|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - problem z łozyskami
Przemek - 2010-01-09, 12:44 Temat postu: problem z łozyskami A wiec jak w temacie mam problem z łożyskami w tylnym lewym kole. Mam tarcze i jest sprawa tego typu ze co tyś wymieniam na nowe. Założyłem już nowy czop osi nakrętkę, koronkę i dalej nie pomaga. po zmianie jakieś tyś km i znowu jest luz. A jeżeli chodzi o prawą strone nic się nie dzieje
Ma ktoś jakiś pomysł co moze być przyczyna
WAFEL - 2010-01-09, 18:07
po jakims czasie po zrobieniu lozyska czy odkreceniu sruby powinno sie ja dokrecic (dokrecic na max i 1/4 popuscic i powinno byc ok) i moze to wystarczy
Przemek - 2010-01-09, 18:44
właśnie dokręcałem i dalej to samo. czy by ta koronka nie trzymała sam juz nie wiem
WAFEL - 2010-01-09, 18:46
o cholera dziwna sprawa jeszcze sie z takim czyms nie spotkalem. mozesz sprobowac zalozyc nowa koronke zawleczke i sie zobaczy
pablomed - 2010-01-09, 18:49
ventylek86 napisał/a: | właśnie dokręcałem | albo za mocno dokręcasz (minimalny luz ma zostać) , albo wyrobił się czop łożyska i bieżnie wewnętrzne łożysk się po nim kręcą zamiast siedzieć w miejscu. Wymień czop wówczas albo z umiarem go spunktuj coby łozysko na nim siedziało twardziej
Przemek - 2010-01-09, 19:28
za mocno nie bo mi sie łozysko zatarło.zobacze bo jeszcze bo zdawało mi sie ze pierscien sie obracał od małego łozyska. wezme punktak i potem klej do śrub moze bedzie trzymało
Paweł J. - 2010-01-09, 20:12
U mnie od kiedy pamiętam jest luz na tyle...pewnego razu wszystko wymieniałem...czyli łożysko i czop oraz nakrętkę z zawleczką.....łożysko się dotarło i zrobił sie luz....pojechałem do mechanika i powiedział ze luz może skasować ale jak to zrobi to łożysko się szybko skończy...w kazdym kole mam tak samo...ponoć taki urok łożysk stożkowych.
vezet22 - 2010-01-10, 13:40
ventylek86, a mówiłeś że urzywasz smaru miedzianega do tylnich łożysk i nic się niedzieje
vezet22 - 2010-01-10, 13:49
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=6097 dla przypomnienia ventylek86,
Przemek - 2010-01-11, 14:49
Ale jak miałem zwykły to jeszcze szybciej poleciało mi łożysko. A znalazłem przyczyne wiec nie jest wina smaru miedzianego tylko tarczy hamulcowej ale juz naprawione
FWD350 - 2010-01-11, 15:55
vezet22 napisał/a: | ventylek86, a mówiłeś że urzywasz smaru miedzianega do tylnich łożysk i nic się niedzieje | dokładnie przyczna ten smar nir to takich łozysk gdzie wystepuja wyzsze predkosci obrotowe
vezet22 - 2010-01-11, 22:23
ventylek86 napisał/a: | Ale jak miałem zwykły to jeszcze szybciej poleciało mi łożysko. A znalazłem przyczyne wiec nie jest wina smaru miedzianego tylko tarczy hamulcowej ale juz naprawione |
niedokąca rozumiem ale mniejsza oto, więc co było nie tak z tą tarczą
bieżnie łożysk się w niej nietrzymały
FWD350 - 2010-01-13, 20:08
samr miedziany za ostro smarował łozysko i troszke przysmarował tarcze sory za to ale skoro wiesz w czym był problem napisz bedzie to pomocne jak komus sie cos takiego przytrafi
vezet22 - 2010-01-13, 22:48
FWD350 napisał/a: | ale skoro wiesz w czym był problem napisz bedzie to pomocne jak komus sie cos takiego przytrafi |
dokładnie
|
|