Silnik: 1.8 GT + gaz Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-12-20, 21:09 ANGEL EYES-PYTANIE DO KOLEGÓW
Witam was koledzy!
Otóż zakupiłem do swojego Ventyla,naprawde okazyjnie bo za 120 zł lampy przednie "ANGELEYES CHROM"
Pytanie swoje kieruje do wszystkich którzy użytkują już tego typu lampy, możecie podzielić sie swoją opinią? Lepiej oświetlają drogę niż seryjne? Czy macie dobrą metode żeby przy zmianie na światła drogowe świeciły razem z e światłami mijania? Fabrycznie przełącznik raczej przerobić sie nie da, czytałem też o zastosowaniu zworki w skrzynce bezpieczników ale nie wiem czy ten patent nie obciąża instalacji.
Lampy jeszcze mam nie zamontowane bo czekam na przejściówkę zeby podłączyć lampy pod "stare" złącze lamp.
na zwykłej żarówce świecą tak sobie . trochę lepiej niż ori . można wrzucić zenona ale zaraz usłyszysz dziwne opinie . co do świecenia drogowych z mijania wspólnie to trzeba zmienić włącznik przy kierownicy na taki który występował w golfie z lampami na H1+H1 i wtedy jak włączysz drogowe to będą świeciły się razem z mijania
Silnik: 1.8 GT + gaz Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-12-20, 21:56
ventylek86
widze na avatarze masz fote swojego auta, słuchaj...... widze że do tych lamp co mam oprócz podłączenia oryginalnego, podłącza sie jeszcze dodatkowe zasilanie z akumulatora, u ciebie tez tak jest?
Co do świecenia to faktycznie na ORI żarówkach nie jest dużo lepiej niż na ORI lampach.. ale za to jak zarzucisz jakieś Philipsy białe czy też osramy tungsramy i inne tego typu, to bardzo ładnie zaczynają świecić.. Ja mam tylko problem z ich ustawieniem.. A i jeszcze uważaj na pękające szkła.. bo dostać je to masakra.. coś o tym wiem.. miesiąc jeżdżę z rozbitą lampką..
Silnik: 1.8 GT + gaz Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-12-22, 23:13
No ja właśnie disiaj je zamontowałem, świecą fajnie, lepiej niż oryginalne lampy, też troche sie meczyłem z reggulacją ale już jest o0k. Z tego co mi wiadomo to klosza do tych lamp sie nie dokupi.
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2011-12-23, 13:20
no co do świecenia to jak ja miałem ringi to o wiele lepiej niż orginały świeciły ,co do dodatkowej wiązki kabli co przychodzi w zestawie z lampami to jest po to by po jej zamontowaniu ,gdy włączysz światła długie to nie zgasną ci mijania ,a ,jak jej nie podłączysz to po prostu przy włączeniu długich mijania gasną i świecą tylko długie
Co wy za głupoty piszecie Nie wiecie o czym gadacie to lepiej nic nie piszcie Nie trzeba zmieniać manetki ani żadnej wiązki
Masa znawców się wypowiedziała i same bzdury ...
Jak chcecie przerobić instalację świateł z h4 na h1+h1 to jest bardzo prosta przeróbka,
ODKRĘCAMY OSŁONĘ POD KIEROWNICĄ ABY DOSTAĆ SIĘ DO KOSTKI MANETKI ZMIANY ŚWIATEŁ DŁUGIE-KRÓTKIE, ZNAJDUJEMY ŻÓŁTY KABEL, UCINAMY GO I PODŁĄCZAMY POD BIAŁO-CZARNY . I to cała przeróbka .
Co wy za głupoty piszecie Nie wiecie o czym gadacie to lepiej nic nie piszcie Nie trzeba zmieniać manetki ani żadnej wiązki
Masa znawców się wypowiedziała i same bzdury ...
Jak chcecie przerobić instalację świateł z h4 na h1+h1 to jest bardzo prosta przeróbka,
ODKRĘCAMY OSŁONĘ POD KIEROWNICĄ ABY DOSTAĆ SIĘ DO KOSTKI MANETKI ZMIANY ŚWIATEŁ DŁUGIE-KRÓTKIE, ZNAJDUJEMY ŻÓŁTY KABEL, UCINAMY GO I PODŁĄCZAMY POD BIAŁO-CZARNY . I to cała przeróbka .
Pozdrawiam wszystkich znawców
W tym momencie już nie wiem czy sobie robisz jaja czy tak faktycznie ma być.. ;] Też mam problem z tym przygasaniem krótkich na długich.. To faktycznie działa i nic się nie stanie ? Bo znam już jednego co mu się auto zapaliło...
Silnik: 2.8 VR-6 Pomógł: 16 razy Wiek: 38 Dołączył: 09 Mar 2009 Posty: 2400 Skąd: Warszawa-Puszków
Wysłany: 2011-12-26, 22:07
kolego VEZET , wiem że ty uważasz wszystkich za pseudo znawców i druciarzy ale bynajmniej ja pisałem na swoim przykładzie co do lamp ,inni pewnie też ja tak że mógł bym teraz napisać że to co ty napisałeś tez jest bzdurą bo jak już brak "fachowców " w wypowiedziach to prawidłowo powinno się jechać do serwisu i poprowadzić nowy kabel ze skrzynki bezpieczników
Silnik: 1.8 GT + gaz Pomógł: 10 razy Wiek: 37 Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: Drawsko Pomorskie
Wysłany: 2011-12-27, 23:33
[quote]ODKRĘCAMY OSŁONĘ POD KIEROWNICĄ ABY DOSTAĆ SIĘ DO KOSTKI MANETKI ZMIANY ŚWIATEŁ DŁUGIE-KRÓTKIE, ZNAJDUJEMY ŻÓŁTY KABEL, UCINAMY GO I PODŁĄCZAMY POD BIAŁO-CZARNY . I to cała przeróbka[quote]
Koledzy, po co to kombinowac z dodatkowymi kablami... kupowac przełączniki skoro mozna zastosować sie do porady wyżej. wszystko dzieła wysmienicie mierzyłem miernikiem jest tylko wiekszy pobór prądu ..... ale to normalne w konczu swiecą wszyskie cztery zamiast dwóch
no to odkopiemy temacik
więc tak poszukałem popytałem i zrobiłem światła drogowe z mijania razem. Trzeba zrobić zworkę którą widać na zdjęciach i nie trzeba ciąć żadnych kabli. Zworka dla osób ktore mają inne lampy niż oryginalne na żarówkę H4
zdjęcie zapożyczone z forum golfa
http://images45.fotosik.p...c0208a39med.jpg
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum