zastanawia to kierunki bo z tych twoich kartek wynika ze jest tylko jeden przewód, a jeśli tak jest to trzeba go rozdzielić na dwa separując je od siebie diodami prostowniczymi
Jak jeszcze czegoś nie wiesz to wal śmiało, na pewno pomogę
krzeszak - 2009-02-22, 19:12
jako ze dziś tomek87, zrobił świetna poradę z podpięcia uniwersalnego sterownika zamka centralnego
pozwolę wkleić lin do tej porady:
http://forum.vwvento.org/...p?p=76692#76692
lukasz17 - 2012-02-02, 18:02
mam sterownik noxon i mam pytanie ktory przewod to zamykanie a ktory otwieranie chodzi mi o kolory? szary cienki w drzwiach to otwieranie? a cienki zielony to zamykanie?w sterowniku jest pomaranczowy i bialy i dwa brazowe reszta kabli poobcinana i ktos to zle podlaczyl i chce to doprowadzic do ladu
lukasz17 - 2012-02-02, 18:10
http://moto.allegro.pl/st...2056506075.html dokladnie taki sterownik siedzi...
|
|